Категория Е - закон Украины

Запитання та відповіді про законодавство

Модератори: Valentin, igor1965

Аватар користувача
Одессит
Повідомлень: 2183
З нами з: Нед січня 29, 2012 17:07
Ім'я: Денис
Техніка: MB ML430 W163+KIP GL Special 50TDB
Країна, місто: Ukraine, Odesa
Звідки: Одеса - Південна Пальміра
Дякував (ла): 79 разів
Подякували: 138 разів
Контактна інформація:

Re: Категория Е - закон Украины

Повідомлення Одессит »

Закон подлости... Как нет категории - так все гаишники твои...
Как получил категрию "ВЕ", так ни один гад не останавливает, хоть проехал пол-Украины и Беларусь с Польшей :)


KIP GreyLine Special 50 TDB 2002 (сейчас)
LMC Luxus 430K 1988 (в прошлом)
Аватар користувача
Cayman
Повідомлень: 62
З нами з: Пон травня 27, 2013 11:00
Ім'я: Геннадий
Техніка: Ford Explorer'95 + HomeCar Rally'97
Країна, місто: Киев
Звідки: Киев
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Повідомлення Cayman »

VlllV писав:ВЕ дешевле будет открыть.
Думаю что необязательно. Где-то год назад я себе "открывал" (курсы в ДОСААФе на Ленинградской пл.) - что ВЕ, что СЕ одинаково стоили. Единственно что - при "обучении" на обе категории, вторая шла "за полцены".

ЗЫ: Кстати, могу порекомендовать эти курсы за их достаточно гуманное отношение к деньгам и времени клиента.
"Теории" не было вообще.
"Практика" - по желанию. Мне, например, вообще неинтересно было "практиковаться" на ВЕ на их Славуте с прицепом. Соответственно и ни копейки я за это (бенз для занятий) не платил. А вот на ЗИЛе (на СЕ) было по-приколу пару часов покататься - выкатанный бенз оплатил. Ситуации когда "хошь-не хошь, а положено Х часов откатать, можешь этого не делать но за топливо уплати", как было мне заявлено в другой автошколе, там не наблюдалось.
Спящего кракадила палкой не тыкать!
Это только кажется, что он дохлый...
Аватар користувача
Egor
Повідомлень: 1410
З нами з: Нед квітня 20, 2014 23:22
Ім'я: Игорь
Техніка: VW Passat+TEC
Країна, місто: Украина Киев
Skype: egor_ov966
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 13 разів
Контактна інформація:

Re: Категория Е - закон Украины

Повідомлення Egor »

Только далеко не всем нужна категория "СЕ"
Относись к людям так, как хочешь, чтобы они относились к тебе.
050 448-45-66
Аватар користувача
Maftej
Повідомлень: 83
З нами з: Сер липня 03, 2013 22:50
Ім'я: Олег
Техніка: МПС-2.5 трактор+КИП
Країна, місто: Черновцы
Контактна інформація:

Re: Категория Е - закон Украины

Повідомлення Maftej »

Закончились мои сомнения в надобности ВЕ, сегодня получил права-вписаны категории В1,В,ВЕ. Едем спокойней.
1450 школа, 230 медицина и 465 мрео .
Аватар користувача
Egor
Повідомлень: 1410
З нами з: Нед квітня 20, 2014 23:22
Ім'я: Игорь
Техніка: VW Passat+TEC
Країна, місто: Украина Киев
Skype: egor_ov966
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 13 разів
Контактна інформація:

Re: Категория Е - закон Украины

Повідомлення Egor »

Правильное решение. Теперь ты будешь отдыхать, а ГАИшники на пути расстраиваться. :-)
Относись к людям так, как хочешь, чтобы они относились к тебе.
050 448-45-66
Аватар користувача
VlllV
Повідомлень: 392
З нами з: Нед лютого 14, 2010 12:31
Ім'я: Vlad
Техніка: Dacia-MCV +Bürstner3504club
Країна, місто: Україна,Київ/Ukraine,Kyiv
Подякували: 2 рази
Контактна інформація:

Повідомлення VlllV »

Cayman писав:ВЕ, что СЕ одинаково стоили.
Сами курсы может и стоят одинаково, а топливо для практических занятий- количество и цена разная.
Кат. "ВЕ"= типа "любительская" (главное деньгу сорвать), а на "СЕ" или DE- подход будет совсем другой (теория, практика по всей программе или :ps_ih: деньгу за неё), то есть не будет так, что практика по желанию :nez-nayu: .
Зображення Зображення Зображення
Аватар користувача
BRUTALIY
Повідомлень: 7539
З нами з: Нед травня 16, 2010 19:39
Ім'я: Віталій
Техніка: FJ
Країна, місто: Україна, Хмельницький
Звідки: Красо України, Подолля! (с) Л.Українка
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 25 разів
Контактна інформація:

Повідомлення BRUTALIY »

Maftej писав:Закончились мои сомнения в надобности ВЕ, сегодня получил права-вписаны категории В1,В,ВЕ. Едем спокойней.
1450 школа, 230 медицина и 465 мрео .
Зображення
067-151-3-515
BRUTAL CARAVANS
Підбір та доставка караванів з Європи.
Ремонт та сервіс будинків на колесах. Встановлення додаткового обладнання
Запчастини і аксесуари по каталогам REIMO та FRANKANA/FREIKO



караван кемпинг кемпінг ремонт сервис тюннинг
Аватар користувача
Cayman
Повідомлень: 62
З нами з: Пон травня 27, 2013 11:00
Ім'я: Геннадий
Техніка: Ford Explorer'95 + HomeCar Rally'97
Країна, місто: Киев
Звідки: Киев
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Повідомлення Cayman »

Egor писав:Только далеко не всем нужна категория "СЕ"
Согласен.
Лично себе я делал исключительно по причине того, что раз уже все равно курсами на ВЕ заморочился, то чего бы "параллельно", без лишних затрат времени, и СЕ не намутить. Мало ли чего там в жизни приключиться может, а запас карман не тянет. Мне так, когда-то, абсолютно от нефиг делать открытая D довольно сильно потом в жизни пригодилась. :-ok-:
Ну и, в принципе, хочется еще надеяться, что когда-нибудь мои мечты о чем-то подобном
Зображення
все же сбудутся. А тут уже без СЕ никак. :nez-nayu:
VlllV писав: Сами курсы может и стоят одинаково, а топливо для практических занятий- количество и цена разная.
Кат. "ВЕ"= типа "любительская" (главное деньгу сорвать), а на "СЕ" или DE- подход будет совсем другой (теория, практика по всей программе или :ps_ih: деньгу за неё), то есть не будет так, что практика по желанию :nez-nayu: .
Насчет топлива - да, так и есть, сравнивать расход Таврии и ЗИЛа несколько сложно. :a_g_a:
А вот насчет "теория, практика по всей программе или деньгу за неё" - ничего подобного, я ж говорил. За "теорию" даже и разговоров не было, чтобы что-то посещать, ни на ВЕ, ни на СЕ. "Практика" - тоже исключительно по желанию. На ВЕ я к той Таврии даже и не подходил. Супруга каталась, ей интересно было. На СЕ то же самое - никакого обязалова, пару часов я откатал тоже чисто из спортивного интереса. :ps_ih: Топливо оплачивалось только за фактически использованное время.
Хорошо ли это? Не знаю. Как по мне - скорее хорошо. Я бы всё это обязалово с курсами в принципе упразднил. Кому действительно надо - тот и так научится, вообще сам, с друзьями-знакомыми или платным инструктором, не суть важно. А реальным "заграждением" против появления на дороге краборуких водятлов должны быть нормальные (а не то что сейчас :ze_le_ny: ) экзамены в ГАИ.
Спящего кракадила палкой не тыкать!
Это только кажется, что он дохлый...
Аватар користувача
Egor
Повідомлень: 1410
З нами з: Нед квітня 20, 2014 23:22
Ім'я: Игорь
Техніка: VW Passat+TEC
Країна, місто: Украина Киев
Skype: egor_ov966
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 13 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Egor »

Cayman писав:Ну и, в принципе, хочется еще надеяться, что когда-нибудь мои мечты о чем-то подобном
Зображення
все же сбудутся. А тут уже без СЕ никак. :nez-nayu:
Думаю с этой мечтой, без СЕ можно обойтись, а вот без С1Е нет.
Относись к людям так, как хочешь, чтобы они относились к тебе.
050 448-45-66
RomanenkoAleksandr
Повідомлень: 494
З нами з: Вів березня 04, 2014 00:22
Ім'я: Александр
Техніка: прицеп
Країна, місто: Украина
Звідки: Украина
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 22 рази
Контактна інформація:

Re: Категория Е - закон Украины

Повідомлення RomanenkoAleksandr »

хорошая мечта!
Аватар користувача
Rover-Днепр
Повідомлень: 486
З нами з: Сер січня 28, 2015 03:37
Ім'я: Yakov
Техніка: Rover
Країна, місто: Украина, Днепропетровск

Re: Категория Е - закон Украины

Повідомлення Rover-Днепр »

Интереснее по "голове" и расходу топлива, с запчастями проще...

Седельный тягач из буса.... прикольно!

Зображення
Аватар користувача
Cayman
Повідомлень: 62
З нами з: Пон травня 27, 2013 11:00
Ім'я: Геннадий
Техніка: Ford Explorer'95 + HomeCar Rally'97
Країна, місто: Киев
Звідки: Киев
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Повідомлення Cayman »

Egor писав:Думаю с этой мечтой, без СЕ можно обойтись, а вот без С1Е нет.
Ну, кагбэ да, согласен.
Но мало ли чего, вдруг и чего-то такое приключится:
Зображення
:ps_ih:
Rover-Днепр писав:Интереснее по "голове" и расходу топлива, с запчастями проще...
Седельный тягач из буса.... прикольно!
Ну не знаю, в чем оно там сильно интереснее. Разве что в расходе топлива, да и то не факт. :du_ma_et:
По запчастям и ремонту - примерно один хрен. Разве что Форд будет ломаться сильно реже Ивеки.
По комфорту - тут вообще без комментариев.
По езде - на трассе еще сяк-так (ну, с поправкой на комфорт). Обгоны правда, на "фуре из буса" - это будет адЪ. :wo_ol:
По проходимости - тут тоже, я думаю, обсуждать нечего. Мало того, после "таборения" и расцепки в одном случае мы получаем полноценный внедорожник, на котором вполне себе можно еще и по окресностям покататься. Во втором - довольно нелепую "головку", на которой даже на просто мокром асфальте надо быть крайне аккуратным. :ne_vi_del:

В общем - не знаю.
Как для меня, с практической точки зрения, подобный "состав" с бусом-тягачом не есть таким уж интересным. Ну, разве что, как прикольная и дорогая игрушка. :nez-nayu:
Спящего кракадила палкой не тыкать!
Это только кажется, что он дохлый...
Аватар користувача
КСВ
Повідомлень: 327
З нами з: Пон липня 12, 2010 18:46
Ім'я: Сергей
Техніка: ШН + TEC-340
Країна, місто: Харьков
Skype: ksv4463
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Re: Категория Е - закон Украины

Повідомлення КСВ »

На днях мі получали груз из Германии.
Приехал спринтер- седельній тягач.
Со спалкой.
Такой как ивеко на фото.
Супер!
Аватар користувача
IesuiT
Повідомлень: 457
З нами з: Чет листопада 21, 2013 19:53
Ім'я: Жека
Техніка: МВ 2007 автодом, Рено Мастер 2019
Країна, місто: Киев
Дякував (ла): 41 раз
Подякували: 22 рази
Контактна інформація:

Повідомлення IesuiT »

Cayman писав:
VlllV писав:ВЕ дешевле будет открыть.
Думаю что необязательно. Где-то год назад я себе "открывал" (курсы в ДОСААФе на Ленинградской пл.) - что ВЕ, что СЕ одинаково стоили. Единственно что - при "обучении" на обе категории, вторая шла "за полцены".

ЗЫ: Кстати, могу порекомендовать эти курсы за их достаточно гуманное отношение к деньгам и времени клиента.
"Теории" не было вообще.
"Практика" - по желанию. Мне, например, вообще неинтересно было "практиковаться" на ВЕ на их Славуте с прицепом. Соответственно и ни копейки я за это (бенз для занятий) не платил. А вот на ЗИЛе (на СЕ) было по-приколу пару часов покататься - выкатанный бенз оплатил. Ситуации когда "хошь-не хошь, а положено Х часов откатать, можешь этого не делать но за топливо уплати", как было мне заявлено в другой автошколе, там не наблюдалось.
А можно в личку контакты - к кому обращаться?
Аватар користувача
Rover-Днепр
Повідомлень: 486
З нами з: Сер січня 28, 2015 03:37
Ім'я: Yakov
Техніка: Rover
Країна, місто: Украина, Днепропетровск

Повідомлення Rover-Днепр »

КСВ писав:На днях мі получали груз из Германии.
Приехал спринтер- седельній тягач.
Со спалкой.
Такой как ивеко на фото.
Супер!
Оказывается бывает и Газель седельная!
фото тут viewtopic.php?f=5&t=5183&start=20
Аватар користувача
sanek-garage
Повідомлень: 42
З нами з: Нед липня 12, 2015 22:29
Ім'я: Александр
Техніка: VW CADDY HOBBY PRESTIGE 420
Країна, місто: Украина Каховка
Skype: sanek-garage
Контактна інформація:

Re: Категория Е - закон Украины

Повідомлення sanek-garage »

Водителям кат. В разрешается управлять авто с прицепом массой более 750кг. При условии что масса состава не превышает 3500кг. И если полная масса прицепа не превышает массу авто без нагрузки. Пример: VW Caddy полная масса 2120кг+ прицеп 1000кг. Масса пустого авто 1250, а прицеп 1000. Значит разрешено с кат. В. Но гайцы разводят на кат.Е. Изменения в законодательстве внесены в 2013г. Позже дам номер постановы КМ или ссылку. Езжу второй год и не меняю водительское. Хотя как только купил прицеп гайцы развели по незнанке, потом знакомый из МРЭО дал номер постановы, распечатал и вожу всегда с собой чтобы гаерам тыкать. :sh_ok:
Аватар користувача
sanek-garage
Повідомлень: 42
З нами з: Нед липня 12, 2015 22:29
Ім'я: Александр
Техніка: VW CADDY HOBBY PRESTIGE 420
Країна, місто: Украина Каховка
Skype: sanek-garage
Контактна інформація:

Re: Категория Е - закон Украины

Повідомлення sanek-garage »

У нас ВЕ стоит 2200 и + по 600 за каждую следующую Е.
Аватар користувача
Lik-r
Сергей К
Повідомлень: 791
З нами з: Суб квітня 14, 2012 20:34
Ім'я: Сергей Леонидович
Техніка: Hyndai Santa Fe+ Тушкан
Країна, місто: украина
Контактна інформація:

Re: Категория Е - закон Украины

Повідомлення Lik-r »

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 12 червня 2013 р. № 627
Київ


Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України

Кабінет Міністрів України постановляє:

Внести до постанов Кабінету Міністрів України зміни, що додаються.
Прем'єр-міністр України
М.АЗАРОВ

Інд. 70








ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 12 червня 2013 р. № 627


ЗМІНИ,
що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України

1. У Положенні про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами( 340-93-п ), затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 8 травня 1993 р. № 340 (ЗП України, 1993 р., № 10, ст. 211; Офіційний вісник України, 2009 р., № 39, ст. 1311, № 101, ст. 3521; 2011 р., № 20, ст. 848, № 67, ст. 2583; 2012 р., № 26, ст. 993):

1) пункт 2( 340-93-п ) викласти в такій редакції:

“2. Особи допускаються до керування транспортними засобами за наявності у них національного посвідчення водія України на право керування транспортними засобами відповідної категорії.

Національне посвідчення водія України на право керування транспортними засобами (далі - посвідчення водія) відповідної категорії дійсне протягом 30 років з дати його видачі.”;

2) у пункті 3( 340-93-п ):

абзац другий після слова “двоколісні” доповнити словом “(триколісні)”;

абзаци третій і четвертий викласти в такій редакції:

“А - мотоцикли, у тому числі з боковим причепом, та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об’ємом 50 куб. сантиметрів і більше або електродвигун потужністю 4 кВт і більше;

В1 - квадро- і трицикли, мотоколяски та інші триколісні (чотириколісні) транспортні засоби, дозволена максимальна маса яких не перевищує 400 кілограмів;”;

3) у пункті 4( 340-93-п ):

у першому реченні слова та цифри “вгорі у графі “10” проставляється дата надання права на керування транспортними засобами відповідної категорії” замінити словами та цифрами “у графі “10” зазначається дата відкриття відповідної категорії на право керування транспортними засобами, а в графі “11” - дата закінчення дії відповідної категорії”;

друге речення виключити;

4) пункт 5( 340-93-п ) викласти в такій редакції:

5. Водіям транспортних засобів категорій В, С1, С, D1 і D дозволяється керувати такими засобами також з причепом, дозволена максимальна маса якого перевищує 750 кілограмів. При цьому водіям транспортних засобів категорії В дозволяється керувати такими засобами з причепом, дозволена максимальна маса якого перевищує 750 кілограмів, але не перевищує маси автомобіля без навантаження, і загальна дозволена максимальна маса такого транспортного засобу і причепа не перевищує 3500 кілограмів.

До керування транспортними засобами категорій С1, С, D1 і D з причепами, повна маса яких становить більш як 750 кілограмів і загальна дозволена максимальна маса такого транспортного засобу і причепа перевищує 3500 кілограмів, а також зчепленими автобусами допускаються водії, які мають право на керування транспортними засобами категорій С1Е, СЕ, D1E і DE.”;

5) доповнити Положення( 340-93-п ) пунктом 5-1 такого змісту:

“5-1. Централізоване оформлення, видача, повернення та обмін посвідчень водія здійснюється центрами надання послуг, пов’язаних з використанням автотранспортних засобів, Державтоінспекції (далі - центри Державтоінспекції) у строк до п’яти робочих днів з дня подання необхідних документів.”;

6) у пункті 9( 340-93-п ):

в абзаці першому слова “безперервний річний стаж керування транспортними засобами категорії В, С1, С, D1, D” замінити словами “навички керування транспортними засобами категорії В, С1, С, D1, D більше одного року протягом останнього часу”;

в абзаці другому слова “посвідчення водія категорії В або С1, чи категорій В та С1 і безперервний трирічний стаж керування відповідним транспортним засобом” замінити словами “посвідчення водія категорії В, С1, С, Т або кількох з них та навички керування транспортними засобами відповідної категорії більше трьох років протягом останнього часу”;

в абзаці третьому слова “категорій В, С1, С, D1” замінити словами “категорій В, С1, С, D1, Т”, а слова “мають безперервний трирічний стаж керування транспортним засобом відповідної категорії” - словами “та навички керування транспортними засобами відповідної категорії більше трьох років протягом останнього часу”;

абзац четвертий викласти в такій редакції:

“Керування транспортним засобом підтверджується:”;

в абзаці п’ятому слова “скріплюється печаткою” замінити словами “скріплюється печаткою. У разі ліквідації підприємства витяг з трудової книжки засвідчується в установленому порядку”;

в абзаці сьомому слова “право на керування ним” замінити словами “право на користування ним, засвідченими в установленому порядку”;

в абзаці восьмому слова “реєстраційно-екзаменаційних підрозділів Державтоінспекції, закладів з підготовки водіїв, підприємств та організацій” замінити словами “, обладнаних в установленому порядку”;

7) пункти 14( 340-93-п ) та 17( 340-93-п ) викласти в такій редакції:

“14. Заклади з підготовки водіїв обліковуються в управліннях (відділах) Державтоінспекції за місцезнаходженням таких закладів. У разі коли діяльність з підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів провадиться філією, така філія обліковується в управліннях (відділах) Державтоінспекції за її місцезнаходженням.”;

“17. Особи складають іспити, необхідні для одержання посвідчення водія, у центрах Державтоінспекції незалежно від зареєстрованого місця проживання чи перебування.”;

8) у пункті 19( 340-93-п ) слова “вилучається, а повторний іспит призначається” замінити словами “повертається після успішного складення повторного іспиту, що призначається”;

9) у пункті 20( 340-93-п ):

в абзаці другому:

друге речення виключити;

у третьому реченні слова “права на керування яким було позбавлено” замінити словами “який був зазначений у рішенні суду про позбавлення права на керування транспортним засобом”;

доповнити пункт абзацами такого змісту:

“Особам, які позбавлені права на керування транспортними засобами за керування такими засобами у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, посвідчення водія повертається після обов’язкового проходження позачергового медичного огляду та складення теоретичного і практичного іспитів.

Вилучені посвідчення водія зберігаються в центрі Державтоінспекції за місцем проживання особи, що позбавлена права на керування транспортним засобом.”;

10) пункт 24( 340-93-п ) викласти в такій редакції:

“24. У разі видачі посвідчення водія з отриманням права на керування транспортними засобами іншої категорії посвідчення водія підлягає обміну на нове із зазначенням у графі “12” нового посвідчення інформації про обмеження в разі їх наявності.”;

11) пункт 25( 340-93-п ) доповнити реченням такого змісту: “Під час отримання нового посвідчення водія вилучається посвідчення водія, що підлягає обміну.”;

12) пункт 28( 340-93-п ) викласти в такій редакції:

“28. Обмін посвідчення водія проводиться незалежно від зареєстрованого місця проживання чи перебування особи згідно з пунктом 25 цього Положення за умови подання:

паспорта громадянина України або документа, що посвідчує особу та підтверджує її громадянство або спеціальний статус;

копії довідки про реєстраційний номер облікової картки платника податків (у разі його відсутності у відповідних базах даних МВС) або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному територіальному органу Міндоходів і мають відмітку в паспорті);

посвідчення водія;

медичної довідки встановленого зразка;

двох кольорових фотокарток розміром 3,5 х 4,5 см.”;

13) пункти 29( 340-93-п ), 31-33( 340-93-п ) викласти в такій редакції:

“29. Замість утраченого або викраденого посвідчення водія центр Державтоінспекції після перевірки факту видачі раніше такого посвідчення водія особі, яка заявила про його втрату або викрадення, оформлює та видає нове посвідчення водія.

Про втрату посвідчення водія особа повідомляє центру Державтоінспекції, а в разі його викрадення - територіальному органу МВС. На час оформлення нового посвідчення водія в центрі Державтоінспекції за заявою особи видається тимчасовий талон на право керування транспортним засобом відповідної категорії строком на п’ять робочих днів. Строк дії талона може бути продовжений до отримання нового посвідчення водія. У разі втрати (викрадення) тимчасового талона водія може бути виданий новий талон. Під час отримання нового посвідчення водія тимчасовий талон вилучається.”;

“31. Співробітникам іноземних дипломатичних представництв та консульських установ, представництв міжнародних організацій в Україні та членам сімей персоналу, акредитованим в установленому порядку в МЗС, які не є резидентами України, якщо вони мають дійсні посвідчення водія іноземної держави (за умови, що країна їх постійного проживання є договірною стороною Конвенції про дорожній рух( 995_041 )) або міжнародні посвідчення водія, національне посвідчення водія видається без проходження ними медичного огляду і складення іспитів.

32. Видані громадянам України за кордоном міжнародні посвідчення та посвідчення водія іноземної держави, які відповідають вимогам Конвенції про дорожній рух( 995_041 ) 1968 року, підлягають обміну на національні посвідчення згідно з пунктом 25 цього Положення за умови, що зазначені громадяни України постійно проживають на території України.

33. Міжнародне посвідчення водія видається на підставі національного посвідчення водія, паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон центром Державтоінспекції за заявою особи.”;

14) у тексті Положення( 340-93-п ) слова “реєстраційно-екзаменаційний підрозділ Державтоінспекції” в усіх відмінках і формах числа замінити словами “центр Державтоінспекції” у відповідному відмінку і числі.

2. У Положенні про Державну автомобільну інспекцію Міністерства внутрішніх справ( 341-97-п ), затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 341 (Офіційний вісник України, 1997 р., число 16, с. 52; 2000 р., № 8, ст. 319; 2001 р., № 32, ст. 1479; 2002 р., № 1, ст. 4, № 40, ст. 1860; 2003 р., № 40, ст. 2111; 2006 р., № 42, ст. 2806; 2007 р., № 53, ст. 2170; 2008 р., № 39, ст. 1293; 2011 р., № 26, ст. 1063; 2012 р., № 71, ст. 2870):

1) в абзаці другому пункту 1 слова “Центр безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем, спеціальний підрозділ дорожньо-патрульної служби особливого призначення при департаменті Державтоінспекції МВС, відділи (відділення) Державтоінспекції міських і районних органів внутрішніх справ, підрозділи дорожньо-патрульної служби та реєстраційно-екзаменаційної роботи” замінити словами “Центр безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем, спеціальний підрозділ дорожньо-патрульної служби особливого призначення при департаменті Державтоінспекції МВС, відділи (відділення) Державтоінспекції з обслуговування адміністративних територій міст, районів, районів у містах, підрозділи дорожньо-патрульної служби та центри надання послуг, пов’язаних з використанням автотранспортних засобів”;

2) в абзаці першому пункту 6 слова “а управління (відділи) державної автомобільної інспекції головних управлінь, управлінь МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі, відділи (відділення) Державтоінспекції міських і районних органів внутрішніх справ - відповідним територіальним органам внутрішніх справ” замінити словами “управління (відділи) державної автомобільної інспекції - відповідним головним управлінням, управлінням МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі, а відділи (відділення) Державтоінспекції з обслуговування адміністративних територій міст, районів, районів у містах - відповідним управлінням (відділам) державної автомобільної інспекції головних управлінь, управлінь МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі”;

3) у пункті 9 слова “Центр безпеки дорожнього руху при департаменті Державтоінспекції МВС” замінити словами “Центр безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем”.

3. У Порядку підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів( 487-2009-п ), затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 р. № 487 (Офіційний вісник України, 2009 р., № 37, ст. 1258, № 101, ст. 3521):

1) абзац другий пункту 2 виключити;

2) в абзаці першому пункту 3:

слова “реєстраційно-екзаменаційному підрозділі Державтоінспекції” замінити словами “управліннях (відділах) Державтоінспекції”;

доповнити абзац реченням такого змісту: “У разі коли зазначена діяльність здійснюється філією, така філія обліковується в управлінні (відділі) Державтоінспекції за її місцезнаходженням.”;

3) в абзаці першому пункту 5 слова “заклад повинен” замінити словами “заклад або його філія повинні”;

4) пункти 6, 12 та 14 викласти в такій редакції:

“6. Для вступу до закладу або до його філії особа подає:

заяву на ім’я керівника такого закладу або філії із зазначенням місця проживання та категорії транспортного засобу, право на керування яким особа бажає отримати;

копію паспорта громадянина України або документа, що посвідчує особу та підтверджує її громадянство чи спеціальний статус;

медичну довідку встановленого зразка;

три кольорові фотокартки розміром 3,5 х 4,5 см.

Для перепідготовки і підвищення кваліфікації водіїв подається, крім зазначених документів, засвідчена в установленому порядку копія посвідчення водія та у разі потреби документ, що підтверджує право користування транспортним засобом.”;

“12. Перепідготовка водіїв проводиться з числа осіб, що мають посвідчення водія і на момент закінчення підготовки досягнуть:

18-річного віку - для відкриття категорії С1 або С з категорії В;

19-річного віку - для відкриття категорії ВЕ, С1Е, СЕ або кількох з них. Особа повинна мати навички керування транспортними засобами категорії В, С1, С більше одного року протягом останнього часу;

21-річного віку - для відкриття категорії D1, D або кількох з них. Особа повинна мати навички керування транспортними засобами категорії В, С1, С більше трьох років протягом останнього часу;

21-річного віку - для відкриття категорії D1E або DE або кількох з них. Особа повинна мати навички керування транспортними засобами категорії D1, D більше одного року протягом останнього часу.

Для відкриття нижчих категорій водій повинен закінчити 20-годинний курс навчання з практичного керування відповідним транспортним засобом.

До нижчих категорій належать D1 - стосовно категорії D; C - стосовно категорій D1, D; C1 - стосовно категорій C, D1, D; B - стосовно категорій C1, C, D1, D; B1 - стосовно категорій B, C1, C, D1, D; A - стосовно категорій B1, B, C1, C, D1, D; A1 - стосовно категорій A, B1, B, C1, C, D1, D.”.

“14. Підготовка водіїв проводиться на майданчику для навчання з початкового керування, а також на маршрутах, погоджених з управлінням (відділом) Державтоінспекції за місцезнаходженням закладу або його філії.”;

5) абзац другий пункту 15 викласти в такій редакції:

“Заклад або його філія зобов’язані зареєструвати не пізніше ніж через 15 днів після початку занять списки груп у центрі надання послуг, пов’язаних з використанням автотранспортних засобів, Державтоінспекції (далі - центр Державтоінспекції) за місцезнаходженням закладу або філії.”;

6) в абзаці четвертому пункту 16 слова “зазначеного підрозділу” замінити словами “зазначеного центру”;

7) в абзаці другому пункту 18 слово “пред’явити” замінити словом “мати”;

8) абзац перший пункту 19 після слова “закладі” доповнити словами “або його філії”;

9) абзац перший пункту 21 викласти в такій редакції:

“21. До складення іспитів у центрі Державтоінспекції допускаються слухачі, що успішно склали заліки та іспити в закладі або його філії.”;

10) абзаци перший і третій пункту 22 після слова “заклад” доповнити словами “або його філія”;

11) пункт 23 після слова “закладі” доповнити словами “або його філії”;

12) у тексті Порядку слова “Мінтрансзв’язку” і “Мінпраці” замінити відповідно словами “Мінінфраструктури” і “Мінсоцполітики”, а слова “реєстраційно-екзаменаційний підрозділ Державтоінспекції” в усіх відмінках і формах числа - словами “центр Державтоінспекції” у відповідному відмінку і числі.

4. У Порядку державної акредитації закладів, що проводять підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів, та атестації їх спеціалістів( 490-2009-п ), затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 р. № 490 (Офіційний вісник України, 2009 р. № 37, ст. 1261):

1) пункт 1 після слів “форми власності” доповнити словами “та їх філій”;

2) у пункті 8:

підпункт 2 виключити;

у підпункті 7 слова “відповідним органом місцевого самоврядування та” виключити;

підпункт 8 викласти в такій редакції:

“8) висновок про матеріально-технічну базу закладу та її відповідність визначеним вимогам, затверджений начальником управління (відділу) Державтоінспекції за місцезнаходженням закладу.”;

3) у пункті 14 слова “реєстраційно-екзаменаційному підрозділі Державтоінспекції” замінити словами “управлінні (відділі) Державтоінспекції”;

4) у пункті 19:

абзац перший підпункту 4 викласти в такій редакції:

“4) документ, що підтверджує навички керування транспортним засобом відповідної категорії більше трьох років протягом останнього часу:”;

доповнити пункт підпунктами 6-8 такого змісту:

“6) медичну довідку встановленого зразка;

7) копію довідки про реєстраційний номер облікової картки платника податків або дані про серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному територіальному органу Міндоходів і мають відмітку в паспорті);

8) копію паспорта громадянина України або документа, що посвідчує особу та підтверджує її громадянство чи спеціальний статус.”;

5) пункт 25 викласти в такій редакції:

“25. У разі низького рівня підготовки спеціалістом слухачів закладу за поданням його керівника або начальника центру надання послуг, пов’язаних з використанням автотранспортних засобів, Державтоінспекції за місцезнаходженням закладу проводиться переатестація спеціаліста. Переатестація спеціалістів з навчання керуванню транспортними засобами проводиться також в разі наявності інформації про позбавлення їх в установленому порядку права на керування транспортними засобами.”;

6) у тексті Порядку слова “Мінтрансзв’язку“, “Мінпраці” замінити відповідно словами “Мінінфраструктури“, “Мінсоцполітики”.

5. У пунктах 8 і 9 додатка 2 до Державної цільової програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2016 року ( 294-2013-п ), затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2013 р. № 294 (Офіційний вісник України, 2013 р., № 32, ст. 1130), у графі “Найменування заходу” слова “реєстраційно-екзаменаційних підрозділів Державтоінспекції” замінити словами “центрів надання послуг, пов’язаних з використанням автотранспортних засобів, Державтоінспекції”.
Аватар користувача
Stim
Повідомлень: 6
З нами з: Суб вересня 05, 2015 11:26
Ім'я: Сергій
Техніка: WILK 1998
Країна, місто: Харків
Звідки: Харьков/Дергачи
Контактна інформація:

Re: Категория Е - закон Украины

Повідомлення Stim »

Пролистал всю тему так и не понял на 100% по поводу веса - какой учитывается?
Пример: прицеп WILK: маса без навантаження - 900 кг, повна маса 1300
Тягач: Fiat Doblo: маса без навантаження - 1445 кг, повна маса 2370 ru
Общий вес который не должен превышать 3500 кг - (900+1445=2345) или (3670)
Подскажите пожалуйста.
Аватар користувача
nord58
Повідомлень: 471
З нами з: Вів грудня 11, 2012 17:33
Ім'я: Сергей
Техніка: Dacia Logan MCV -COMPASS shadow 340
Країна, місто: Харьков
Skype: nord58
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 30 разів
Подякували: 32 рази
Контактна інформація:

Re: Категория Е - закон Украины

Повідомлення nord58 »

3670 :smu:sche_nie:
Відповісти

Повернутись до “Законодавство”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 6 гостей