Наш кемпер манюня на базі Т4 caravella GL. Обладнання. Подорожі Україна та Європа.

Модератор: igor1965

Аватар користувача
Ильич
Повідомлень: 1339
З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
Ім'я: Віктор
Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
Країна, місто: Харків
Звідки: м.Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 173 рази
Контактна інформація:

Наш кемпер малыш на базе Т4 каравелла.

Повідомлення Ильич »

Поставив багажник на заднюю ляду для 4-х велосипедів. Але будемо використовувати як багажник для вивільнення салону.
Зображення
Востаннє редагувалось Пон липня 31, 2023 21:01 користувачем Ильич, всього редагувалось 1 раз.


Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
Аватар користувача
indi
Повідомлень: 937
З нами з: Нед грудня 02, 2012 16:08
Ім'я: Алексей
Техніка: Опель Зафира+ ...
Країна, місто: Кременчуг
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 13 разів
Контактна інформація:

Наш кемпер малыш на базе Т4 каравелла.

Повідомлення indi »

Правильно.Тем более,что кофр на заднюю дверь,который жесткий,стоит как чугунный мост.
Ильич,как с тпливом в Харькове дело обстоит?
Аватар користувача
Ильич
Повідомлень: 1339
З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
Ім'я: Віктор
Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
Країна, місто: Харків
Звідки: м.Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 173 рази
Контактна інформація:

Наш кемпер малыш на базе Т4 каравелла.

Повідомлення Ильич »

indi писав: Сер травня 18, 2022 18:45 Правильно.Тем более,что кофр на заднюю дверь,который жесткий,стоит как чугунный мост.
Ильич,как с тпливом в Харькове дело обстоит?
мабудь як у інших місцях- у черзі треба постояти...
Востаннє редагувалось Пон липня 31, 2023 21:02 користувачем Ильич, всього редагувалось 1 раз.
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
Аватар користувача
Ильич
Повідомлень: 1339
З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
Ім'я: Віктор
Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
Країна, місто: Харків
Звідки: м.Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 173 рази
Контактна інформація:

Наш кемпер малыш на базе Т4 каравелла.

Повідомлення Ильич »

20 вересня проїхався з Харкова на Ізміїл через Одесу, треба було забрати дружину з онуками, їх привезли автобусом з Туреччини. Подивився в Ізміїлі на автодом, на базі Фіат дукато, 92 року. Пробіг 117 тисяч. Сподобався. Звідти через Молдову на Стрий, провідали маленького онука і звідти додому. Загальний пробіг цього разу знову 3000 км. Витрата газу на 100 км - 12.4 літру. Для 2.5 об,єму та 5 циліндрів - то добре. Погранпереходи на Молдову без черг...у Молдові купили синього винограду прямо з поля- по 30 грн/кг , продавець нагрузив додатково ще яблук здоровенних та винограду білого у подарунок та сказав, що дуже пишається нашою Україною. Розрахувався гривнями. Також у іншого продавця затарилися цибулею по 16 грн/ кг. Ну і бонусом знову синенькі...помідори...та мішочок синьої цибулі...Цей продавець сказав, що відправив 70 тон овочів на Україну безкоштовно та побажав нам перемоги! Дуже гарне відношення до нас. Він,єтку купувати не потрібно, якщо заїзжаєш з України на українських номерах...Планували проїхатися через Румунію по шосе Транфегераш , але у ті дні перевал там покрило снігом і я не захотів з онуками їхати по непогоді на літній резині. Тому транзитом проїхалися 500 км по Молдові. Фото не робив, ну так вийшло...Є відео з відеорегістратора, але нічого цікавого- просто дорога.
Востаннє редагувалось Пон липня 31, 2023 20:43 користувачем Ильич, всього редагувалось 1 раз.
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
Аватар користувача
Ильич
Повідомлень: 1339
З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
Ім'я: Віктор
Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
Країна, місто: Харків
Звідки: м.Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 173 рази
Контактна інформація:

Наш кемпер малыш на базе Т4 каравелла. Подорожі Україна , Румунія, Болгарія, Греція...

Повідомлення Ильич »

На превеликий жаль, ми ніколи не були на могилі Тараса Григоровича Шевченко у Каневі, тому знайшли декілька днів на невеличку подорож, під час якої побували у Каневі, у Добропарку за Києвом на виставці тюльпанів та у Межигір"ї . Ось наше відео про цю поїздку..
https://youtu.be/RuiRaNfBvAE

ТРАНСФАГАРАШАН!!! РУМУНІЯ!!!
Знайшли 12 днів на перезагрузку.
Зображення
Наш колектив.

Зображення
Це перша ціль нашої подорожі- Therme Bucuresti .Найбільший термальний оздоровчий комплекс Европи..
Зображення
Безкоштовна парковка на 1800 авто...окреме місце для автобудинків...
Зображення

Зображення
Далі проїхалися до центру Бухаресту...
Зображення
тріумфальна арка...

Зображення
Палац парламенту...колосальний розмір...друга будівля по розміру у світі після будівлі Пентагону...
Ну а трафік Бухаресту, особливо в період 17-19 годин це ще те...Але організація руху у країні мені дуже сподобалася...
Далі направилися на шосе Трансфагараш, яке відкрили для проїзду 1 липня...Заночували недалеко перед початком шосе...

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
А це прямо на дорозі ведмедиця з двома ведмежатами...

Зображення
це тільки початок підйому...Машинка їде легко...

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
парковка на перевалі. Висота 2025 метрів...Сніг...не жарко...

Зображення

Зображення
Приїхали, було сонячно...потім на гори опустилися важкі хмари...потім трохи почало крапати ...ну а потім злива....ну а після зливи сонечко...

Зображення

Зображення

Зображення
Зупинилися на обід......

Зображення
це туристи із Німеччини...



Зображення
Це ми вже по другу сторону перевалу спускаємося униз...туди, де будівлі...
Зображення
Ну цього мишка ми вже покормили. Є і відео, але не знаю, як вставити.



Зображення

Зображення
Звідти ми їдемо...попереду кемпінг...


Зображення

Зображення
розгортуємося...
Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
Кемпінг знайшов на нашому форумі, дякуючи DRB (Роман- супер карта!!!)

На сьогодні перерва...Газ у Румунії не такий, як у нас...Машинка їхала дуже жваво і легко...а по горам ще будемо їхати не раз...Розхід газу на різних заправках був однаковий- 12.3 літра/100 км. При температурі повітря від +35 пустий бак задувався швидко до 47 літрів, (далі я зупиняв заправку)...а у нас при такій температурі повітря на заправках не можуть задути навіть до 40 літрів...Ціна газу від 3, 20 лей до 3,45 за 150 км до нашого кордону у закарпатті. Ми заїхали через Рені.
Востаннє редагувалось Вів грудня 26, 2023 23:40 користувачем Ильич, всього редагувалось 3 разів.
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
Аватар користувача
Ильич
Повідомлень: 1339
З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
Ім'я: Віктор
Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
Країна, місто: Харків
Звідки: м.Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 173 рази
Контактна інформація:

Наш кемпер малыш на базе Т4 каравелла.

Повідомлення Ильич »

Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
Аватар користувача
Deffi
Site Admin
Повідомлень: 10507
З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
Ім'я: Евгений
Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
Країна, місто: Украина Днепропетровск
Skype: Deffi123
zello: Deffi76
Дякував (ла): 521 раз
Подякували: 382 рази
Контактна інформація:

Наш кемпер малыш на базе Т4 каравелла.

Повідомлення Deffi »

Супер! Молодцы! :flag
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Аватар користувача
PEK@
Повідомлень: 610
З нами з: Пон серпня 20, 2012 09:05
Ім'я: Сергей
Техніка: FIAT DUKATO
Країна, місто: Украина Запорожье
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 86 разів
Контактна інформація:

Наш кемпер малыш на базе Т4 каравелла.

Повідомлення PEK@ »

Клас!
Аватар користувача
Ильич
Повідомлень: 1339
З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
Ім'я: Віктор
Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
Країна, місто: Харків
Звідки: м.Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 173 рази
Контактна інформація:

Наш кемпер малыш на базе Т4 каравелла.

Повідомлення Ильич »

Хочу поділитися думками. Про поїздку писати не буду- вона вдалася...вона дуже цікава і саме головне, що поїздка поміняла і нас самих, особливо дітей.
Машинка наша абсолютно нас задовольняє для того формату поїздок, які ми для себе плануємо- більше побачити...при обмеженому часі...Хотя ми планували виїзди удвох із дружиною, але і з онуками, які бажають з нами їхати, ми теж з радістю їздемо.
Наш Фольксваген-каравелка має двигун 2.5 літри, 5 циліндрів, бензин-газ. Два види палива, це дуже актуально. Швидкість руху у нас в основному 90-110 км\год, при такому режимі по Румунії витрата газу була 12.3 л\100 км, при тому, що в основному були гори...гори...гори...По Україні витрата пального незрозуміла- від 12-до 14 , як попадеш. Ми у нас заправляємося на БРСМ, SOCAR, WOG. У минулому році заправилися на виїзді з Кременчука в сторону Кропивницького на заправці BVS, заманили ціною ...так думав вже і євакуатор викликати...таку багнюку налили, що жах.
У нас є 4 спальних місця- одне на передніх сідушках на спеціальному матраці, який нам привіз Антон SАU, дякуємо йому. За те місце онуки завжди сперечаються, ала у цій поїздці онучка зразу це місце собі забронювала. У салоні троє сплять теж чудово. А коли є можливість і час, то ми розкриваємо маркізу і до неї чіпляємо ще палатку з комплекту...Тоді у палатці ложиться надувний матрац, та ставляться стіл та стільці...Тоді спереді спальне місце не потрібне...

[url=https://postimg.cc/mc5TKK5R][img]https://i.postimg.cc/mc5TKK5R/20230715-163356.jpg[/img][/url]
Підлога для палатки у нас ще з каравана, дякую Антону SAU. Вона, до речі, у нас лежить завжди на полу у салоні і там завжди приємно , чисто, заходять в салон без взуття.
[url=https://postimg.cc/BXBLRQc0][img]https://i.postimg.cc/BXBLRQc0/20230716-074113.jpg[/img][/url]
Сонячна панель на даху авто на 165 ватт, акб у салоні AGM 100 a\г, яким ми користуємося ще із 2016 року. Для нас головне, щоб морозильна камера постійно працювала. І вона постійно виконує своє призначення. Раніше, коли ми стояли на Арабатській стрілці і ловили рибу, то режим її роботи був - 22 градуси, бо рибу треба було морозити...А у подорожі режим роботи нам потрібен + 5, + 6 градусів, так як дома у камері холодильника. Нічого ми не морозимо, бо немає потреби...Хочемо морозива- купили, поїли...поїхали. Хочемо приготувати на грилі м,ясо- купили,..знайшли місце, зупинилися...приготували...поїли...переночували...поїхали...
Зарядка чотирьох смартфонів без проблем...
220 вольт-без проблем...
Тепер зв,язок. Водафон та Київстар працюють як вдома...Мобільний інтернет без проблем.
Навігація. У нас навігатор Garmin Camper 760. Користуємося ним другий рік. Карти Європи з поновленням на строк служби навігатора. Перед виїздом оновив карти самим новим оновленням. Жодного разу не було проблем за кордоном, ту нас в Україні було пару раз, коли заводив на ями...
Туалет. У нас в авто є біотуалет з нижнім баком на 10 літрів. Заливаємо у верхній та нижній баки тільки рідину Тетфорд...(червона для верхнього і зелена для нижнього). Туалетом частіше користуємося на заправках, але і нашим теж, якщо треба. Коли ставимо маркізу з палаткою, то для біотуалета у нас також є спеціальна палатка.
Душ. Це необхідна процедура на кожен день. Ми користуємося душем-топтуном. Він завжди у машині.І до нього є палатка. У цій подорожі увечорі, на заправці ми набирали у три 6-літрові баклажки горячу воду, а коли зупинялися на ночівлю, то приймали усі душ з теплою водою.
Кухня у нас є...газовий балон на 5 літрів- заправляли у минулому році...Газовий гріль і до нього ще 5-літровий балон газу, теж ще з минулого року.
Вода. Ми маємо в авто воду тільки із нашої системи очищення води від Амвей -E-spring.
20-літровий бак з питною водою для кухні і мийки.
20 літрова каністра із харчового пластику з краником , для запасу води для вживання.
20 літрів води у квадратних літровах баклажках (квадратні щільно стають у картонну коробку, та гарно
стають у холодильник, де постійно охолоджувалася).
Вирішили, що більше каністру 20 літрів з краником брати не будемо, а краще брати картонний ящик з 20 літровими квадратними пляшками, від яких по мірі використання будемо звільнятися, а на звільнене місце можно буде щось покласти, ну наприклад кавуни, які ми купили у Румунії... Зараз активно заготовляемо квадратні літрові пляшки.
[url=https://postimg.cc/CZT2dg6m][img]https://i.postimg.cc/CZT2dg6m/viber-202 ... 01-841.jpg[/img][/url]
Востаннє редагувалось Пон липня 31, 2023 20:57 користувачем Ильич, всього редагувалось 2 разів.
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
Аватар користувача
Ильич
Повідомлень: 1339
З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
Ім'я: Віктор
Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
Країна, місто: Харків
Звідки: м.Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 173 рази
Контактна інформація:

Наш кемпер малыш на базе Т4 каравелла.

Повідомлення Ильич »

Ну а далі ми побували у королівському замку Пелеш...
Зображення

Зображення

Зображення
ночували на парковці, (з 20.00 до 08.00 парковка безкоштовна та пуста, окрім автобудинків).
Зображення

Скрізь у Румунії вхідні квитки для пенсіонерів 50%.
Піднялися на підйомнику у гори на висоту 2100 метрів.

Зображення тут, на висоті 1400 метрів, була пересадка


Зображення
Потім соляні печери у м.Турда знову самі великі!!! з 1200-х років за 600 років роботи циз соляних шахт тут здобули 13 міліардів тон солі!!!

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
Перед соляними печерами заночували під стінами замку у містечку Алба- Юлія. Перед цим довго гуляли по замку...
Зображення

Зображення

Зображення
Ще було дуже багато нового та цікавого. Чудова країна, яка змогла перемогти диктатора Чаушеску...Чудові та трудолюбиві люди...Дуже велика кількість легкових авто...у любому місті та містечку...Чудова природа...50% Карпатських гір знаходяться тут, у Румунії...В Україні Карпатські гори це тільки 10%.
Заїхали через кпп Дьяково...Ми були на в,їзд одні...15 хвилин на дві границі!
Ну а далі ми зустрілися з нашим маленьким онуком, якому на початок війни було 8 місяців...зараз йому вже 2 роки...
Зображення
Зустрілися із сином та невісткою...
Ночували на березі річки у Карпатах...
Знову багато цікавого...але час вже закінчувався,

Зображення

Зображення


Зображення

Зображення

Зображення

Не все пишу, де ще були, але було цікаво та потрібно.
Наша машинка нас не підводить, у ній дуже комфортно і дуже легко для пасажирів. Зараз вже на праці...Дякую
Зображення

Зображення
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
Аватар користувача
Ильич
Повідомлень: 1339
З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
Ім'я: Віктор
Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
Країна, місто: Харків
Звідки: м.Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 173 рази
Контактна інформація:

Наш кемпер малыш на базе Т4 каравелла. Подорожі Україна , Румунія, Болгарія, Греція...

Повідомлення Ильич »

ГРЕЦІЯ!!! Знайшли два тижні у середині вересня...спланували виїзд та вперше виїхали без онуків у далеку поїздку...Писати багато не хочу, але покажу відео нашого виїзду. Про місце стоянки у Греції прочитав у нас на форумі у Олени (viewtopic.php?t=8105) , і вирішили туди і їхати і не пожалкували. Їхали через Румунію (паромом з України),потім вздовж Чорного моря на Болгарію, де зупинилися на пару днів і потім Греція. На відео є маршрут, є місця зупинок.
Ось Греція- https://youtu.be/V7V7u3Mooic
окремо поїздка на Метеори- https://youtu.be/z1n_3sAvJeo

Назад їхали Болгарія-Румунія, де заїхали у ТЕРМЕ Бухарест-потім Рені, через Молдову.
ВІдповім на усі питання, але вважаю наш звіт буде корисним.
Зображення
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
Аватар користувача
PEK@
Повідомлень: 610
З нами з: Пон серпня 20, 2012 09:05
Ім'я: Сергей
Техніка: FIAT DUKATO
Країна, місто: Украина Запорожье
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 86 разів
Контактна інформація:

Наш кемпер малыш на базе Т4 каравелла. Подорожі Україна , Румунія, Болгарія, Греція...

Повідомлення PEK@ »

Ільіч! З Новим роком! Здоров"я, цікавих подорожей, мирного неба! Хотів з вами поспілкуватися, по телефону, є пара питань, якщо ви не против маякніть мені, мій тел 0991298887, дякую!
Аватар користувача
Ильич
Повідомлень: 1339
З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
Ім'я: Віктор
Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
Країна, місто: Харків
Звідки: м.Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 173 рази
Контактна інформація:

Наш кемпер манюня на базі Т4 caravella GL. Обладнання. Подорожі Україна та Європа.

Повідомлення Ильич »

Ось і у нас вже рівень автономності став вище. Сьогодні отримав із США акумулятор Li Fe PO4 бренду Li Time 100 a\год MINI.
Зображення

Зображення

Зображення

Акумулятор їхав до нас у Харків два місяці і 17 днів. Хоча при відправленні було заявлено службою доставки термін доставки у 5 тижнів (акумулятори літаком не перевозять, плив кораблем). Але блокада фур поляками змінила терміни, тому чекали трохи більше. Розтаможка була почти 17 днів...
Коли отримував на Містпошті , то вразила вага- це зовсім не AGM 100 а\г, той що у мене в авто, а взимку у квартирі- цей у 4 рази легший, менше 9 кг. Купляв у виконанні МІНІ, трохи дорогший, але він і справді дуже компактний. На фото я показав у відношенні до тестера, яким користуюся вдома.

Зображення

Зображення

Зображення

Є комплект документів, ще не читав, бо тільки приїхали з дороги у 300 км по голольоду і просто відпочити треба. Також є два комплекти винтів для клем, при чому винти і під ключ, і під хрестову викрутку...!!!

Зображення

Зображення


Зображення

Заміряв тестером напругу на клемах- 13.19 вольт.!!!

Зображення
Тепер у подорож буде в авто два акб- AGM 100 a\г і цей lefepo4 на 100 а\г. + універсальна зарядка для цих акб, на 5-10-20 ампер. + сонячна панель на 165 ват.Якщо один акб розрядиться до 12.2 вольт, переключу на запасний, а перший заряджу від 220 вольт через зарядне. Розетку для зарядного знайду, то не буде проблемою.
Читаючи форум, думав збільшити кількість панелей, але користуючись ними вже 10 років зрозумів, що не завжди наявність 600 ватт панелей зможуть давати автономку, три дні хмар і ми з розрядженими акб...або у спеку на небі димка- і заряд акб відсутній...Тому пенель моя видає від 5 до 7.5 ампер, акб при цьому у мене в основному працює з холодильником, який споживає десь 45 ватт, бо у подорожах холодильник працює у режимі + 2-+ 5 градусів...Ну зарядка телефонів ще...

А зараз три акб вдома, надворі зима, два інвертора із США з настоящим чистим сінусом зможуть дати резервне живлення квартири без проблем до відновлення єлектропостачання.



Зображення
а про цей акб давно мріяв і вже він у мене.
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Наш кемпер манюня на базі Т4 caravella GL. Обладнання. Подорожі Україна та Європа.

Повідомлення Ruslan »

Ильич, Головне не під'єднуйте просто в паралель ці акумулятори. Алгоритм роботи Ліфепо4 сильно відрізняється від агм при заряді та розряді.
Якщо чесно я не маю уяви як їх запаралелити, хоча існує якесь рішення на кемперах де 2 акума.
Якщо є можливість, краще продати АГМ, докласти грошей і купити ще один Ліфепо4. Тоді це буде реально гарний запас енергії. Отримаєте додатково 600Вт енергії та суттеве зменшення ваги.
Заряжатись будуть дуже швидко і сміло можна струмом 20А, чого не зробиш з агм
На досуге порівняйте по часу окремо роботу холодильника від агм та Ліфепо4. Різниця по часу роботи вас вразить, хоча обидва акуми ніби по 100А
Аватар користувача
Ильич
Повідомлень: 1339
З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
Ім'я: Віктор
Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
Країна, місто: Харків
Звідки: м.Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 173 рази
Контактна інформація:

Наш кемпер манюня на базі Т4 caravella GL. Обладнання. Подорожі Україна та Європа.

Повідомлення Ильич »

Так я і не збираюсь ставити у паралель. Просто буде у резерві.
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
Аватар користувача
Ильич
Повідомлень: 1339
З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
Ім'я: Віктор
Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
Країна, місто: Харків
Звідки: м.Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 173 рази
Контактна інформація:

Наш кемпер манюня на базі Т4 caravella GL. Обладнання. Подорожі Україна та Європа.

Повідомлення Ильич »

Провів обстеження свого старого акб AGM 100а/г та нового акб LiFePo4 100а/г на їх ємкість .Для вимірювання брав навантаження у 10 ампер.
Першим під вимірювання взяв акб AGM 100а/г (виробництва США), який був куплений у 20'16 році у стані б/в десь три роки, загальний вік його 10-11 років. Використовував цей акб у каравані з травня по листопад, потім зберігав його вдома до наступного сезону. Перед початком зберігання заряджав його, і перед початком сезону у квітні теж ще раз заряджав. З 2021 року цей акб почав використовуватися у нашому авто у такому-ж режимі, а з початком війни, з лютого 2022 року, почав використовуватися як єдине джерело живлення квартири під час відсутності єлектромережі.
Вже з того часу (з 2022 року) почав наблюдати трохи швидший розряд батареї, ніж раніще, але я це повязував з відсутностю сонячної панелі у квартирній системі резервного живлення. За весь час користування батареєю, нижче 11.8-12.0 вольт напругу на ньому не знижав.А минулим літом,один раз вийшло так, що напруга на ньому опустилася до 11 вольт і мені це не сподобалося.
І ось, вперше, вирішив виміряти залишкову ємкість цього акб AGM 100а/г. Перед вимірюванням акб було заряджено до 100%. При підєднанні навантаження у 10 ампер, через 5 годин він був відключений від навантаження з напругою на акб 10,8 вольт. Таким чинам, залишкова ємкість акб вийшла на сьогодні 50 а/г. Після вимірювання акумулятор був заряджений малими токами до 100% заряду, у спокої він має напругу 12, 85 вольт.
Сьогодні вирішив перевірити ємкість свого нового акб LiFePo4 100а/г по тій-же методиці. Після отримання акб із служби доставки, перечитав інструкцію з користування, яка іде у комплекті, виконав першу рекомендацію- зарядив його (маю зарядний пристрій для цього типу акб). Сьгодні перед початком вимірювання напруга на клемах показувала 13, 39 вольт. Після підєднання навантаження у 10 ампер, напруга просіла до 13.00 вольт і три години не змінювалася. Потім ще через годину знизилася до 12.9 вольт, потім через годину знизилася до 12.87в, потім через годину відповідно до 12.85в, потім 12.82 в, потім 12. 78в, потім12,69 в. На останню, 10-ту годину вимірювань напруга показувала 12.48 вольт. Далі я відключив навантаження, бо 100а/годин акумулятор віддав, і ще-б продовжував ...але мені вже було достаньо цього і нехотілося далі навантажувати акумулятор.
Результати вимірювання мене дуже задовольнили. Думаю, що цей акб LiFePo4 100а/г буде у подальшому служити вірою і правдою при бережному використанні. Зараз акумулятор поставив на заряджання.
Ось так пройшло випробування. Думаю, що і старий акб AGM ще може послужити як резервне живлення для квартири зі своїми залишковими 50 а/годин.
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
ANRI
Повідомлень: 103
З нами з: Чет червня 11, 2009 15:41
Ім'я: Андрей
Техніка: Ford Sierra+Скиф
Країна, місто: Украина, Харьков
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 17 разів
Контактна інформація:

Наш кемпер манюня на базі Т4 caravella GL. Обладнання. Подорожі Україна та Європа.

Повідомлення ANRI »

Ильич, что-то мне подсказывает, что ваш AGM в прекрасном состоянии. Проведите другой тест (но не обязательно) на разрядном токе 1 ампер и вы получите гораздо большую емкость. Емкость свинца сильно зависит от разрядного тока.
Большой ток довольно быстро "проваливает" напряжение на акб. И ничего удивительного, основное назначение этих батарей - буферное, большой ток в течение короткого времени и неглубокий разряд, а если глубокий, то не ниже 12 вольт и нечасто. Везде пишут - для свинца опасен глубокий разряд малым током. Если вы просадите батарею стартером до 8 вольт это не опасно, постоит и напряжение восстановится. А если лампочкой за месяц - то уже беда-бедулечка.
Литий это совсем другое дело.
Аватар користувача
Ильич
Повідомлень: 1339
З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
Ім'я: Віктор
Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
Країна, місто: Харків
Звідки: м.Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 173 рази
Контактна інформація:

Наш кемпер манюня на базі Т4 caravella GL. Обладнання. Подорожі Україна та Європа.

Повідомлення Ильич »

Андрій, я провів на AGM ще один тест навантаженням у 5 ампер- результат теж 50 а/г. Автохолодильник компресорний десь 5 ампер і бере- а це у мене основний споживач...Та це у акумулятора мабудь вже від віку такий результат. На жаль не робив тест коли цей акб купив у Антона у 2016 році. Але AGM у нас чудово працював під час відсутності світла після рашистських прильотів- інтернет був..світло було...ТВ працював...холодильник двокамерний один раз за 1.5 години з -2 до -22 набрав через інвертор 600 ват...Так що я його не викидую, хай ще працює.
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Наш кемпер манюня на базі Т4 caravella GL. Обладнання. Подорожі Україна та Європа.

Повідомлення Ruslan »

Ильич, Є ще одна ідея. Особисто я так трохи підіймав агми. Вскрийте його. Думаю що побачите сухі мати. Долийте обережно по трохи дисцильованої води. Але по чуть чуть, щоб не плавала водичка зверху. 2 кубіка в банку і чекаєм. Потім ще по 2 кубка. Щоб мати були добре вологі. В мене так один в буфері живе ХЗ скільки років, правда що зараз віддає не знаю. Коли напоїте акум, поставте на режим відновлення, зарядне у вас є, це крайній правий режим. Гірше точно не буде
Аватар користувача
Deffi
Site Admin
Повідомлень: 10507
З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
Ім'я: Евгений
Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
Країна, місто: Украина Днепропетровск
Skype: Deffi123
zello: Deffi76
Дякував (ла): 521 раз
Подякували: 382 рази
Контактна інформація:

Наш кемпер манюня на базі Т4 caravella GL. Обладнання. Подорожі Україна та Європа.

Повідомлення Deffi »

Я думаю что тест Ильича очень даже близок к реальности. Так как 10-11 лет для AGM аккумулятора это уже срок. У них расчетный срок службы 8-10 лет.
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Відповісти

Повернутись до “Кемпер (автодім)”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість