Поиск базы под кемпер.
Модератор: igor1965
-
- Повідомлень: 518
- З нами з: П'ят вересня 02, 2016 21:00
- Ім'я: Яков
- Техніка: Много
- Країна, місто: Украина
- Звідки: Днепр
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Не немного другой "из гом.... - пулю" Сам понимаю что не правильно, но не хочется запаривать большую сумму денег на развлечения, а кемпер для меня будущее развлечение.Бродяга писав:твой девиз-НАЗАД В БУДУЩЕЕ....
Все нормальные стоят уже приличные деньги.
Вот состояние идеальное -
http://rst.ua/oldcars/ford/transit/ford ... 62887.html
-
- Повідомлень: 3138
- З нами з: Нед жовтня 17, 2010 15:46
- Ім'я: Анатолий
- Техніка: Автодом-ГАЗель 2007г.
- Країна, місто: Украина,Одесса
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 9 разів
- Контактна інформація:
Re: PEUGEOT J5 как база под кемпер
ИЗ пули получиться дорогое развлечение,а вообще-это образ жизни...,а так будет вечный ремонт...
-
- Повідомлень: 518
- З нами з: П'ят вересня 02, 2016 21:00
- Ім'я: Яков
- Техніка: Много
- Країна, місто: Украина
- Звідки: Днепр
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: PEUGEOT J5 как база под кемпер
Мужики прошу срочно рассказать про вариант кемпера на базе .... только не смейтесь...ГАЗЕЛИ?
просто предложили Газель + форд каблучок на обмен моей волво, ну как бы выгодно, форд вопросов не вызывает, а вот Газель?????
Примерно вот такая , точно груз-пас по паспорту да и вроде нормальное состояние, а вот потом как она себя поведет?
Бывает же
1. http://www.zr.ru/content/articles/32071 ... logo_doma/
2. http://www.kemper.ru/models/camper/44/gallery/
Вот так как то
просто предложили Газель + форд каблучок на обмен моей волво, ну как бы выгодно, форд вопросов не вызывает, а вот Газель?????
Примерно вот такая , точно груз-пас по паспорту да и вроде нормальное состояние, а вот потом как она себя поведет?
Бывает же
1. http://www.zr.ru/content/articles/32071 ... logo_doma/
2. http://www.kemper.ru/models/camper/44/gallery/
Вот так как то
Востаннє редагувалось Суб листопада 05, 2016 01:31 користувачем Novinar, всього редагувалось 1 раз.
-
- Повідомлень: 3138
- З нами з: Нед жовтня 17, 2010 15:46
- Ім'я: Анатолий
- Техніка: Автодом-ГАЗель 2007г.
- Країна, місто: Украина,Одесса
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 9 разів
- Контактна інформація:
Re: PEUGEOT J5 как база под кемпер
ЕСЛИ НЕТ ОПЫТА-простата обслуживания будет тебя сопровождать всегда,это лего к нему будь готов...объема для отдыха -мало..
- ValentinZX
- Повідомлень: 1334
- З нами з: Вів лютого 24, 2015 23:19
- Ім'я: Валентин
- Техніка: LX470+TEC Siena-485
- Країна, місто: Киев
- Звідки: Obolon
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 16 разів
- Контактна інформація:
-
- Повідомлень: 76
- З нами з: Вів серпня 11, 2015 07:14
- Ім'я: Виктор
- Техніка: Рено Трафик
- Країна, місто: Донецкая обл
- Контактна інформація:
Re: PEUGEOT J5 как база под кемпер
Лего, но не хуже тридцатилетного пыжа. Если начать, как и с Пыжом, с переборки всего, то при щадящей эксплуатации будет служить верой и правдой.Места, да, не много. Расход топлива великоват. А в остальном...такая же железяка со своим недостатками и достоинствами.
-
- Повідомлень: 3138
- З нами з: Нед жовтня 17, 2010 15:46
- Ім'я: Анатолий
- Техніка: Автодом-ГАЗель 2007г.
- Країна, місто: Украина,Одесса
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 9 разів
- Контактна інформація:
Re: PEUGEOT J5 как база под кемпер
у меня расход газа пропана 17-20 л на 100км..но у меня большой парус...вес до 3500кг-всегда...
-
- Повідомлень: 1735
- З нами з: Суб серпня 14, 2010 09:25
- Ім'я: Юрій
- Техніка: Skoda SuperB+Dethleffs
- Країна, місто: Україна, Івано-Франківськ
- Звідки: Івано-Франківськ
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 62 рази
- Контактна інформація:
Re: PEUGEOT J5 как база под кемпер
"із агня да в полимя" ! Та що Вас все з одного гі на та в інше кидає. Колись і мені Бог забрав розум , я купив НОВУ газЕЛЬ. Думав , ну що з НОВОЮ станеться?? Виявляється , що станетьсв ВСЕ !!! На пустій газЕЛІ вигинаються ресори в другий бік, ламаються всі релюшки , тече з усіх місць. А на 24 тисячі з двигуна вилізла "братська рука" . На автотревелру фанати газельок все доказували мені , що це лише моя вина. Бо типу я не слідкував за авто. І я з ними згоден , вина лишень моя. Вина в тому , що купив тотой металолом . Купуючи газЕЛЬ треба брати ще одну на запчастини і возити їх з собою. Це Вам не мереседес , що може виходити мільйон км. Це відро з гайками.
Тоді вже краще 20 річну іномарку, принаймі продасте швидко. Бо я свою газЕЛЬ вивозив на авторинок , за 3 дні ні одна людина взагалі не підійша... Продав по нету з великою знижкою.
Тоді вже краще 20 річну іномарку, принаймі продасте швидко. Бо я свою газЕЛЬ вивозив на авторинок , за 3 дні ні одна людина взагалі не підійша... Продав по нету з великою знижкою.
http://www.reimo.com - корисні речі для караванерів, замовлення та доставка
+38050 373 17 51
+380503377465 viber
+38050 373 17 51
+380503377465 viber
-
- Повідомлень: 518
- З нами з: П'ят вересня 02, 2016 21:00
- Ім'я: Яков
- Техніка: Много
- Країна, місто: Украина
- Звідки: Днепр
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
А если радикально запариться с заменой на импортный двигатель с КПП?Вик123 писав: Если начать, как и с Пыжом, с переборки всего, то при щадящей эксплуатации будет служить верой и правдой
Просто у меня в гараже где то валяется мерседес 124 кузов с бенз. (жалко не дизель) мотором 2.3 л моно-инжектор, вкинуть его вместе с коробкой и соединить два кардана как то?Бродяга писав:у меня расход газа пропана 17-20 л на 100км..но у меня большой парус...вес до 3500кг-всегда...
( валяется без дела уже 3-й год http://rst.ua/oldcars/mercedes/e-class/ ... 28224.html )
вот люди делают.
ух ты есть интерес у народа 58 284 просмотра
Замена мотора от мерса вместе с КПП, что кажется правильнее чем переходную плиту мутить и оставлять газелевскую коробку.
И дальше
"Газель" автодом своими руками. http://mikrob.ru/viewtopic.php?f=92&t=148346&start=15
Там есть много интересного, для начала как просто сделать поворотными передние сидения....
-
- Повідомлень: 1735
- З нами з: Суб серпня 14, 2010 09:25
- Ім'я: Юрій
- Техніка: Skoda SuperB+Dethleffs
- Країна, місто: Україна, Івано-Франківськ
- Звідки: Івано-Франківськ
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 62 рази
- Контактна інформація:
Re: PEUGEOT J5 как база под кемпер
садомазоавтодом
http://www.reimo.com - корисні речі для караванерів, замовлення та доставка
+38050 373 17 51
+380503377465 viber
+38050 373 17 51
+380503377465 viber
-
- Повідомлень: 518
- З нами з: П'ят вересня 02, 2016 21:00
- Ім'я: Яков
- Техніка: Много
- Країна, місто: Украина
- Звідки: Днепр
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Та нет, мужик должен что то руками делать , придумывать и экспериментировать, купить готовый за 10-20 тыс. евро не проблема даже для меня, но стоит ли он столько, если нужен раз-два в год.jurabike писав:садомазоавтодом
газель реально дарят при обмене, мерс в гараже три года валяется, почему бы и не покрутить гайки, тут больше даже сам процесс интересен, а результат будет, мне же на ней не каждый день на работу ездить, я же безработный... времени валом...
Ну как то так оправдание для по вашему мнению под "садомазоавтодом"
Тем более место где делать у меня есть, мучатся зимой на улице и подставлять кирпичики я не планирую
- indi
- Повідомлень: 937
- З нами з: Нед грудня 02, 2012 16:08
- Ім'я: Алексей
- Техніка: Опель Зафира+ ...
- Країна, місто: Кременчуг
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 13 разів
- Контактна інформація:
Re: PEUGEOT J5 как база под кемпер
Нате вам готовый кемпер.До ума довести-немного надо.
https://www.olx.ua/obyavlenie/volkswage ... lwBzY.html
https://www.olx.ua/obyavlenie/volkswage ... lwBzY.html
-
- Повідомлень: 518
- З нами з: П'ят вересня 02, 2016 21:00
- Ім'я: Яков
- Техніка: Много
- Країна, місто: Украина
- Звідки: Днепр
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Смотреть надо и не только машины , но и доки.Вик123 писав:Я не встречал, чтобы при обмене дарили что-то путёвое.
ОСТОРОЖНО ЕСТЬ в Украине ПРОБЛЕМНЫЕ ДОКИ
( выписанные на пустых бланках Тех паспорта, которые рисуют в донецке и луганске, их надо обязательно пробивать по регистрации в любом отделении регистрационной службы , серверы как раз успели вывезти из этих городов и инфа там верная)
За предложение больше спасибо, но написано в объяве: передвижной магазинindi писав:Нате вам готовый кемпер.До ума довести-немного надо.
https://www.olx.ua/obyavlenie/volkswage ... lwBzY.html
И вот тут вопрос а сколько можно законно перевозить людей в грузовом бусе с категорией прав "в"
Вот читаю: ПДД Украины Перевозка пассажиров
21.7. Количество пассажиров, перевозимых в кузове грузового автомобиля, не должно превышать количества оборудованных для сидения мест
21.6. Грузовой автомобиль, используемый для перевозки пассажиров, должен быть оборудован сиденьями, закрепленными в кузове.....
21.10. ...... Количество пассажиров в кузове и кабине не должно превышать 8 человек.
Получается что купив грузовой бус и поставив ДО 8+1 сидений в нем можно не нарушать ПДД?
Обычно в таком бусе 3 сидения, а если перегородку подвинуть и добавить 1-2 сидения до 4-5 мест, то места оборудованные появляются и я ничего не нарушаю?
Добавлено спустя 9 минут 18 секунд:
Re: PEUGEOT J5 как база под кемпер
ага нашел тему http://www.caravaning.in.ua/forum/viewt ... =54&t=1159
...при перевозке людей смотрят на то-что-бы сиденья были стационарными и соответствовали числу пасажиров и не привышали категорию В по которой это авто и проходит.
Где в ТП грузового буса написано 3 места, у кого в ТП есть такой пункт?
Количество мест у грузовых фургонов бывает и 2 и 3 и 6.
К примеру все "дабл -каб, та же газель имеет 7 мест в кабине, а сзади бортовой (к примеру кузов)
в чем отличия, оба грузовые оба по 7 мест?
Добавлено спустя 1 час 37 минут 35 секунд:
Re: PEUGEOT J5 как база под кемпер
Вот, на очередном фото внизу поста туристы едут в кузове бортового "ГАЗ - 66". Зуб даю, в РТС написано "ГРУЗОВОЙ БОРТОВОЙ ТЕНТОВАННЫЙ". И больше ничего ... Вопрос ! Где значатся места, на которых едут эти люди ? Как выполняется при этом вторая часть п. 22. 8 и п. 22. 3 ?! Почему их не тормозят и не высаживают ? Почему водиле не вменяют "внесение изменений" ? И почему мне нельзя возить людей в моем фургоне точно так же ?
Что это за идиотизм получается ? Если ты купил для охоты и рыбалки бортовой "ГАЗ - 66", то ты можешь утыкать его лавками вдоль и поперек и возить в нем гору корешей, никто из гайцов даже и не пикнет. Более того, ты можешь накрыть бортовую платформу толстым войлоком, и это уже фактически будет настоящий теплый кемпер (автоюрта), только без жестких стенок. Но если это не борт, а кунг, и стенки жесткие, УЖЕ НИЧЕГО НЕЛЬЗЯ ?! Но ведь это же бред !!! Такого не может и не должно быть !
Добавлено спустя 6 минут 49 секунд:
Вот это в точку!!!Novinar писав:Более того, ты можешь накрыть бортовую платформу толстым войлоком, и это уже фактически будет настоящий теплый кемпер (автоюрта), только без жестких стенок. Но если это не борт, а кунг, и стенки жесткие, УЖЕ НИЧЕГО НЕЛЬЗЯ ?! Но ведь это же бред !!! Такого не может и не должно быть !
Добавлено спустя 15 минут 2 секунды:
Re: PEUGEOT J5 как база под кемпер
9. Вывод: ДОПУЩЕН !!! невозможно известным числом людей превысить неизвестное число мест !
-
- Повідомлень: 3138
- З нами з: Нед жовтня 17, 2010 15:46
- Ім'я: Анатолий
- Техніка: Автодом-ГАЗель 2007г.
- Країна, місто: Украина,Одесса
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 9 разів
- Контактна інформація:
Re: PEUGEOT J5 как база под кемпер
все бортовые ГАЗ-66 априори готовы к перевозке личного состава, в кузове устроены откидные скамейки....заводом изготовителем....
-
- Повідомлень: 802
- З нами з: Нед листопада 06, 2016 20:02
- Ім'я: Валерий
- Техніка: Фиат Дукато
- Країна, місто: Украина, Запорожье
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 42 рази
- Контактна інформація:
Re: PEUGEOT J5 как база под кемпер
Уважаемые форумчане!
Для ознакомления, если кому либо интересно, даю решение Киевского аппеляционного суда по поводу, якобы переоборудования фургона малотоннажного. Думаю, что здесь разжевано абсолютно все.
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа: № 2-а-3/09 Головуючий у 1-й інстанції: Шахрай М.І.
Суддя-доповідач: Зайцев М. П.
У Х В А Л А
Іменем України
"22" червня 2010 р. м. Київ
Київський апеляційний адміністративний суд у складі :
головуючого судді Зайцева М.П.
суддів: Собківа Я.М., Усенка В.Г.
при секретарі Губа О.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві апеляційну скаргу інспектора ДПС УДАІ УМВС України в Житомирській області Кошарного Р.М. на постанову Попілянського районного суду Житомирської області від 16 лютого 2009 року у справі за позовом ОСОБА_2 до інспектора ДПС УДАІ УМВС України в Житомирській області Кошарного Р.М. про визнання постанови неправомірною та скасування її, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач ОСОБА_2, звернувся до Попілянського районного суду Житомирської області з позовом до інспектора ДПС УДАІ УМВС України в Житомирській області Кошарного Р.М., в якому просив визнати неправомірною постанову від 24.12.2008 року про адміністративне правопорушення серії АМ №009420.
Постановою Попілянського районного суду Житомирської області від 16 лютого 2009 року позов задоволено повністю.
Не погоджуючись з прийнятою постановою, відповідач, інспектор ДПС УДАІ УМВС України в Житомирській області Кошарний Р.М. подав апеляційну скаргу, в якій просить постанову Попілянського районного суду Житомирської області від 16 лютого 2009 року скасувати і прийняти нове рішення, яким відмовити в задоволенні позовних вимог, посилаючись на неповне зясування судом 1-ої інстанції обставин, що мають значення для справи, та на порушення норм матеріального і процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.
У судове засідання сторони не з'явилися, причини неявки сторін суду невідомі, про розгляд справи були повідомлені належним чином.
Відповідно до ч.4 ст.196 КАС України неприбуття в судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час і місце апеляційного розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.
Заслухавши суддю-доповідача, дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Згідно з п. 1, ч.1 ст. 198, ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Судом першої інстанції встановлено, що 24.12.2008 року інспектором ДПС прапорщиком міліції Кошарним P.M. було винесено постанову по справі про адміністративне правопорушення серії AM НОМЕР_3. Даною постановою ст. 121 ч.5 КпАП України позивача притягнуто до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу - 170 гривень. Підставою для накладення штрафу, послугувало те, що ОСОБА_2 керував автомобілем НОМЕР_1, переобладнаним з фургона малотонажного в вантажопасажирський, шляхом встановлення додаткових місць для сидіння та не перереєстрованим у встановленому порядку.
Даючи правову оцінку обставинам вказаної справи, колегія суддів апеляційної інстанції зважає на наступне.
Згідно тимчасового реєстраційного талона ОСОБА_2 є володільцем автомобіля ФОРД Транзит 1989 року випуску д.н. НОМЕР_2. За талоном даний транспортний засіб є фургон малотонажний-В тобто вантажним транспортним засобом.
Згідно ч.5 ст.121 КпАП України адміністративна відповідальність наступає відносно водіїв, які керують не зареєстрованими та не перереєстрованими в установленому порядку автомобілями .
Інспектор вказав, що ОСОБА_2 керував автомобілем переобладнаним з фургона малотонажного в вантажопасажирський, шляхом встановлення додаткових місць для сидіння та не перереєстрованим в установленому порядку чим порушив п.30.1 Правил дорожнього руху .
П.30.1 Правил дорожнього руху передбачено, що власник механічного транспортного засобу повинен перереєструвати його на протязі 10 діб з моменту ремонту чи переобладнання , якщо необхідно внести зміни до реєстраційних документів.
У фургоні ОСОБА_2 обладнав 5 місць для сидіння.
П.21.5, 21.6, 21.11 Правил дорожнього руху ( Постанова Кабінету Міністрів України №1306 від 10.10.2001 року із змінами) дозволяють обладнувати додаткові місця для сидіння у вантажному автомобілі та кузові - фургоні без перереєстрації автомобіля.
Установлений порядок перереєстрації автомобілів передбачений Постановою КМ України, від 07.09.1998, № 1388 "Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів", згідно якої перереєстрація транспортних засобів проводиться у разі зміни їх власника, місця стоянки, місцезнаходження або найменування власника - юридичної особи, місця проживання або прізвища, імені чи по батькові фізичної особи, яка є власником транспортного засобу, а також кольору, марки або моделі транспортного засобу внаслідок переобладнання чи заміни двигуна або кузова, інших складових частин, що мають ідентифікаційні номери.
Враховуючи вищезазначене, висновок суду першої інстанції, що оскільки додаткові місця для сидіння, які встановив ОСОБА_2 , не є складовими частинами, які мають ідентифікаційні номери, марка та модель транспортного засобу не змінились, то і перереєстрації в даному випадку не потрібно, є правильним, та не спростовується доводами апеляційної скарги.
Аналізуючи зазначене, колегія суддів погоджується з правильним висновком суду першої інстанції, щодо обґрунтованості позовних вимог та задоволенні позовних вимог позивача в повному обсязі.
А тому, колегія суддів прийшла до висновку, що вимоги апелянта - є безпідставними, а висновки суду першої інстанції не спростовуються доводами апеляційної скарги.
З підстав вищенаведеного, колегія суддів приходить до висновку, що суд першої інстанції при ухваленні оскаржуваної постанови вірно встановив фактичні обставини справи, дослідив наявні докази, надав їм належну оцінку та прийняв законне і обґрунтоване рішення, з дотриманням норм матеріального і процесуального права, а тому підстав для його скасування не вбачається.
Керуючись ст.ст. 160, 195, 196, 200, 205, 206, 211, 212, 254 КАС України, суд,-
У Х В А Л И В:
Апеляційну скаргу інспектора ДПС УДАІ УМВС України в Житомирській області Кошарного Р.М. - залишити без задоволення.
Постанову Попілянського районного суду Житомирської області від 16 лютого 2009 року по справі № 2-а-3/09 - залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена безпосередньо до Вищого адміністративного суду України в порядок і строки, визначені ст.212 КАС України.
Головуючий суддя:
Судді:
Для ознакомления, если кому либо интересно, даю решение Киевского аппеляционного суда по поводу, якобы переоборудования фургона малотоннажного. Думаю, что здесь разжевано абсолютно все.
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа: № 2-а-3/09 Головуючий у 1-й інстанції: Шахрай М.І.
Суддя-доповідач: Зайцев М. П.
У Х В А Л А
Іменем України
"22" червня 2010 р. м. Київ
Київський апеляційний адміністративний суд у складі :
головуючого судді Зайцева М.П.
суддів: Собківа Я.М., Усенка В.Г.
при секретарі Губа О.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві апеляційну скаргу інспектора ДПС УДАІ УМВС України в Житомирській області Кошарного Р.М. на постанову Попілянського районного суду Житомирської області від 16 лютого 2009 року у справі за позовом ОСОБА_2 до інспектора ДПС УДАІ УМВС України в Житомирській області Кошарного Р.М. про визнання постанови неправомірною та скасування її, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач ОСОБА_2, звернувся до Попілянського районного суду Житомирської області з позовом до інспектора ДПС УДАІ УМВС України в Житомирській області Кошарного Р.М., в якому просив визнати неправомірною постанову від 24.12.2008 року про адміністративне правопорушення серії АМ №009420.
Постановою Попілянського районного суду Житомирської області від 16 лютого 2009 року позов задоволено повністю.
Не погоджуючись з прийнятою постановою, відповідач, інспектор ДПС УДАІ УМВС України в Житомирській області Кошарний Р.М. подав апеляційну скаргу, в якій просить постанову Попілянського районного суду Житомирської області від 16 лютого 2009 року скасувати і прийняти нове рішення, яким відмовити в задоволенні позовних вимог, посилаючись на неповне зясування судом 1-ої інстанції обставин, що мають значення для справи, та на порушення норм матеріального і процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.
У судове засідання сторони не з'явилися, причини неявки сторін суду невідомі, про розгляд справи були повідомлені належним чином.
Відповідно до ч.4 ст.196 КАС України неприбуття в судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час і місце апеляційного розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.
Заслухавши суддю-доповідача, дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Згідно з п. 1, ч.1 ст. 198, ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Судом першої інстанції встановлено, що 24.12.2008 року інспектором ДПС прапорщиком міліції Кошарним P.M. було винесено постанову по справі про адміністративне правопорушення серії AM НОМЕР_3. Даною постановою ст. 121 ч.5 КпАП України позивача притягнуто до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу - 170 гривень. Підставою для накладення штрафу, послугувало те, що ОСОБА_2 керував автомобілем НОМЕР_1, переобладнаним з фургона малотонажного в вантажопасажирський, шляхом встановлення додаткових місць для сидіння та не перереєстрованим у встановленому порядку.
Даючи правову оцінку обставинам вказаної справи, колегія суддів апеляційної інстанції зважає на наступне.
Згідно тимчасового реєстраційного талона ОСОБА_2 є володільцем автомобіля ФОРД Транзит 1989 року випуску д.н. НОМЕР_2. За талоном даний транспортний засіб є фургон малотонажний-В тобто вантажним транспортним засобом.
Згідно ч.5 ст.121 КпАП України адміністративна відповідальність наступає відносно водіїв, які керують не зареєстрованими та не перереєстрованими в установленому порядку автомобілями .
Інспектор вказав, що ОСОБА_2 керував автомобілем переобладнаним з фургона малотонажного в вантажопасажирський, шляхом встановлення додаткових місць для сидіння та не перереєстрованим в установленому порядку чим порушив п.30.1 Правил дорожнього руху .
П.30.1 Правил дорожнього руху передбачено, що власник механічного транспортного засобу повинен перереєструвати його на протязі 10 діб з моменту ремонту чи переобладнання , якщо необхідно внести зміни до реєстраційних документів.
У фургоні ОСОБА_2 обладнав 5 місць для сидіння.
П.21.5, 21.6, 21.11 Правил дорожнього руху ( Постанова Кабінету Міністрів України №1306 від 10.10.2001 року із змінами) дозволяють обладнувати додаткові місця для сидіння у вантажному автомобілі та кузові - фургоні без перереєстрації автомобіля.
Установлений порядок перереєстрації автомобілів передбачений Постановою КМ України, від 07.09.1998, № 1388 "Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів", згідно якої перереєстрація транспортних засобів проводиться у разі зміни їх власника, місця стоянки, місцезнаходження або найменування власника - юридичної особи, місця проживання або прізвища, імені чи по батькові фізичної особи, яка є власником транспортного засобу, а також кольору, марки або моделі транспортного засобу внаслідок переобладнання чи заміни двигуна або кузова, інших складових частин, що мають ідентифікаційні номери.
Враховуючи вищезазначене, висновок суду першої інстанції, що оскільки додаткові місця для сидіння, які встановив ОСОБА_2 , не є складовими частинами, які мають ідентифікаційні номери, марка та модель транспортного засобу не змінились, то і перереєстрації в даному випадку не потрібно, є правильним, та не спростовується доводами апеляційної скарги.
Аналізуючи зазначене, колегія суддів погоджується з правильним висновком суду першої інстанції, щодо обґрунтованості позовних вимог та задоволенні позовних вимог позивача в повному обсязі.
А тому, колегія суддів прийшла до висновку, що вимоги апелянта - є безпідставними, а висновки суду першої інстанції не спростовуються доводами апеляційної скарги.
З підстав вищенаведеного, колегія суддів приходить до висновку, що суд першої інстанції при ухваленні оскаржуваної постанови вірно встановив фактичні обставини справи, дослідив наявні докази, надав їм належну оцінку та прийняв законне і обґрунтоване рішення, з дотриманням норм матеріального і процесуального права, а тому підстав для його скасування не вбачається.
Керуючись ст.ст. 160, 195, 196, 200, 205, 206, 211, 212, 254 КАС України, суд,-
У Х В А Л И В:
Апеляційну скаргу інспектора ДПС УДАІ УМВС України в Житомирській області Кошарного Р.М. - залишити без задоволення.
Постанову Попілянського районного суду Житомирської області від 16 лютого 2009 року по справі № 2-а-3/09 - залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена безпосередньо до Вищого адміністративного суду України в порядок і строки, визначені ст.212 КАС України.
Головуючий суддя:
Судді:
-
- Повідомлень: 518
- З нами з: П'ят вересня 02, 2016 21:00
- Ім'я: Яков
- Техніка: Много
- Країна, місто: Украина
- Звідки: Днепр
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: PEUGEOT J5 как база под кемпер
Ну самое главное в одной строчке
У фургоні ОСОБА_2 обладнав 5 місць для сидіння.
П.21.5, 21.6, 21.11 Правил дорожнього руху ( Постанова Кабінету Міністрів України №1306 від 10.10.2001 року із змінами)дозволяють обладнувати додаткові місця для сидіння у вантажному автомобілі та кузові - фургоні без перереєстрації автомобіля.
Что меня и интересовало, а теперь можно ссылаться на прецедентное право.
У фургоні ОСОБА_2 обладнав 5 місць для сидіння.
П.21.5, 21.6, 21.11 Правил дорожнього руху ( Постанова Кабінету Міністрів України №1306 від 10.10.2001 року із змінами)дозволяють обладнувати додаткові місця для сидіння у вантажному автомобілі та кузові - фургоні без перереєстрації автомобіля.
Что меня и интересовало, а теперь можно ссылаться на прецедентное право.
- ШУРУП
- Повідомлень: 20
- З нами з: Сер лютого 10, 2010 03:12
- Ім'я: Сергей
- Техніка: Honda StepWGN, ВАЗ-2121, ГАЗ-3221
- Країна, місто: Россия, Томск
- Звідки: Россия, Западная Сибирь, Томск.
- Контактна інформація:
Это моя "поделка"Novinar писав:.......
И дальше
"Газель" автодом своими руками. http://mikrob.ru/viewtopic.php?f=92&t=148346&start=15
Там есть много интересного, для начала как просто сделать поворотными передние сидения....
с наступлением тепла планирую воткнуть тойотовский V-6 с автоматом. Бюджет переделки вNovinar писав:А если радикально запариться с заменой на импортный двигатель с КПП?
сервисе, где это поставлено на поток - 1700 долларов (мотор, коробка, работа, оформление в ГАИ).
Относитесь к людям так, как Вы хотите что бы относились к Вам...
-
- Повідомлень: 3138
- З нами з: Нед жовтня 17, 2010 15:46
- Ім'я: Анатолий
- Техніка: Автодом-ГАЗель 2007г.
- Країна, місто: Украина,Одесса
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 9 разів
- Контактна інформація:
Re: PEUGEOT J5 как база под кемпер
замена двигателя на ГАЗЕЛЬ в любом случае экономически НЕВЫГОДНА-только на газу-экономия....из личного опыта...
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей