Не чесні ,або не розумні продавці
Модератори: Valentin, igor1965
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Не чесні ,або не розумні продавці
Зазвичай ми звертаємося до продавця за консультацією, з надією що він цілком компетентний в своїх питаннях, та допоможе нам у виборі товару.
Нажаль, у багатьох продаванів мета не допомогти вам з вибором, а заробити на вас чим більше грошей. Це не розумний продавець, бо коли спливе що він вас увів в оману, ви самі до нього більше не прийдете, та й ще іншим про нього розкажете. Отже, за сумнівну разову вигоду
він втратить значно більше.
Тут Ілліч заморочився з купівлею акумулятора. Сам знайшов продавця.
Продаван побачив, що людина трохи не в темі, і можна підзаробити грошенят.
1. Почав впарювати систему підігріву акумулятора, хоча всюди є інформація що даний тип акумуляторів працює в діапазоні -20+60°С. Думаю система підігріву не коштує 20 грн і на цій системі продаван підзаробив би пару зайвих сотен.
2. Продаван запропонував "супер потрібний девайс", який показує у відсотках стан заряду акумулятора. Тут або продаван сам не знає що продає, або свідомо дурить покупця.
Ці дві речі, це всього лише вольтметр. Де виставлена еталонна напруга, яка дорівнює 100% заряду. При тому що напруга програмно калібрується. На верхньому фото мій "розумний" девайс, яким я не користуюсь, але дістав щоб наглядно пояснити що це не працює. На ньому 12В відповідає 100% заряду. По ідеї, при 13,9В він би мав показати не менше 110%, що само по собі є дурість.
В цьому конкретному випадку продавець намагається за 900 грн продати вольтметр, ціна якому 100 грн, та 2 юсб порта.
Головна проблема не в тому, що продавець хоче продати непотрібні речі за завищеною ціною, а в тому що він при тому дурить покупця. Виміряти рівень заряду акумулятора ліфепо4 на основі напруги просто не можливо. Там зовсім інший алгоритм зарядно-розрядних вольт/амперних характеристик. В такому типі акумуляторів немає просадки напруги як у звичайних кислотників чи АГМ. Кому цікаво загугліть.
Отже, будьте обережні при контактах з такими продавцями, відгуків про яких ви не маєте , не вірте на слово, перед купівлею читайте, аналізуйте інформацію, радьтесь.
На цьому конкретному прикладі продавець на рівному місці заробив на продажі непотрібного гівна, яке до того буде дурити людину своїми показами.
Вже колеса качали азотом, тепер пропонують із запахом полуниці чи банану. Напевно це прикольно, коли колесо в середені пахне бананом, але ж ми ніколи цього запаху не почуємо, то навіщо за це платити?
Нажаль, у багатьох продаванів мета не допомогти вам з вибором, а заробити на вас чим більше грошей. Це не розумний продавець, бо коли спливе що він вас увів в оману, ви самі до нього більше не прийдете, та й ще іншим про нього розкажете. Отже, за сумнівну разову вигоду
він втратить значно більше.
Тут Ілліч заморочився з купівлею акумулятора. Сам знайшов продавця.
Продаван побачив, що людина трохи не в темі, і можна підзаробити грошенят.
1. Почав впарювати систему підігріву акумулятора, хоча всюди є інформація що даний тип акумуляторів працює в діапазоні -20+60°С. Думаю система підігріву не коштує 20 грн і на цій системі продаван підзаробив би пару зайвих сотен.
2. Продаван запропонував "супер потрібний девайс", який показує у відсотках стан заряду акумулятора. Тут або продаван сам не знає що продає, або свідомо дурить покупця.
Ці дві речі, це всього лише вольтметр. Де виставлена еталонна напруга, яка дорівнює 100% заряду. При тому що напруга програмно калібрується. На верхньому фото мій "розумний" девайс, яким я не користуюсь, але дістав щоб наглядно пояснити що це не працює. На ньому 12В відповідає 100% заряду. По ідеї, при 13,9В він би мав показати не менше 110%, що само по собі є дурість.
В цьому конкретному випадку продавець намагається за 900 грн продати вольтметр, ціна якому 100 грн, та 2 юсб порта.
Головна проблема не в тому, що продавець хоче продати непотрібні речі за завищеною ціною, а в тому що він при тому дурить покупця. Виміряти рівень заряду акумулятора ліфепо4 на основі напруги просто не можливо. Там зовсім інший алгоритм зарядно-розрядних вольт/амперних характеристик. В такому типі акумуляторів немає просадки напруги як у звичайних кислотників чи АГМ. Кому цікаво загугліть.
Отже, будьте обережні при контактах з такими продавцями, відгуків про яких ви не маєте , не вірте на слово, перед купівлею читайте, аналізуйте інформацію, радьтесь.
На цьому конкретному прикладі продавець на рівному місці заробив на продажі непотрібного гівна, яке до того буде дурити людину своїми показами.
Вже колеса качали азотом, тепер пропонують із запахом полуниці чи банану. Напевно це прикольно, коли колесо в середені пахне бананом, але ж ми ніколи цього запаху не почуємо, то навіщо за це платити?
- Ильич
- Повідомлень: 1339
- З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
- Ім'я: Віктор
- Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
- Країна, місто: Харків
- Звідки: м.Харків
- Дякував (ла): 120 разів
- Подякували: 173 рази
- Контактна інформація:
Не чесні ,або не розумні продавці
Та я у нього нічого не купив. Підігрів вони ставлять на акб від 250а\г. Температурний режим цих акб я бачив десь і від 0 градусів. Просто не помню де бачив...Я ходив подивитись на ці банки та побачити вживу саму готову продукцію. На авто, де є старт-стоп ставлять стартерні AGM батареї, то вони точно не бояться мінусових температур. Не бачив і не чув автомобільних ліферфів, маю на увазі у серійному виробництву.
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Не чесні ,або не розумні продавці
Перше що видав гугл
Це автомобільні. Без підігріву.
Серед кислотників АГМ займає одне з призових місць. Якби не їх вага, то при досить прийнятний ціні вони б стояли на сходинку вище. Але вага інколи вирішує багато в чому. Зняти з машини чи каравана акумулятор і нести його до дому, на 5 чи 9 поверх, квест ще той. Хоча є можливість перевірити роботу опорно-рухової системи, дихальної та кровної систем. Ну і нові слова сусіди напевно почують та збагатять свій лексикон.
Те що не купили в того продавця, це просто супер. Людина або не компетентні і не знає нічого про властивості продукта, або навпаки, все знає, але свідомо дурить, що ще гірше.
Це автомобільні. Без підігріву.
Серед кислотників АГМ займає одне з призових місць. Якби не їх вага, то при досить прийнятний ціні вони б стояли на сходинку вище. Але вага інколи вирішує багато в чому. Зняти з машини чи каравана акумулятор і нести його до дому, на 5 чи 9 поверх, квест ще той. Хоча є можливість перевірити роботу опорно-рухової системи, дихальної та кровної систем. Ну і нові слова сусіди напевно почують та збагатять свій лексикон.
Те що не купили в того продавця, це просто супер. Людина або не компетентні і не знає нічого про властивості продукта, або навпаки, все знає, але свідомо дурить, що ще гірше.
- Ильич
- Повідомлень: 1339
- З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
- Ім'я: Віктор
- Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
- Країна, місто: Харків
- Звідки: м.Харків
- Дякував (ла): 120 разів
- Подякували: 173 рази
- Контактна інформація:
Не чесні ,або не розумні продавці
дякую за попередній пост. Я не хочу казати про некомпетентність працівника фірми, яка крім іншої роботи, ще і збирає акб. Він як раз і казав про те, що заряд повинен бути при температурі вище нуля градусів. Так що там з компетентністю усе добре. Я не купив акб тому, що у нас як-би ще війна, і мені поки-що треба вікна ставити, а кожне вікно зараз коштує як два акб. Тимчасовий ремонт обійшовся як один акб...Але питання заміни акб на ліфери розглядаю, бо їх вигідніше зараз мати, і вцілому дешевше. Хотів замовити банки, плату бсм та активний балансир на Алі (мінімум буде на 30 % дешевше)- до нашого міста немає доставки...Почекаю, думаю що скоро буде. Бо ніякий акб не спасе зараз, якщо не буде світла більше 3-4 днів, а на небі хмари...
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
- Deffi
- Site Admin
- Повідомлень: 10507
- З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
- Ім'я: Евгений
- Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
- Країна, місто: Украина Днепропетровск
- Skype: Deffi123
- zello: Deffi76
- Дякував (ла): 521 раз
- Подякували: 382 рази
- Контактна інформація:
Не чесні ,або не розумні продавці
Доставка с али... едет. С небольшим шаманством, но едет. Если интересно, звоните, расскажу как. Касательно не будет света.... И акб не поможет, не согласен. Во первых, мы не знаем сколько не будет света. Во вторых смотря какой акб. И в третьих, смотря как нагружать этот акб.
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Не чесні ,або не розумні продавці
Думаю навіть в погану погоду 100 Вт сонячна панель буде давати мінімум 5А протягом 8 годин. Це 40А, або 480Вт. Середньо статичний холодильник за годину споживає приблизно 30 Вт. Тобто це 16 годин роботи лише від сонячних панелей у погану погоду. Відкинемо втрати на інверторі, всяки похибки. Акумулятора який чесно віддасть 50А має вистачити. Від холодильника можна відмовитись, коли на вулиці вже холодно. Тоді в приорітеті опалення та освітлення. Газовий котел споживає від 80 до 150 Вт, в залежності від котла. Але можна нагріти квартиру і виключити котел. Тобто все залежить від розумного використання ресурсу акумулятора.
Але тема не про це.
Але тема не про це.
- Deffi
- Site Admin
- Повідомлень: 10507
- З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
- Ім'я: Евгений
- Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
- Країна, місто: Украина Днепропетровск
- Skype: Deffi123
- zello: Deffi76
- Дякував (ла): 521 раз
- Подякували: 382 рази
- Контактна інформація:
Не чесні ,або не розумні продавці
100 ватт панель выдаст 5 ампер только в очень яркий солнечный день. В пасмурный будет в несколько раз меньше. Но сути это не меняет. Лучше хоть чуть чуть, чем вообще ничего!
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Не чесні ,або не розумні продавці
Deffi,
Відверто кажучи ніколи не юзав сотку. Мінімалка з якої починав років 12 тому була сонячна панель 150Вт. І аж 6 чи 8 ампер!!!! І то якщо кут до сонця вірний
Зимою панель віддає більше, бо менше нагрівається ( читав про таке, замірів не робив). Каюсь- виправлюсь. Якщо дасть навіть 3А, то вірно сказано, це краще ніж нічого. Головне з розумом все робити.
Прошу не рахувати за рекламу.
Є така приблида, працює без електрики, коштує 150 евро, споживає менше 100 гр керасину на годину. Гріє просто пісец, не смердить, копоті нема.
Якщо шо, я не продаю. Лише купив собі про всяких випадок. Привезли з Італії на замовлення. На крайняк в одній кімнаті буде дуже тепло.
Виробник чесно пише параметри. Включив один раз щоб пропалити сморід заводської консервації. За годину спалив грам 50, але на вулиці зараз тепло. Хоча може якраз вулиця взяла більше, бо відкритий простір.
Ця сама 150 Вт панель. Зараз в такий розмір до 250-300 Вт засовують, і ток віддачі більший, і до кута азимута вже не так критичний.
А це мій перший караван, Вілк 500 Сафарі, 1983 року випуску. Наїздився з ним дуже багато. Це він з нами на Біляусі., вже тоді на даху лежала та 150 Вт панель. Здається фото зроблено в 2009 чи 2010 році, Давно було, вже важко згадати, але тоді про сонячну енергію та світлодіоди знало не дуже багато людей. Та й панель та коштувала дуже дорого. І каюсь, акумулятор тоді юзав стартерний, на 60А. Але і споживачі були дитячі: трохи світла, 2 кумедних мобільних, фотік, і насос на холодну воду. Туалет був виносний, хоча і біо,
Відверто кажучи ніколи не юзав сотку. Мінімалка з якої починав років 12 тому була сонячна панель 150Вт. І аж 6 чи 8 ампер!!!! І то якщо кут до сонця вірний
Зимою панель віддає більше, бо менше нагрівається ( читав про таке, замірів не робив). Каюсь- виправлюсь. Якщо дасть навіть 3А, то вірно сказано, це краще ніж нічого. Головне з розумом все робити.
Прошу не рахувати за рекламу.
Є така приблида, працює без електрики, коштує 150 евро, споживає менше 100 гр керасину на годину. Гріє просто пісец, не смердить, копоті нема.
Якщо шо, я не продаю. Лише купив собі про всяких випадок. Привезли з Італії на замовлення. На крайняк в одній кімнаті буде дуже тепло.
Виробник чесно пише параметри. Включив один раз щоб пропалити сморід заводської консервації. За годину спалив грам 50, але на вулиці зараз тепло. Хоча може якраз вулиця взяла більше, бо відкритий простір.
Ця сама 150 Вт панель. Зараз в такий розмір до 250-300 Вт засовують, і ток віддачі більший, і до кута азимута вже не так критичний.
А це мій перший караван, Вілк 500 Сафарі, 1983 року випуску. Наїздився з ним дуже багато. Це він з нами на Біляусі., вже тоді на даху лежала та 150 Вт панель. Здається фото зроблено в 2009 чи 2010 році, Давно було, вже важко згадати, але тоді про сонячну енергію та світлодіоди знало не дуже багато людей. Та й панель та коштувала дуже дорого. І каюсь, акумулятор тоді юзав стартерний, на 60А. Але і споживачі були дитячі: трохи світла, 2 кумедних мобільних, фотік, і насос на холодну воду. Туалет був виносний, хоча і біо,
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей