Акумулятор LiFePo 4,

Модератори: Valentin, igor1965

Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Deffi, Нажаль в середину не знаю як залізти щоб підтвердити чи спростувати. Також не маю спец обладнання для правильного тесту. Всі тести які я проводив носили прикладний характер. З 250А акумума знімав твердих 2500Вт, більше не заморачувався, хоча напруга ще була вище 11В. Може новий, може б/у, але мене влаштував тест на всі 100%. Зараз стоїть вже 500А, знаю що точно зняв більше 3500Вт, а далі дали світло і пішов заряд. Тому не переймаюся відео, тим більше на ютубі зараз стільки блогеров розвелось, які навіть не знають різниці між В,А, Вт.


Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Знову прильот і знов нема світла, говорять майже на добу. Акумулятори сьогодні разом з інвертором приніс до дому, як відчував. Зараз котел працює, то хоч в хаті тепло. Ще й холодильник періодично ганяю. Зв'язок працює через раз...
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

От думку гадаю. Небо зазвичай захмарене. Акумулятори хоч і неймовірно хороші, але світлом в нас чомусь бавляться як хотять. то планове, то аварійне відключення. Напевно на такій дурній лінії мій район. Поки що дякуючи потужному зарядному та тому, що Ліфепо4 можна заряжати дуже швидко, то я встигаю набити їх до повного. Але якщо настане такий час, що з світлом буде повна скрута, то маю генератор на 700 Вт( валявся років 10 в гаражі і на диво легко завів сьогодні). Думаю якщо вже доведеться, його використати- зарядити від нього акумулятори, на чотири дні роботи котла точно вистачить. Думаю години за 8 точно запакує. Це економмічніше і краще ніж ганяти генератор без перестанку.
Сьогодні подивився ціни на Ліфепо4 акумулятори і просто не повірив. Це вже захмарна ціна, це вже треба піз.. ти тих спекулянтів
Аватар користувача
Deffi
Site Admin
Повідомлень: 10507
З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
Ім'я: Евгений
Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
Країна, місто: Украина Днепропетровск
Skype: Deffi123
zello: Deffi76
Дякував (ла): 521 раз
Подякували: 382 рази
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Deffi »

Мда. Аккумуляторы сейчас разлетаются как горячие пирожки. Геля и agm в Украине вообще нет. Не удивительно что и на литий цена поднялась....
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Ціни пішли в космос

Зображення


Вчора подібні продавали по 400$
Зображення
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

капусту заквасили, картофана напакували в півницю, генератор заправив, ще й в каністрах створив стратегічний запас бензини та соляри. Так що до довгого відключення електроенергії більш менш готові.
Щодо зарядки акумуляторів. Все ж Ліфепо4 приймає більший струм заряду ніж звичайні акуми. помітив що зарядний пристрій сильно гріється в першу годину зарядки бо віддає по максимуму 60А. Зарядне підключено через діоди, то до радіатора який стоїть на діодах рукою доторкнутися було неможливо. Як завжди допомога знайшлася в закромах, функцію яких виконує гараж. Поставив два кулера з компа: 100 на блок живлення і 40 на радіатор діодів. Грітись перестали, бонусом пішов обігрів приміщення де все це встановлено, бо спрацювала чуйка і за дві години перед обстрілом я все це демонтував з каравану та переніс до дому. Як відчував що то на довго.
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Триває тест акумуляторів, який не міг передбачити навіть у страшному сні. Мій будинок на якійсь дурній лінії. Як не планове, то аварійне відключення. Напевно приватний сектор не в пріорітеті- знайшов гроші на хату, знайдеш як крутитися.
Отже, саме про акумулятори Ліфепо4. Коли хочаб є 3 години без перерви напруга, вони дякуючи своїм властивостям, та потужному зарядному встигають вийти на напругу повного заряду у 14,2В. Потім живлять все, що мені необхідно ( газовий котел, підсвітка на кухні, світло по хаті, холодильник періодично, раз "40 хв" на 3 години, всяку фігню безлімітно. Напруга нижче 13 В ще жодного разу не просіла. Максимум без світла становив з 5 ранку до 23 ночі наступної доби

Звичайно рятує масив у 500А, але будь які гелі, АГМ, чи інші аналоги посіли би нижче, та й зарядитись би точно не встигли.
Тепер думаю, що з часом заміною АГМ акум на сигналізації будинку. Зараз стоїть 40А АГМ, випуск 2021 року. Років за 5-6 здохне, по досвіду. На заміну прийде Ліфепо4, ампер на 15.
Ну і трохи не в тему. В каравані два девайси, які хотять Крону. Мувер, та вимірювач рівня газу в балоні. Забембало купляти Крони Переробив батарейки на акумулятори. вкарячив в середину 2 послідовно з'єднані акумулятори від одноразових сосок, якими бавиться молодь.
Також нафігачив тіпа павербанків , з'єднав таких акумуляторів паралельно по 10 шт і запакував в термоусадочну плівку з виводом юсб. На три зарядки мобілки вистачає твердо, сам не випробовував, але ті кому дарував - підтверджували. Потім знов заряджали та юзали. Ціна павербанк наближається до 0 грн
immortal
Повідомлень: 57
З нами з: П'ят листопада 25, 2022 14:14
Ім'я: Сергей
Техніка: Автодом на базе Mercedes
Країна, місто: Luxembourg
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 52 рази
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення immortal »

я присмотрел ячейки на 320Ач, правда мне их надо 8 штук ибо у меня контролер на 3 кВт на 24 вольта, 8 штук это 1100 евро плюс БМС 150 евро, плюс провода, думаю в 1300 уложусь
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

immortal писав: Чет грудня 08, 2022 00:19 я присмотрел ячейки на 320Ач, правда мне их надо 8 штук ибо у меня контролер на 3 кВт на 24 вольта, 8 штук это 1100 евро плюс БМС 150 евро, плюс провода, думаю в 1300 уложусь
Це реально потужне рішення. Те що інвертор на 24В то лише великий плюс. ККД набагато більше і зняти з акумів можна більше ніж при 12В.
52-54 тисячі за таку потужну станцію це не багато. На базарі інверторні генератори на 2 кВт зараз коштують від 30 тис. Так ту тарахтелку ще й заправити потрібно.Якщо вірно рахую, то виходить запас енергії в 7 з хвостіком кВт. ( чи 15?) Цікаво, яке зарядне будете використовувати
immortal
Повідомлень: 57
З нами з: П'ят листопада 25, 2022 14:14
Ім'я: Сергей
Техніка: Автодом на базе Mercedes
Країна, місто: Luxembourg
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 52 рази
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення immortal »

Ruslan писав: Чет грудня 08, 2022 12:00 Це реально потужне рішення. Те що інвертор на 24В то лише великий плюс. ККД набагато більше і зняти з акумів можна більше ніж при 12В.
52-54 тисячі за таку потужну станцію це не багато. На базарі інверторні генератори на 2 кВт зараз коштують від 30 тис. Так ту тарахтелку ще й заправити потрібно.Якщо вірно рахую, то виходить запас енергії в 7 з хвостіком кВт. ( чи 15?) Цікаво, яке зарядне будете використовувати
зарядное устройство с встроенным инвертором которое используется для домов
вот такой уже купил, 3 кВт, 80 А зарядный ток
035.png
035.png (96.18 Кіб) Переглянуто 671 раз
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

immortal,
Цікаво, чи є меншої потужності такі пристрої і чи можна - доцільно використовувати такі в караван. адже це практично 3 в 1. Контролер заряду, інвертор та зарядне для акумуляторів. Чи я щось не зрозумів у схемі підключення? Ну і який прайс та вага теж цікаво.
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Вирахував де мене надурили. Котел по паспорту має споживати не більше 300 Вт при запуску і 90 вт при роботі. Поставив таку фігню, як Дефі радив для розуміння проблем з мікрохвильовкою. Міряє споживання з розетки. Котел скотина їсть постійно близько 200 Вт на годину. А я то думаю, чому зарядне так нагрітись хоче, коли дають світло. Тепер зрозуміло, зарядне віддає всю потужність щоб зарядити акум.
До речі, сусід біситься, бо замість Ліфепо4 купив собі 2 шт агм по 95А і за півтори години інвертор вирубився. Я пояснив йому в чому причина. 1 занадто потужний інвертор на 5 кВт, 2. Акуми не встигають зарядитись. Зарядне на 20А, бо більше не можна. от тобі і різниця в двох просунутих технологіях- ліфік бере заряд дуже швидко і пьє каву, а агм не встигає зарядитись навіть на половину. І як я розумію, останній вільний ліфік в Україні вже проданий.
Стоїть в мене майже нульцевий агм на 40А. ток заряда не більше 4А😁, бо кіпіти почне і сипатись, а він мені ще потрібен. Нахрена купив, знаючи що років за 5 він всеодно вмре на сигналізації досі зрозуміти не можу.
Аватар користувача
Deffi
Site Admin
Повідомлень: 10507
З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
Ім'я: Евгений
Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
Країна, місто: Украина Днепропетровск
Skype: Deffi123
zello: Deffi76
Дякував (ла): 521 раз
Подякували: 382 рази
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Deffi »

Юзаю сейчас во время отключений два акб гель по 100 а/ч. тоесть имеем 200а/ч инвертор люксеон 2000/4000 вт и зарядку хюндай 15 ампер. Ну и конечно три панели по 180 ватт подключенные к 40 амперному МРРТ контроллеру... Пока хватает. Даже если света нет почти целый день, акб держаться бодро. (Смайлик улыбается :-): )
Кстати, проверял клещами. Котёл с акб тянет около 10 ампер.
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Deffi, Мій котел точно більше 10А їсть. Може тому що парапетний і там на витяжку ще вентилятор працює? Х. З.
В сусіда точно не встигає зарядити акуми. Іншого там не може бути.
Аватар користувача
Deffi
Site Admin
Повідомлень: 10507
З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
Ім'я: Евгений
Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
Країна, місто: Украина Днепропетровск
Skype: Deffi123
zello: Deffi76
Дякував (ла): 521 раз
Подякували: 382 рази
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Deffi »

А чем отли
Ruslan писав: Вів вересня 20, 2022 14:19 Дощовими вечорами експериментував з балансірами. Маю плату активну та пасивну. Шляхом експериментів дійшов висновку що доцільно ставити паралельно 2 плати. На кінцевих стадіях при сильному заряді пасивний балансир забирає на себе надлишки, а активний (на кондиціонера) потрохи рівняє напругу в банках. При розряді, пасивний балансир не робить нічого, активний знов рівняє напругу по банках. Струми на балансирах не великі, але свою роботу роблять якісно. Заміри показали: струм на активному доходив до 2А наприкінці заряду. Через активний багато до 3 А
Несколько раз перечитал, но так и не понял. А в чём разница между пасивным и активным бмс? Что лучше использовать? Для чего то же придумали два типа... :du_ma_et:
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Deffi, Все максимально просто.
Пасивний балансир під час заряду просажує напругу на самій сильній ячейці, щоб решта ячейок змогли наздогнати. Наприклад на одній банці 14,2 а на іншій лише 13,8В. От він і садить напругу на тій де 14,2В. Фактично гріє повітря. В подальшому в процесі розряду чи простою в черговому режимі він веде себе пасивно, тобто взагалі нічого не робить. Як на мене повне гівно.
Активний балансир зазвичай має кондиціонери. Він працює постійно, перекидаючи струм між банками, таким чином постійно вирівнючи напругу між банками. Працює під час заряду, розряду, простою. Струм не великий, часто лише 5А.
Функцію пасивного балансиру виконує плата бмс.
Як на мене, від пасивного користі нема ніякої, в нас нажаль нема скажених струмів заряду. А ось активний балансир працює постійно, ясно що він щось споживає, якісь мілі ампери. Але це краще ніж повноцінні ампери перетворювати в тепло за допомогою пасивного балансир.
Особисто я повністю відмовився від пасивних балансирів. Стоять 2 бмс та 2 активних балансира по 15А. Але в мене 2 акма, тому і 2 комплекта. Тихо думаю, чи потрібні ті плати БМС. В каравані розрядитись не дасть МРРТ контролер і інвертор, зараз дома використовую на розряд лише інвертор, він сам не дасть розрядитись. А на заряді всеодно вище 14.2 зарядне не дає.
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Знайшов чтіво. Більш менш нормально розписана відмінність активних та пасивних балансирів. Правда самого дешевого сигменту, але алгоритм роботи приблизно однаковий що за 800 грн, що за 3000
https://www.kirich.blog/obzory/akkumuly ... uzhen.html
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

і да простят меня читающие.
Згадав анікдот з бородою.
-Один одного питає. Що таке нюанс.
-Все просто. Знимаєм штани, тепер розвенись та нахились.
- За хвилину: дивись. В тебе пісюн в попі. І в мене пісюн в попі.
Але є нюанс.
Так і тут, ніби два балансири, ніби виконують одну функцію, але є нюанс😉
Мораль. Один лише трохи напрягся, другий працює, працює, працює...
ЯКЩО без жартів. Пасивний балансир це дуже економ варіант. В наших умовах, караванінг, дома сонячні панелі, панелі на каравані, часте виключення світла і після включення процес зарядки, відсутність як правило дуже потужних зарядних пристроїв номіналом вище 60А, тощо- пасивний балансир навіть не встигне включитися в роботу.
Не знаю чи коректно порівняти, але це нагадує порівняння роботи ШИМ та МРРТ контролерів. Перший тупо рубає, а інший щось в щось перетворює. Я не настільки вникав в цю проблематику і не проводив тривалі дослідження, але спостерігаючи за параметрами взяв-віддав, я дійшов висновку, що пасивний балансир це марна трата грошей. Можливо і активний балансир теж викинуті гроші. Щоб впевнено сказати яка і від чого користь, треба прогнати по декілька повних циклів. А воно мені треба? По роботі світлодіодів бачив, що активний переходить в сплячку після того, як 4 банки мають повну ідентичність параметрів. Точно знаю що пасивний до того часу давно спить. Ну і сама назва говорить про себе. Чому і для чого виробники роблять ці два типи, я не знаю. Зараз я б точно не купляв пасивні. Просто накупив всякої електроніки раніше, тепер маю можливість бавитись, коли є натхнення.Щось майструю, займаюсь улучшайзіінгом каравану, короче криша їде. Вчора доіпався до самогонної колони, бо не той градус дає.
Аватар користувача
Deffi
Site Admin
Повідомлень: 10507
З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
Ім'я: Евгений
Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
Країна, місто: Украина Днепропетровск
Skype: Deffi123
zello: Deffi76
Дякував (ла): 521 раз
Подякували: 382 рази
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Deffi »

Большое спасибо! Теперь хоть картинка в голове нарисовалась :co_ol:
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Сьогодні довго спілкувався з майстрами які ремонтують електроскутери, електровелосипеди і все тому подібне. 1.Купувати електроскутери недоцільно. Дигун та акумулятор здихають якраз тоді, коли відбиваєш різницю в ціні між бензиновим варіантом. А я якраз думав щось подібне купити. Інколи на машині їхати просто капец як не зручно. Відпадає, напевно буду шукати потужний самокат. 2.Про Ліфепо4, вони ними комплектують веліки та скутера. Цікаво було послухати про балансіри та бмс. Пасивні балансири то сміття, як я і думав. Сказав які умови використання акумуляторів в мене (караван, а зараз будинок). Так само підтвердилася моя думка про бмс. Можна сміло викидати. Мені вони не потрібні. Також дізнався, що бмс є двох типів і зовні вони похожі як 2 краплі води. Одні бмс рубають заряд при 13.8В а інші при 14.2В. Мені повезло, в мене 2 варіант, а так було би прикро, хоч це і не критично, але 13.8В рахується напругою повного заряду, але виявляється акум заряджений на 85-90%. Китайці знов щось намудрували.
Сказали як легко відрізнити б/у від нового Ліфепо4. Новий має рівні бокові поверхні. З часом його починає по трохи роздувати, це не критично, але якщо боки хоч трохи роздуті, значить вже покористувавли добре. Але зважаючи на ресурс, служити будуть всеодно довго. Головне щоб на всіх банках був однаковий внутрішній опір. Так що розмова була цікава та корисна.
Відповісти

Повернутись до “Акумулятори”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей