Акумулятор LiFePo 4,

Модератори: Valentin, igor1965

Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Я скидав координати продавця в Україні. Заражати можна будь яким пристроєм. Не ведіться на маркетинг та рекламу зарядних. При наявності плати BMS (це по суті мозги) не має великого значення що йде на заряд. Плата сама регулює напругу та по можливості струм.
Зображення

https://probattery.com.ua/akkumulyatory ... 0%BE%D0%B6
Можна тут попитати


старшой
Повідомлень: 834
З нами з: Чет квітня 20, 2017 17:52
Ім'я: олег
Техніка: паджеро вагон4+шато шиара 440
Країна, місто: ивано-франковск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 226 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення старшой »

Ох уж ця Одесса з іі Малою Арнаутською де роблять все :-) :-) :-) . Але попробуєм .
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

https://youtu.be/sLarYvZ4FwY

А, Одессу бояться всі, і хотять її теж всі. Вище дав посилання на Київ- пробатері. Продавець адекватний. Дзвонив тиждень тому до них, бо Ілліч теж цікавився.
Але хлопці, звільніть мене будь ласка від пошуку. Я не продаю ці акули і не рекламую їх. Я лише ділюсь своїм позитивним досвідом їх використання :ta_n_cor:
старшой
Повідомлень: 834
З нами з: Чет квітня 20, 2017 17:52
Ім'я: олег
Техніка: паджеро вагон4+шато шиара 440
Країна, місто: ивано-франковск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 226 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення старшой »

3.2 вольти при 90А по ціні кислотника 90А але 12В який на каравані прослужить мінімум 4-5 років . Виходить економія тільки в вазі батареі :cry_ing: . Це так , особисті думки на папері . А за підказку ДЯКУЮ !
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

старшой писав: Пон вересня 26, 2022 08:49 3.2 вольти при 90А по ціні кислотника 90А але 12В який на каравані прослужить мінімум 4-5 років . Виходить економія тільки в вазі батареі :cry_ing: . Це так , особисті думки на папері . А за підказку ДЯКУЮ !
Не лише вага. Є ще випаровування. Ну і скільки Ви можете зняти з 90А кислотного реальних ампер- десь максимум 30, вірно? Отже вам для отримання чесних 90А протрібно
буде 3 шт по 90А, це якщо в кислотному варіанті.
Просто у всіх йде одна і та сама помилка- рахують не реальну віддачу акумулятора в амперах, а загальну. Ліфік же віддає своїх 80-85А. Ну про цикли заряду-розряду говорити не буду.
В мене взагалі склалось враження, що я маю всіх переконати в доцільності переходу на ЛіФеПо4.
В свій час я хотів поставити паралельно 2 АГМ по 75А щоб була можливість отримати чесних 75А ( а не 150). Коли початав про ліфікі, порахував витрати, вагу, переваги та недоліки, то купив ліфепо і за понад рік часу експлуатації жодного разу не пошкодував. Просто навіть не заглядаю що там в мене з запасом енергії.
Зараз лякають що можливий "блекаут" внаслідок ракетних обстрілів. Ясно що неприємно, але знаю що буде не критично, бо навіть газовий котел буде працювати більше тиждня, бо зможу в одній руці принести свій акум до дому і підключити через інвертор
Думаю мені потрібно порадити Теслі, Нісану та іншим виробникам електромобілів змінити маркетингові плани і здешевити виробництво як мінімум в частині акумуляторів :ps_ih:
Аватар користувача
Deffi
Site Admin
Повідомлень: 10507
З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
Ім'я: Евгений
Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
Країна, місто: Украина Днепропетровск
Skype: Deffi123
zello: Deffi76
Дякував (ла): 521 раз
Подякували: 382 рази
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Deffi »

Ruslan писав: Пон вересня 26, 2022 16:12 Ви можете зняти з 90А кислотного реальних ампер- десь максимум 30, вірно?
в корне не согласен! С 90 ампер снимается 90 амер. На то он и 90 ампер! Я не однократно проверял осточную ёмкость акб ваттметром. Нагружал акб через ваттметр и смотрел сколько он отдаст примерно до 10.5 вольт. Потом заряжал через тот же ваттметр и смотрел сколько влазит. Так что теория о том что гелевый акб отдаст только 30 процентов своей мощности, в корне не правильна! И паров никаких нет с гелевого акб!
В оастальном полностью согласен.
Меньший вес, жирный плюс!
То что он отдаёт постоянное не изменное напряжение, а не просаживается как кислотник, тоже большой плюс!
А вот цена на сегодня, большой минус! :-(
Хотя эта разница постепенно уменьшается. И возможно для когото цена за акб в два раза дороже не кажется такой уж и существенной. :flag
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Женя. Мова йшла не про гелевий, а про звичайний кислотнік.Я розумію що про звичайний автомобільний. Здається всюди пишуть що із звичайного кіслотніка можна знімати до 30% максимум, з АГМ
50% без шкоди для їх здоровья. Якщо більше то вони суттєво втрачають свої характеристики.
Мені син вбив 1 річну Топлу. Не самий гірший виробник акумуляторів між іншим. Пару раз заслухався музичкою на природі (як він сказав пару раз) так що заводили з друзями з толкача. Топла пішла спати, не допомогло навіть інтелектуальне зарядне. По гарантії теж відмовили. Тепер син знає скільки коштує нова Топла :-) от така

Зображення
старшой
Повідомлень: 834
З нами з: Чет квітня 20, 2017 17:52
Ім'я: олег
Техніка: паджеро вагон4+шато шиара 440
Країна, місто: ивано-франковск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 226 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення старшой »

Акумки бувають або кислотні або лужні інших в природі просто не існує . Різниця між АГМ і кислотником звичайним тільки в стані кислоти яка в нього залита - гель чи рідина , ну і звичайно в якості виконання . АГМ безпечний при аваріях , витримує любий нахил , за рахунок якості і більш сучасних технологій зборки довговічніший і надійніший але і ДОРОЖЧИЙ . Інших переваг у нього просто не має . Процент випаровування АГМ і звичайного не обслуговуваного кислотника практично одинаковий . Не розказуйте нікому байки що АГМ не випаровується - випаровується і смердить при аваріях з ним аж бігом - кажу як механік на своєму досвіді . Почитайте історію винекнення АГМ і взагалі мануали по цих АКБ тоді і суперечкам АГМ чи кислотник прийде кінець . :uch_tiv:
Аватар користувача
Deffi
Site Admin
Повідомлень: 10507
З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
Ім'я: Евгений
Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
Країна, місто: Украина Днепропетровск
Skype: Deffi123
zello: Deffi76
Дякував (ла): 521 раз
Подякували: 382 рази
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Deffi »

старшой писав: Вів вересня 27, 2022 09:32 Мова йшла не про гелевий, а про звичайний кислотнік.
Если так, то питань нема :a_g_a:
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Аватар користувача
Deffi
Site Admin
Повідомлень: 10507
З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
Ім'я: Евгений
Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
Країна, місто: Украина Днепропетровск
Skype: Deffi123
zello: Deffi76
Дякував (ла): 521 раз
Подякували: 382 рази
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Deffi »

старшой, Олег, ты даже меня запутал...
Есть три основных типа аккумуляторов. Обычный кислотник(автомобильный)
AGM близок по технологии. Но вместо обычной жидкой кислоты между пластинами лежат мочалки пропитанные кислотой (это очень грубо) соответственно он не боится переорачивания так как в нём нету жидкости. Его ставят на многие современные машины. Особенно со старт стопом. Это как бы середина между обычным кислотником и гелем.
И Гелевый акб, у него кислота доведена до гелеобразного состаяния. Тоесть внутри как бы жележка...
Так что как видим, их таки три типа. И по разряду. Производитель пишет. Что AGM можно разряжать до 40%та GEL до 70% так что гель более предпочтителен для наших условий эксплуатации. Кстати гель нельзя ставить в авто. Так как его нельзя нагружать большими токами. Типа как стартер в машине. Зато он способен долго отдавать малые токи...
Ещё некоторые продавцы умудряются продавать мультигели :hi_hi_hi: рассказывая какие они крутые... На самом деле это тот же AGM с красивам названием в котором фигцрирует слово гель. Но стоит он в закупке дешевле, а при правильной подаче продаётся дороже ;;-)))
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Зображення
Знайшов перший ліпший гель на 80А.і 26 кіло при ціні~7000 грн. Ну і зняти з нього можна лише 64А, якщо по чесному. Не знаю скільки зараз коштує Ліфепо4 на 90 А, але важить він меньше 6 кг, і зняти з нього можна 85А без шкоди. Окрім того великі токи для нього не критичні. Різниця між ними в 20 чесних ампер, 20 кг ваги. По грошах не в курсі, але не думаю що аж так критично. І не факт що 80А гель зараз коштує 7000 грн, багато сайтів не оновлювати давно прайси
старшой
Повідомлень: 834
З нами з: Чет квітня 20, 2017 17:52
Ім'я: олег
Техніка: паджеро вагон4+шато шиара 440
Країна, місто: ивано-франковск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 226 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення старшой »

Женя , нікого ні в чому я не путав . Просто хотів сказати , що чи АГМ чи гель чи звичайний кислотник це ті самі тапки лише з іншим дизайном і іншоі якості . Це на тему всепоглинаючоі любові караванерів до гелю :-) . Повністю згідний з Русланом , що потрібно рухатись вперед з новими технологіями , просто не всім оті Ліфепо4 по кишені . Ось для цих побратимів я і пишу : - є можливість купуйте і ставте Ліфепо4 - це перспективний шлях , нема можливості - купуйте і ставте звичайний не обслуговуємий кислотник ( краще тяговий ) він буде працювати не набагато гірше і не слухайте байки про шкідливі випари . Час таких акомуляторів вже в минулому.
старшой
Повідомлень: 834
З нами з: Чет квітня 20, 2017 17:52
Ім'я: олег
Техніка: паджеро вагон4+шато шиара 440
Країна, місто: ивано-франковск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 226 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення старшой »

Женя , есть два ТИПА акомуляторов - кислотный и щедочной , и целий ряд их ВИДОВ - свинцово кислотний , гелевый , ліфепо і тд , которие делятся по своему назначению - стартерные , тяговые , акумки для освещения и електроники и тд.
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

Єдине що не радив би ставити будь де це літієві акуми. Це реально бомба сповільненої дії. Вибухають, загоряються, при пошкодженні просто як гарно горить. В мене павербанк дома йопнув, то смерділо два дні, при тому що я встиг його ногою в коридор викинути через секунд 15 від початку процесу. Велороверисти на електротязі знають не мало таких випадків.
В решти акумуляторів є свої ніши- хтось стартерний дешевий юзає, хтось тяговий, хтось на АГМ витратив трохи більше, хтось гелевим розжився. Але всеодно по досвіду ліфепо4 це топ, правда як любий топ він дорожче
Аватар користувача
Deffi
Site Admin
Повідомлень: 10507
З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
Ім'я: Евгений
Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
Країна, місто: Украина Днепропетровск
Skype: Deffi123
zello: Deffi76
Дякував (ла): 521 раз
Подякували: 382 рази
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Deffi »

старшой писав: Вів вересня 27, 2022 18:08 Женя , нікого ні в чому я не путав . Просто хотів сказати , що чи АГМ чи гель чи звичайний кислотник це ті самі тапки лише з іншим дизайном і іншоі якості . Це на тему всепоглинаючоі любові караванерів до гелю :-) . Повністю згідний з Русланом , що потрібно рухатись вперед з новими технологіями , просто не всім оті Ліфепо4 по кишені . Ось для цих побратимів я і пишу : - є можливість купуйте і ставте Ліфепо4 - це перспективний шлях , нема можливості - купуйте і ставте звичайний не обслуговуємий кислотник ( краще тяговий ) він буде працювати не набагато гірше і не слухайте байки про шкідливі випари . Час таких акомуляторів вже в минулому.
Нее. Не убедил. Думаю в отношении аккумулятор, их установки и обслуживания у меня немного больше опыты. Причём он начинался когда мне было 15. Я уже тогда работал авоэлектриком и аккумуляторщиком в СМУ Но то в прошлом. А сейчас я часто и много ставлю разных акб. И когда прицеп стоит даже у меня во дворе летом в солнечный день закрытый, то при открытии двери, очень сильно бьёт в нос пары кислоты. Во всяком случае я его ощущаю. Так что ставить обычный кислотник себе в домик, это просто самоубийство! Я не думаю что 200 баксов для аккумулятора у которого срок службы минимум 10 лет, это на столько не подъёмная сумма... Ну а насчёт тяговости, так это вообще глупость. Ла, они есть с разным пусковым током. И для машины это важно. Когда то, лет десять назад, я услышал вырожение, дизельный акб или бензиновый. Я не сразу понял в чём смысл. Потом разобрался. У дизельного акб гораздо больше пусковой ток. (Естественно понятие дизельного акб это в простонародье...) Так вот. К примеру у меня на тот момент, был опель рекорд 2,3 дизель. Стартер у него стоял НЕ редукторный. Редукторные пошли позже. Кажется с омег... Так вот у него потребление было кажется 780 ампер! Но акб предположим 100 а/ч мог быть 600 ампер пускового тока и 900 ампер. При этом как написал раньше, ёмкость обоих 100а/ч так что касательно кислотников, меня не переубедить. Уж слишком большой опыт их использования. :flag
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
старшой
Повідомлень: 834
З нами з: Чет квітня 20, 2017 17:52
Ім'я: олег
Техніка: паджеро вагон4+шато шиара 440
Країна, місто: ивано-франковск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 226 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення старшой »

Виробники караванів , і зауваж , це педантичні переполохані німці ставлять в каравани звичайні АГМ . Оце дурисвіти :-) Оце і є найпростіший і найпотужніший аргумент , а для себе , звісно як буле можливість , куплю напевно Ліфепо .
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

старшой,
А от і не вгадали. Вже почали ставити Лііепо4, але там бренди цікаві (хоча всеодно комплектуючі Китай) і цінники такі захмарні, що навіть европейці просять АГМ.
Victron, Менселл, Павер екстрім..

Зображення


Зображення
Це з Нідерландського форуму, аналог нашого. Хоча я читаю і сміюсь-чисто діти малі, в них заміна лампочки може зайняти 10 сторінок

Ось їх прайс, і не кажіть що в нас дорого.
Зображення
І для розвитку ось ціни на інвертори. Так що ми живемо як в раю з нашими цінами на електроніку

Зображення
старшой
Повідомлень: 834
З нами з: Чет квітня 20, 2017 17:52
Ім'я: олег
Техніка: паджеро вагон4+шато шиара 440
Країна, місто: ивано-франковск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 226 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення старшой »

Руслан , та мені не потрібно нічого вгадувати . Надивився на каравани своіх закордонних друзів , та й в мене караван 2006 року брався в салоні в Франкфурті і я практично перший власник після німців , так що він був у повній заводській комплектості без колгоспу . Що там по моделях 2021-22 років не знаю , та й рівень життя середнього європейця не рівня нашому я вже не кажу про наших нещасних пенсіонерів. Думаю тема вичерпана , кожен живе в міру своіх можливостей і не треба переживати що в когось щось цікавіше , ваш караван чи автобудинок в вашій комплектаціі найкращий і це головне . А за те що рухаєте караванерський прогрес Вам ще раз подяка .
Ruslan
Повідомлень: 522
З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
Ім'я: Павло
Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
Країна, місто: Львов
Дякував (ла): 224 рази
Подякували: 135 разів
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення Ruslan »

старшой,
Мені з караваном теж дуже повезло. За весь час він був у користуванні сімейної пари похилого віку з Нідерландів, зберігався під дашком. Їздили вони на кемпінги Франції. Піч Трума як і бойлер не включались жодного разу. Предпалатка жодного разу не витягувалась з мішка. Акумулятор стояв ще з заводу, 100А, але важив як мішок картоплі, правда мувер від нього не працював ;;-))). Ну як, працював на цілих 3 метри. Все в ідеальному стані, єдине то накришний кондиціонер повністю вийшов з ладу-радіатори згнили.
Коли я забирав свій караван, поруч стояв нульцевий Burstner
Мені любязно зробили екскурсію :cry_ing: от там я і побачив перший раз поставлений виробником ліфепо акумулятор. Аж на цілих 20А, для мувера, який мав сунути 1800 кг. Я тоді про такі акумулятри лише чув, але в живу не бачив. Коли побачив то вирішив що це буде одна з перших покупок.Правда псіханув і поставив на 250 А з огляду на свої потреби. Правда ціни тоді були значно дешевше. Моїх 250 вийшли дешевше ніж зараз 90. Нажаль та фірма напевно вже не існує, місто поки під окупацією. Другим номером йшли гнучкі сонячні панелі, бо інших капіталовкладень не передбачалось.З панелями вийшла прикра помилка, про яку я написав окрему тему
Аватар користувача
IesuiT
Повідомлень: 457
З нами з: Чет листопада 21, 2013 19:53
Ім'я: Жека
Техніка: МВ 2007 автодом, Рено Мастер 2019
Країна, місто: Киев
Дякував (ла): 41 раз
Подякували: 22 рази
Контактна інформація:

Акумулятор LiFePo 4,

Повідомлення IesuiT »

Ruslan писав: Нед вересня 04, 2022 15:33
Ваша помилка в арифметиці вводить вас в оману. З двох кислотних акумуляторів по 100А ви можете використати лише 60А без шкоди для акумулятора. Якщо це тяговий чи АГМ, то ви використаєте 100А з ваги біля 70 кг, окрім того кількість циклів заряд розряд близько 1000. Потім знов купівля за 6000 грн. В той же час 100А ліфепо буде віддавати вам свої 95А коли ви заміните вже 5 чи 6 комплект кислотників. Отже Ви 6 раз заплатите по 6000 грн, замість того щоб заплатити 1 раз нехай навіть 18000 грн. Економія? Не бачу.
Нашел более раннюю ветку с обсуждением АКБ. viewtopic.php?f=78&t=3213&start=340 - первое же мое сообщение на странице с двумя файлами - технической информацией по АКБ. 200 А/ч значит, что АКБ ОТДАЕТ 200 А/ч за цикл, разряжаясь до напряжения 10,5 В или 1,75 на элемент, а не 120 А/ч, как Вы пишите. Откуда у Вас такая странная информация?
Пока решил себе купить обычный кислотный ИСТУ 200 А/ч за 6300 грн. https://aet.ua/car-batteries/vega-200ah-l-1450a.html Влазит в нишу ступеньки Спринтера, нишу сделаю герметичной в сторону салона. Дешево, сердито. Порядка 50 кг, вес на уровне пола, где-то такая разница по весу у меня выиграна за счет стеклопластиковой заглушки с дверью в боковом проеме вместо родной сдвижной двери и ее направляющими с роликами и т.д.
Відповісти

Повернутись до “Акумулятори”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей