Акумулятор в умовах війни

Модератори: Valentin, igor1965

Аватар користувача
Ильич
Повідомлень: 1339
З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
Ім'я: Віктор
Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
Країна, місто: Харків
Звідки: м.Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 173 рази
Контактна інформація:

Акумулятор в умовах війни

Повідомлення Ильич »

З початку агресії наші знайомі виїхали за межі України. Авто, тойота- королла, залишилося на паркінгі у Харкові. І стоїть там вже майже рік. Нещодавно знайшли у них у квартирі ключ запасний від машини. Пішов на паркінг, відчинив, вставив ключ- усе темно, нічого не світиться. Відкрив капот , поміряв тестером напругу на акб- показує 1, 54 вольта. Акб 60а\г. Думаю, якби клема була знята, то такого стану б не було-б.
Чи можливо його спасти?


Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор в умовах війни

Повідомлення Ruslan »

ІИльич, Якщо є гарне зарядне, то спробувати можна. Як варіант дати напругу в 14В, але з дуже малим струмом, 2-4 А. Хоча б годину спостерігати чи не гріється. Якщо за годину напруга піднімееться, шанс є. Але 60А він вже точно не матиме. Судячи з того що ви написали, йшов саморозряд, та розряд малим струмом від сигналізації. Дійсно, якби клема була знята, такого б не було.
Головне не давати великий струм при "реанімації"
Аватар користувача
Ильич
Повідомлень: 1339
З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
Ім'я: Віктор
Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
Країна, місто: Харків
Звідки: м.Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 173 рази
Контактна інформація:

Акумулятор в умовах війни

Повідомлення Ильич »

Це було 4 лютого. Поки довіз акб до квартири, мабуть він поколотився і вже вдома напруга стала 2.28 вольта.
Зображення
Подзвонив Петровичу, у якого я консультуюсь з питань панелей,контролерів, інверторів та акумуляторів, він мені дав пораду, як можливо оживити цей аккумулятор.
Підключив його до зарядного, яким користуюсь вже не перший рік, ток заряду не більше 0.7-1 ампер. І почав перевіряти періодично вольтметром напругу на клемах під час заряду.
Зображення
Хронологія заряду: 04.02.23 ...14г30 хв....- 2.28 вольт
Спочатку напруга скаконула одразу до 14.2 вольта, але через хвилину опустилася до 11.9 вольт.
17г.30 хв.- напруга 12.01вольта
19 г.30 хв.- напруга 12.00 вольт

Зображення

Зображення
05.02.23... 08г.30 хв.- напруга 12.18 вольт
10г.30 хв. - напруга 12.26 вольт
11г.30 хв.-напругша 12.26 вольт
15г.00хв.-напруга 12.3 вольт
Пройшла перша доба з початку заряда.
22г.00 хв.- напруга 12.44 вольт
23г.00 хв. напруга 12.47 вольт
06.02.23... 09г.00 хв.- напруга 12.67 вольт. Фото не роблю, тільки роблю записи.
12г. 00 хв. -напруга12.73 вольт.
15г. 30 хв. - напруга 12.81 вольт.
Пройшла друга доба з початку заряда. Як я бачу, акумулятор потихеньку наповнюється зарядом.
17г. 30 хв.- напруга 12.85 вольта


Зображення

Від"єднав зарядне, вольтметр показує


Зображення

Значить усі банки, буду надіятися, цілі...це вже непогано...

Продовжую далі заряджати...Думаю, що ще дві доби буде іти процес...а там буде видно...
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
Аватар користувача
Ильич
Повідомлень: 1339
З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
Ім'я: Віктор
Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
Країна, місто: Харків
Звідки: м.Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 173 рази
Контактна інформація:

Акумулятор в умовах війни

Повідомлення Ильич »

Пройшла третя доба заряда. Сьогодні вольтметр о 08.00 годин показав 13.00 вольта. І до 14.00 напруга стояла 12.9-13.01, без змін. О 14.00 відключив зарядне та залишив акб у спокої. О 18.45 перевірив напругу, вольтметр показав 12.5 вольт...Значить банки точно усі в порядку, замкнутих немає..Знову підключив зарядне на дуже малі токи і продовжую спостерігати. Думаю, що ще дві доби.
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
Аватар користувача
Deffi
Site Admin
Повідомлень: 10507
З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
Ім'я: Евгений
Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
Країна, місто: Украина Днепропетровск
Skype: Deffi123
zello: Deffi76
Дякував (ла): 521 раз
Подякували: 382 рази
Контактна інформація:

Акумулятор в умовах війни

Повідомлення Deffi »

Интересно сколько в нём осталось... У меня тоже есть акб, вроде хорошие. Только остаточная ёмкость 3 а/ч из 100 :-(
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор в умовах війни

Повідомлення Ruslan »

Deffi писав: Вів лютого 07, 2023 23:51 Интересно сколько в нём осталось... У меня тоже есть акб, вроде хорошие. Только остаточная ёмкость 3 а/ч из 100 :-(
Пробуй заряжати малим струмом. Дуже малим. 1-3 А, постійною напругою біля 14,6В. Якщо повезе, можна відновити відсотків 70.Але перевір чи мати, ті що навколо пластин достатньо вологі. Акумулятори АГМ умовно не розборні. Але це умовно. Тут головне не товарний вигляд зберегти, а витягнути з тої сотки хоча би 60-70А. Але якщо корпус вже роздутий, змісту бавитись вже нема, це металобрухт.
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор в умовах війни

Повідомлення Ruslan »

Аватар користувача
Ильич
Повідомлень: 1339
З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
Ім'я: Віктор
Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
Країна, місто: Харків
Звідки: м.Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 173 рази
Контактна інформація:

Акумулятор в умовах війни

Повідомлення Ильич »

Доброго ранку усім! Учора було шумновато дуже...русня не дає жити. Четверта доба вже йде зарядка струмом 0.8-1ампер...зранку вольтметр показує 13,61 вольт. Думаю, що завтра зарядне свою роботу зробить. Потім відстоїться три доби, бо треба виїхати до онуків, а потім перевірю під нагрузкою.
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
Аватар користувача
Ильич
Повідомлень: 1339
З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
Ім'я: Віктор
Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
Країна, місто: Харків
Звідки: м.Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 173 рази
Контактна інформація:

Акумулятор в умовах війни

Повідомлення Ильич »

14.00 годин- вольтметр показує 13,82 вольта.
З початку відновлення акб пройшло 4 доби, або 96 годин. Через 10 хвилин почнеться наступна доба. Думаю, що остання.
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
Аватар користувача
Ильич
Повідомлень: 1339
З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
Ім'я: Віктор
Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
Країна, місто: Харків
Звідки: м.Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 173 рази
Контактна інформація:

Акумулятор в умовах війни

Повідомлення Ильич »

Не пойму, чи у нас час на форумі ще російський??? у мене зараз 14.33
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
Аватар користувача
Deffi
Site Admin
Повідомлень: 10507
З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
Ім'я: Евгений
Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
Країна, місто: Украина Днепропетровск
Skype: Deffi123
zello: Deffi76
Дякував (ла): 521 раз
Подякували: 382 рази
Контактна інформація:

Акумулятор в умовах війни

Повідомлення Deffi »

Илич, форум правильный! Зайдите к себе в настройки профиля и правильно поставьте часовой пояс :uch_tiv:
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Аватар користувача
Ильич
Повідомлень: 1339
З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
Ім'я: Віктор
Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
Країна, місто: Харків
Звідки: м.Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 173 рази
Контактна інформація:

Акумулятор в умовах війни

Повідомлення Ильич »

Deffi писав: Сер лютого 08, 2023 17:05 Илич, форум правильный! Зайдите к себе в настройки профиля и правильно поставьте часовой пояс :uch_tiv:
не бачу, як можно змінити ?
це я бачу праворуч унизу сторінки сайта---- Часовой пояс: UTC+03:00 ------- і зайти сюди не можу
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
Аватар користувача
Deffi
Site Admin
Повідомлень: 10507
З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
Ім'я: Евгений
Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
Країна, місто: Украина Днепропетровск
Skype: Deffi123
zello: Deffi76
Дякував (ла): 521 раз
Подякували: 382 рази
Контактна інформація:

Акумулятор в умовах війни

Повідомлення Deffi »

Вверху справа ваша аватарка и никенейм, нажимаете на стрелочку "Личный раздел" Потом в третьей вкладке меняем часовой пояс.

