Звичайні літієві акумулятори- бомба сповільненої дії
Модератори: Co-pilot, Valentin, igor1965
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Звичайні літієві акумулятори- бомба сповільненої дії
Завжди з предосторогою ставився до літієвих (не плутати з Ліфепо4) акумуляторів. Тому жодного разу навіть не задумувався про купівлю такого типу. Війна принесла свої проблеми в усі міста України. Люди почали рятуватися хто і як може. Почали використовувати альтернативні джерела енергії. І не завжди робили розумний вибір. Протягом останніх трьох місяців, лише у Львові внаслідок вибухів літієвих акумуляторів поранено 25 осіб. За три місяці 9 випадків взриву та подальшого загорання внаслідок літію. Це за даними МНС. Все ж на мою думку, вже краще кислотні тягові акумулятори, фіг з ним, навіть стартерні. Вони дешевші, хоча і важчі, але я не чув щоб їх експлуатація викликала такі руйнування. Так, там є випаровування, але ж їх можна розмістити десь на балконі, щоб не дихати тими парами. Напевно ККД в них нижчий ( щильність енергії в літія вища) але у даному випадку виграш сумнівний
Не наражайте себе та оточуючих на небезпеку зайвий раз
Ось лише один з випадків та його наслідки
https://lviv.tsn.ua/zneslo-dvi-stini-do ... 32334.html
Не наражайте себе та оточуючих на небезпеку зайвий раз
Ось лише один з випадків та його наслідки
https://lviv.tsn.ua/zneslo-dvi-stini-do ... 32334.html
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Звичайні літієві акумулятори- бомба сповільненої дії
На мою думку, сама велика проблема у тому, що "Підключав електрик". Вірно, електрик зробив гарні та надійні з’єднання але, чи той електрик знає особливості роботи акумуляторів, особливо літія? чи знає він про бмс, балансир, токи заряду та розряду, чи той електрик проводив аналіз споживання та відповідність акумулятора та інвертора тому споживанні. Думаю ні. З'єднав + до +, а - до - і все. А далі навантаження, розгон температури і пісец. Біда у відсутності знань.
Дякуючи нашому форуму, тут можна дізнатись багато корисної інформації, отримати поради, тощо. Хоч форум профільний, але є інформація про альтернативну енергетику, інвертори, акумулятори, газове обладнання, тобто тих речей, які можна адаптувати не лише в каравані-кемпері.
А у багатьох випадках люди не цікавляться ттх, а просто купив, електрик підключив, а мені все знати не треба. Потім наслідки.
Дякуючи нашому форуму, тут можна дізнатись багато корисної інформації, отримати поради, тощо. Хоч форум профільний, але є інформація про альтернативну енергетику, інвертори, акумулятори, газове обладнання, тобто тих речей, які можна адаптувати не лише в каравані-кемпері.
А у багатьох випадках люди не цікавляться ттх, а просто купив, електрик підключив, а мені все знати не треба. Потім наслідки.
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Звичайні літієві акумулятори- бомба сповільненої дії
повернусь знов до того клятого літія. Цей тип акумуляторів активно використовується на електро самокатах, роверах, машинах. Автомобілі проектують інженери, на акумуляторах передбачена система охолодження та інші системи захисту та безпеки і то є поодинокі випадки займання акумуляторів, навіть в продвінутій Теслі. З самокатами теж працюють на заводі. А от електроровери вже збірна соляна і тут як повезе. Хоча восени у Львові самокат загорівся на балконі, та наробив шкоди
https://www.google.com/amp/s/zaxid.net/ ... 518698/amp.
А от для використання в домашніх умовах тут все печально. Як все відбувається зазвичай. Один одному передає інформацію, що потрібно інвертор ( забуваючи сказати що в пріорітеті чистий синус), холодильник споживає 100Вт,то тобі вистачить 300, краще бери з запасом, кіловат на 5, щоб і чайник працював і посудомийна. А що з акумулятором? Та бери любий, але чим сільніше то краще, говорять літій в тренд-не дорогий і легкий.... Ну і все, процес пішов. Літій нагрівся, бо захотілось калорофером трохи кімнату нагріти. Потім ще нагрівся, ну і все. В кімнаті стало дуже тепло, я б сказав спекотно.
Що скажу у підсумку. Літій вкрай небезпечний при будь якому необережному поводженні, боїться механічних ушкоджень, бурхливо реагує на неправильний заряд-розряд. Ну і легко йде в "разнос" як поломаний дизель.
З чого обирати?
1.Самий дешевий, та самий гірший варіант, це стартерні батареї.
2.Кислотні тягові батареї.
3.АГМ акумулятори, особливо топові Оптіма.
4.Гелеві батареї.
5.Самі дорогі, але самі живучі Ліфепо4.
Кожен вибирає та купує з огляду на свій гаманець.
Єдине, треба розуміти, що це покупка не на один тиждень чи місяць. Відновлювати електропостачання до довоєнного стану будуть довго, думаю роботи на пару років. І не треба скидати такий фактор, як відновлення промисловості, житла... Це теж потягне багато енергоресурсів. Так що без світла точно ще будемо довго, але потерпимо
https://www.google.com/amp/s/zaxid.net/ ... 518698/amp.
А от для використання в домашніх умовах тут все печально. Як все відбувається зазвичай. Один одному передає інформацію, що потрібно інвертор ( забуваючи сказати що в пріорітеті чистий синус), холодильник споживає 100Вт,то тобі вистачить 300, краще бери з запасом, кіловат на 5, щоб і чайник працював і посудомийна. А що з акумулятором? Та бери любий, але чим сільніше то краще, говорять літій в тренд-не дорогий і легкий.... Ну і все, процес пішов. Літій нагрівся, бо захотілось калорофером трохи кімнату нагріти. Потім ще нагрівся, ну і все. В кімнаті стало дуже тепло, я б сказав спекотно.
Що скажу у підсумку. Літій вкрай небезпечний при будь якому необережному поводженні, боїться механічних ушкоджень, бурхливо реагує на неправильний заряд-розряд. Ну і легко йде в "разнос" як поломаний дизель.
З чого обирати?
1.Самий дешевий, та самий гірший варіант, це стартерні батареї.
2.Кислотні тягові батареї.
3.АГМ акумулятори, особливо топові Оптіма.
4.Гелеві батареї.
5.Самі дорогі, але самі живучі Ліфепо4.
Кожен вибирає та купує з огляду на свій гаманець.
Єдине, треба розуміти, що це покупка не на один тиждень чи місяць. Відновлювати електропостачання до довоєнного стану будуть довго, думаю роботи на пару років. І не треба скидати такий фактор, як відновлення промисловості, житла... Це теж потягне багато енергоресурсів. Так що без світла точно ще будемо довго, але потерпимо
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Звичайні літієві акумулятори- бомба сповільненої дії
я звичайно вибачаюсь, але в мене склалось враження, що то лише у Львові збіговисько ідіотів, які масово трощать свої квартири літієвими акумуляторами.
- Deffi
- Site Admin
- Повідомлень: 10507
- З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
- Ім'я: Евгений
- Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
- Країна, місто: Украина Днепропетровск
- Skype: Deffi123
- zello: Deffi76
- Дякував (ла): 521 раз
- Подякували: 382 рази
- Контактна інформація:
Звичайні літієві акумулятори- бомба сповільненої дії
В Днепре всё спокойно Никто литий не палит
Просто люди слышат что литий лучше кислотника и покупает. Но инструкцию наш человек не читает и даже не пытается понять как его заряжать.
Мне не однократно звонили наши одноклубники с вопросом, а можно мне в автодом поставить LiFePo4 ?! Да можно. Только нужно отключить родную зарядку автодома! И интегрировать параллельно зарядку для лития.... Иначе будет беда... Темболее что родная зарядка прекрасно убивает даже кислотники!
Просто люди слышат что литий лучше кислотника и покупает. Но инструкцию наш человек не читает и даже не пытается понять как его заряжать.
Мне не однократно звонили наши одноклубники с вопросом, а можно мне в автодом поставить LiFePo4 ?! Да можно. Только нужно отключить родную зарядку автодома! И интегрировать параллельно зарядку для лития.... Иначе будет беда... Темболее что родная зарядка прекрасно убивает даже кислотники!
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Звичайні літієві акумулятори- бомба сповільненої дії
Deffi, А чому необхідно відключати рідну зарядку? Напруга повного заряду Ліфепо4 3.65В на банку, тобто напруга повного заряду 14.6В. Бортові зарядні зазвичай 10-20А, 14,5В.Ну на крайня плата БМС обмежить зайве. До речі я вже десь місяць без бмс юзаю свої акуми, Нижче 12.8 напруга не просіла жодного разу, а вище 14.2 теж не піднялась. В КІРі бортове зарядне CERC 20D
дає 14.4В. Можливо це пов'язано з тим, що багато штатних, тих що дуже примітивні дають 12В,але ніби перемінного струму? Поясни будь ласка, чому штатне треба відключати?
дає 14.4В. Можливо це пов'язано з тим, що багато штатних, тих що дуже примітивні дають 12В,але ніби перемінного струму? Поясни будь ласка, чому штатне треба відключати?
- Deffi
- Site Admin
- Повідомлень: 10507
- З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
- Ім'я: Евгений
- Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
- Країна, місто: Украина Днепропетровск
- Skype: Deffi123
- zello: Deffi76
- Дякував (ла): 521 раз
- Подякували: 382 рази
- Контактна інформація:
Звичайні літієві акумулятори- бомба сповільненої дії
Как минимум после завершения заряда, для лития нужно отключить зарядку(что делает его зарядное устройство) а кислотник по завершению переходит в режим тренировки/поддержания. Тоесть зарядка полностью не останавливается. Касательно родных зарядках именно в автодомах. Сталкнулся с тем, что они не на столько умные, как о них думают немцы. И почему то в автодомах новые акб умирают за три года если автодом часто подключен к сети 220. В тоже время в прицепах эти же аккумуляторы работают годами....
Я конечно могу в чём то ошибаться, но это лично мои наблюдения.
Я конечно могу в чём то ошибаться, но это лично мои наблюдения.
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Звичайні літієві акумулятори- бомба сповільненої дії
Deffi, можливо помиляюсь, але якщо це спостерігається лише а автодомах, то причина може бути на поверхні. Там 2 акума, значить зарядний пристрій працює за якимось алгоритмом ( спочатку головний, тобто стартерний, а потім додатковий, або навпаки), може і взагалі розкидає заряд просто паралельно та одночасно, от бортовий і або постійно кипить, або навпаки не доотримує. Від голландця мені дісталось модне зарядне LBC 200 на 10А. Алгоритм роботи так і не зрозумів. Хоч зарядне важке і керуєттся процесором ( розбирав, дивився), але якийсь дивний алгоритм роботи. 3 світлодіодах. Так от, коли підключаєш до акума, на якому напруга вище 12,,5 В, всеодно десь пів години світить червоним, ніби акум розряжений. Потім 8-9 годин йде заряд і світить жовтим. аж потім зелений. Що саме цікаве, що в такому режимі він працює з простим стартерним на 70А і так само з тяговим АГМ на 100А. В автодомах 2 акума і якщо там дуже розумне зарядне, то воно може вбивати акум. Там хіба що заморочитись і міряти напругу та струм заряду. Особливо коли бортовий акум вже заряджений.
Самий простий вихід- відрубати зарядку від того блока і поставити додаткове зарядне. Це точно дешевше ніж кожних 3 роки купувати новий акум
Самий простий вихід- відрубати зарядку від того блока і поставити додаткове зарядне. Це точно дешевше ніж кожних 3 роки купувати новий акум
- Deffi
- Site Admin
- Повідомлень: 10507
- З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
- Ім'я: Евгений
- Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
- Країна, місто: Украина Днепропетровск
- Skype: Deffi123
- zello: Deffi76
- Дякував (ла): 521 раз
- Подякували: 382 рази
- Контактна інформація:
Звичайні літієві акумулятори- бомба сповільненої дії
Проблема точно в зарядном модуле. И почти постоянном подключении к сети. Это уже проверено. У меня обслуживается свежий прицеп, в котором всё собрано очень нарядно. Стоят дорогие мозги с зарядкой акб... И он постоянно был подключен к сети. Ровно через три года, две сотки акб пошли в утиль. В них осталось по 3 а/ч в каждом! Они были полностью сухие!
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Звичайні літієві акумулятори- бомба сповільненої дії
Женя. Значить заряд йшов весь час. Вони ( акумулятори) по трохи кипіли. Ну і викіпилі. А перевірити рівень людина не подумала.
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Звичайні літієві акумулятори- бомба сповільненої дії
до речі. Помітив, що "дякуючи" безперервній зарядці, на сигналізації акуми теж довго не живуть.
- Deffi
- Site Admin
- Повідомлень: 10507
- З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
- Ім'я: Евгений
- Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
- Країна, місто: Украина Днепропетровск
- Skype: Deffi123
- zello: Deffi76
- Дякував (ла): 521 раз
- Подякували: 382 рази
- Контактна інформація:
Звичайні літієві акумулятори- бомба сповільненої дії
Так вот об этом и я. И это не разовые случаи...
Ну так ониж типа не обслуживаемые и закрытые....
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Звичайні літієві акумулятори- бомба сповільненої дії
Deffi, Все можна і треба обслуговувати. Ніжно зрізаєш верхню кришку і додаєш дисцильовану воду. На ютубі повно роліків на цю тему. До речі, АГМ на 100А, який вже майже вмер, після доливки води та пропитки матів, досі служить, йому вже точно років 10. А думав на смітник відправляти
- Deffi
- Site Admin
- Повідомлень: 10507
- З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
- Ім'я: Евгений
- Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
- Країна, місто: Украина Днепропетровск
- Skype: Deffi123
- zello: Deffi76
- Дякував (ла): 521 раз
- Подякували: 382 рази
- Контактна інформація:
Звичайні літієві акумулятори- бомба сповільненої дії
Ну тут есть несколько моментов. Во первых, АКБ НЕ ОБСЛУЖВАЕМЫЙ. А значит обычный пользователь не будет туда лезть. Что наверно и правильно. Если не понимаешь, то лучше не лезть. Во вторых, если зарядное устройство работает правильно, то и лезть в АКБ не придётся. Думаю от этого нужно и отталкиваться. Вобщем то и приходим к началу разговора. Если зарядное в автодоме или любом другом месте работает не правильно, то его нужно заменить, даже если это не правильно работающее зарядное стоит с завода и стоит миллион денег...
Ну и последнее. Есть у меня два трёхгодичных AGM АКБ как раз после такого зарядного. Вскрыл. Сухие. Долил водички, гонял циклами заряд/разряд, гонял зарядным в котором есть режим реанимации, которое должно якобы их восстанавливать... И нифига. С остаточных трёх а/ч, поднял аш до 3,5 а/ч
Ну и последнее. Есть у меня два трёхгодичных AGM АКБ как раз после такого зарядного. Вскрыл. Сухие. Долил водички, гонял циклами заряд/разряд, гонял зарядным в котором есть режим реанимации, которое должно якобы их восстанавливать... И нифига. С остаточных трёх а/ч, поднял аш до 3,5 а/ч
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Звичайні літієві акумулятори- бомба сповільненої дії
ну значить їм вже точно наступила повна торба. Видно довго їх сухими заряжали. Шкода.
Щодо зарядних. В них присутні електролітичі конденсатори. З часом вони мають тенденцію або висихати, або текти. Якщо зарядне стоїть у гарячому місці ( поруч роздувка від пічки в кемпері) то ймовірність виходу з ладу дуже висока. Окрім того "універсальні" зарядні, це як всесезонна резина-ніколи не працює коректно. Різний тип акумуляторів, як і їх ємність потребують різного алгоритму зарядки та підтримки заряду. Час, напруга, струм... Думаю на заводі з тим точно ніхто не заморачується, а ставить середньо статистичне значення. Наслідок вихід з ладу обладнання. Добре, коли людина цікавиться технікою, і якщо сама не вміє усунути проблему, то звертається до фахівців.
Щодо зарядних. В них присутні електролітичі конденсатори. З часом вони мають тенденцію або висихати, або текти. Якщо зарядне стоїть у гарячому місці ( поруч роздувка від пічки в кемпері) то ймовірність виходу з ладу дуже висока. Окрім того "універсальні" зарядні, це як всесезонна резина-ніколи не працює коректно. Різний тип акумуляторів, як і їх ємність потребують різного алгоритму зарядки та підтримки заряду. Час, напруга, струм... Думаю на заводі з тим точно ніхто не заморачується, а ставить середньо статистичне значення. Наслідок вихід з ладу обладнання. Добре, коли людина цікавиться технікою, і якщо сама не вміє усунути проблему, то звертається до фахівців.
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Звичайні літієві акумулятори- бомба сповільненої дії
Сьогодні замовив ось таке зарядне на 20А. По відгукух супер. Що добре, то є можливість вибору типу акумуляторів, зокрема є мій улюблений Ліфепо4, та ручний вибір сили струму заряду. Також є режим відновлення вбитих акумуляторів.
У відгукух пишуть що до нас їде швидше місяця.
У відгукух пишуть що до нас їде швидше місяця.
- Ильич
- Повідомлень: 1339
- З нами з: Чет червня 16, 2011 20:35
- Ім'я: Віктор
- Техніка: VW T4 CARAVELLE GL
- Країна, місто: Харків
- Звідки: м.Харків
- Дякував (ла): 120 разів
- Подякували: 173 рази
- Контактна інформація:
Звичайні літієві акумулятори- бомба сповільненої дії
думаю, що краще вже таке. https://ctek-ua.com/p/zaryadnoe-ustroys ... 192-131759 Ціна правда...
Востаннє редагувалось Чет лютого 09, 2023 21:00 користувачем Ильич, всього редагувалось 1 раз.
Главное выехать за пределы зоны комфорта!!!!!!!!!!
-
- Повідомлень: 494
- З нами з: Вів березня 04, 2014 00:22
- Ім'я: Александр
- Техніка: прицеп
- Країна, місто: Украина
- Звідки: Украина
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 22 рази
- Контактна інформація:
Звичайні літієві акумулятори- бомба сповільненої дії
У меня тоже такой акум есть, сразу много воды долил, был очень сухой. Давал он наверное 5ампер. Постоял в сарае 3 года, хотел сдать на лом. Начались проблеммы со электричество, достал попробовать.
стпустя три года показал 12.2 вольта. Ну думаю попробую, даже если час будет держать насос отопления и то хорошо. Зарядил. Сначала он проработал 1 час и запикал инвертор, сейчас уже держит 12 часов с потреблением примерно 6А
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Звичайні літієві акумулятори- бомба сповільненої дії
Почитав всі параметри в описі Стеку. Все те саме, що і в тому китайці. Ток заряду навіть менше на 5 А, при різниці в ціні Космос. Датчик температури теж є, є навіть кулер, також є режим рекорд та вибір типу акумулятора та струму зарядки. Лише дві відмінності. СТЕК автомат (умовно), а Китай ручний вибір, але з пам'яттю. Друга відмінність-ціна. Ціна як для зарядного дуже кусюча.Ильич писав: ↑Чет лютого 09, 2023 20:38 думаю, що краще вже таке. https://ctek-ua.com/p/zaryadnoe-ustroys ... 192-131759 Ціна правда...
Хоч СТЕК відома фірма, але ціна круче ніж аналог того самого Боша з майже такими самими характеристиками.
У відгукух навіть більше інформації ніж на офіційній сторінці
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 7 гостей