Зображення

Зображення
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
ANRI
Повідомлень: 103
З нами з: Чет червня 11, 2009 15:41
Ім'я: Андрей
Техніка: Ford Sierra+Скиф
Країна, місто: Украина, Харьков
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 17 разів
Контактна інформація:

Акумулятор в умовах війни

Повідомлення ANRI »

Можно мне вставить свои пять копеек. :-):
Вопросы возникли в теме про литий, но я отвечу здесь, потому что не про литий :hi_hi_hi: .
Deffi писав: Пон січня 30, 2023 16:47 Касательно родных зарядках именно в автодомах. Сталкнулся с тем, что они не на столько умные, как о них думают немцы. И почему то в автодомах новые акб умирают за три года если автодом часто подключен к сети 220. В тоже время в прицепах эти же аккумуляторы работают годами....
Ruslan писав: Сер лютого 01, 2023 19:11 до речі. Помітив, що "дякуючи" безперервній зарядці, на сигналізації акуми теж довго не живуть.
Deffi писав: Суб лютого 04, 2023 09:25
Если зарядное в автодоме или любом другом месте работает не правильно, то его нужно заменить, даже если это не правильно работающее зарядное стоит с завода и стоит миллион денег...
Ну и последнее. Есть у меня два трёхгодичных AGM АКБ как раз после такого зарядного.
Есть такое понятие - поддерживающий заряд батареи. Обычно полностью (100%) заряженая свинцовая батарея имеет напряжение 12.7-13.1 вольт.
Для поддержания заряда устройство должно выдавать 12.9-13.2 вольта. Бывает и выше 13.3-13.6 вольт. Но в любом случае это напряжение должно быть не выше 13.8 вольт, при котором начинается газообразование. В этом режиме аккумулятор может находиться неограничено долго. Ток заряда минимальный, при полном заряде не превышает процента от емкости или меньше. В этом режиме аккумуляторы годами работают в бесперебойниках.

Приведу пример. Удалось мне отмутить пару батарей AGM Optima 50 амперчасов. Их превентивно заменили на новые, потому что очень ответственное назначение, а до этого они 10 лет !!! стояли в стойке электропитания дизеля в режиме поддерживающего заряда. Дизель периодически запускали для проверки системы, но редко, несколько раз в год. Забрал себе, позаряжал, прекрасно работают, движок крутят аж бегом. Так что дело не в непрерывной зарядке, а в правильности зарядного устройства.

Дома использую пару стареньких обычных свинцовых. Основное назначение - аварийное питание оптического конвертора, роутера, зарядка телефонов и ноута. Ну и аварийный свет тоже. Но свет это дело такое, без него обойтись можно, а вот без интернета и связи - :hi_hi_hi: нет.
Собрал автоматику - блок питания, автоматическое переключение на резерв, поддерживающий заряд АКБ. Напряжение поддерживающего заряда АКБ - 13.5 вольт, все заряжается, ничего не кипит. При плановых отключениях на три-четыре часа ничего не отключаю, интернет работает, аккумулятор разряжает минимально, за оставшуюся часть суток он успевает спокойно восполнить разряд.

Кстати, инвертор маломощный есть, но я им не пользуюсь. Все питается от 12 вольт через разные DC-DC преобразователи. Для оптического конвертора нужно ровно 12, для роутера и телефонов 5, для ноутбука 19.5. Кому интересно - расскажу подробнее.

Кстати, насчет интернета. При отключении света в районе быстро ложатся ближайшие базовые станции, так что на 3G/4G особо не рассчитываю.
Но плюс в чем - домой по столбам проведена оптика, на столбах оборудования нет, она пассивна. Узел провайдера находится в другом районе, и, скорее всего, у него есть резервное электропитание. Даже если у меня нет электричества, но есть от чего запитать оптику и роутер - я с интернетом :ya_hoo_oo: . Имейте в виду. Даже от повербанка. Нужен кабель-конвертор, продаются разные. Например вот бизнесмены подсуетились: https://kabelok.com.ua/. Ссылка только для примера, почитать и понять принцип, про продавца я ничего не знаю и не могу сказать ничего хорошего или плохого. Подход правильный, а то в ютубе полно советов - я вот питаю девятивольтовый роутер от пяти вольт или прямо от 12, и ничего не сгорело. Это не мой метод, я все делаю сам и долго думаю головой перед тем как включить.
Аватар користувача
Deffi
Site Admin
Повідомлень: 10507
З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
Ім'я: Евгений
Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
Країна, місто: Украина Днепропетровск
Skype: Deffi123
zello: Deffi76
Дякував (ла): 521 раз
Подякували: 382 рази
Контактна інформація:

Акумулятор в умовах війни

Повідомлення Deffi »

ANRI писав: Сер лютого 08, 2023 18:54 Есть такое понятие - поддерживающий заряд батареи. Обычно полностью (100%) заряженая свинцовая батарея имеет напряжение 12.7-13.1 вольт.
Для поддержания заряда устройство должно выдавать 12.9-13.2 вольта. Бывает и выше 13.3-13.6 вольт. Но в любом случае это напряжение должно быть не выше 13.8 вольт, при котором начинается газообразование. В этом режиме аккумулятор может находиться неограничено долго. Ток заряда минимальный, при полном заряде не превышает процента от емкости или меньше. В этом режиме аккумуляторы годами работают в бесперебойниках.
Это всё понятно. Но есть ещё и ток заряда. Который по мере приближения акб к состоянию полного заряда падает и в конце концов равняется "0"
Зарядки в автодомах (возможно не во всех) сделаны на трансформаторе. И врядли имеют хоть какой нибудь мозг. Поэтому зарядный ток скорее всего постоянный. К сожалению у меня сейчас нет ни какого автодома в работе, что бы проверить свои слова и проследить за напряжением и током. Но как только появится такая возможность, обязательно проверю и отпишусь. :flag
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Аватар користувача
Deffi
Site Admin
Повідомлень: 10507
З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
Ім'я: Евгений
Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
Країна, місто: Украина Днепропетровск
Skype: Deffi123
zello: Deffi76
Дякував (ла): 521 раз
Подякували: 382 рази
Контактна інформація:

Акумулятор в умовах війни

Повідомлення Deffi »

Вот один из самых распространённых блоков автодомов EBL

Зображення

И его схема
Зображення
В верхнем левом углу на схеме, и есть тот самый зарядный модуль. А внутри корпуса видно банальный трансформатор. Во всяком случае мегамозга я там не наблюдаю...

Ильич, простите что не по теме. :smu:sche_nie: Могу отделить в отдельную сообщения поро зарядку в автодомах.
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Аватар користувача
Ильич
Повідомлень: 1339
З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
Ім'я: Віктор
Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
Країна, місто: Харків
Звідки: м.Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 173 рази
Контактна інформація:

Акумулятор в умовах війни

Повідомлення Ильич »

Іде 5-та доба заряду...
Продовжу сьогодні. 08.00 годин- 13.61 вольт
14.00 годин- 13.8 вольт
16.00 годин- 13.86 вольт
19.00 годин- 13.92 вольт
20.30 годин-13.95 вольт

Зображення
Потихеньку, малим струмом не більше 1ампера заливається заряд акб...
Думаю, що вже завтра зарядне відключиться та перейде в інший режим.
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
Аватар користувача
Ильич
Повідомлень: 1339
З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
Ім'я: Віктор
Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
Країна, місто: Харків
Звідки: м.Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 173 рази
Контактна інформація:

Акумулятор в умовах війни

Повідомлення Ильич »

Тільки прийшов додому та перевірив стан заряду. Скоро почнеться шоста доба, і бачу, що зарядне дає мінімальний струм заряду, тому мабудь доба ще буде. Вренці, о 08.00 було 14.01 вольта, зараз о 13.00 14.04 вольта За 5 годин зміни на 0.03 вольта. Це добре, значить зарядне відпрацьовує усе за своїм алгоритмом- у кінці струм зменшує до мінімума. Акб не гріється, зарядне трохи тепле.
Зображення

Сьогодні приїхала посилка з Алієкспрес...отримав у себе у Харкові. Під час замовлення прийшлося вказати доставку на Полтаву, але потім мені прийшло повідомлення про те, що я можу переадресувати доставку, що я і зробив. Нічого не доплачував
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор в умовах війни

Повідомлення Ruslan »

Ильич, Бачу зарядне СТЕК, то одне з топових зарядний пристроїв. Режим сніжинка то для АГМ.
Аватар користувача
Ильич
Повідомлень: 1339
З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
Ім'я: Віктор
Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
Країна, місто: Харків
Звідки: м.Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 173 рази
Контактна інформація:

Акумулятор в умовах війни

Повідомлення Ильич »

Ruslan писав: Чет лютого 09, 2023 14:59 Ильич, Бачу зарядне СТЕК, то одне з топових зарядний пристроїв. Режим сніжинка то для АГМ.
Так, користуюся ним вже декілька років. Мені подобається.
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
Відповісти

Повернутись до “Акумулятори”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей