Кемпер Fiat Ducato, 6-місний Mizare-150
Модератор: igor1965
-
- Повідомлень: 834
- З нами з: Чет квітня 20, 2017 17:52
- Ім'я: олег
- Техніка: паджеро вагон4+шато шиара 440
- Країна, місто: ивано-франковск
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 226 разів
- Контактна інформація:
Кемпер Fiat Ducato, 6-місний Mizare-150
Ого ! То це практично повна заміна даху . І що це по грошах на сьогодні ? Шкода що хазяін відсутній , чи ти в ролі оператора?
-
- Повідомлень: 834
- З нами з: Чет квітня 20, 2017 17:52
- Ім'я: олег
- Техніка: паджеро вагон4+шато шиара 440
- Країна, місто: ивано-франковск
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 226 разів
- Контактна інформація:
Кемпер Fiat Ducato, 6-місний Mizare-150
Рома , не сикай в стринги , все нормуль. Моему Форанеру было 22года , все родное и полностью рабочее , а фору давал и новым джипам аж бигом , да и ШАТО в етих же годаг смотрится молодцом - все зависит от прокладки между рулем и сидушкой. Надо любить свою технику и заботится о ней , а года то такое , ну почти как виски
-
- Повідомлень: 1158
- З нами з: Чет вересня 08, 2016 13:52
- Ім'я: Роман
- Техніка: Renault Trafic, шукаю кемпер
- Країна, місто: Київ
- Skype: romanden
- Дякував (ла): 100 разів
- Подякували: 237 разів
- Контактна інформація:
Кемпер Fiat Ducato, 6-місний Mizare-150
Зйомка без оператора. Я монтажем займався.
По грошам тяжко сказати, є свої нюанси. По часу - зроблено за кілька тижнів.
Людині довіряю, так що моя присутність лише б шкодила. Знадобився б я лише кілька разів. В кінці допоміг лише маркізу повісити.
Вийшло все супер. Звісно, якби доступно в нас було як в Польщі хоча б по запчастинах - було б набагато швидше. Та і фанеру б знайшли приближену до заводської. Але вийшло реально класно
На рахунок 22 років машині - в неї пробіг 173 000 це кемпер, вони багато не їздять.
Я звісно хочу мати кемпер сучасний, новий, але вибачайте, по фінансах не потягну.
Перевірено вже поїздкою, всього вистачає. Можливо лише ламелі викину в Алькові щоб місця було більше до стелі.
По дрібницях не все встиглось. Але все буде ок.
-
- Повідомлень: 1158
- З нами з: Чет вересня 08, 2016 13:52
- Ім'я: Роман
- Техніка: Renault Trafic, шукаю кемпер
- Країна, місто: Київ
- Skype: romanden
- Дякував (ла): 100 разів
- Подякували: 237 разів
- Контактна інформація:
- Serg01
- Повідомлень: 731
- З нами з: П'ят березня 23, 2018 08:53
- Ім'я: Sergey
- Техніка: Rav4 SpaceBus
- Країна, місто: UA Kiev
- Звідки: Kiev
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 48 разів
- Контактна інформація:
Кемпер Fiat Ducato, 6-місний Mizare-150
Хорошо, если бы еще мотор масло не греб. У фиата дизеля не шибко живучие. Эйфория штука приятная. Поменьше тебе подводных камней.
-
- Повідомлень: 1158
- З нами з: Чет вересня 08, 2016 13:52
- Ім'я: Роман
- Техніка: Renault Trafic, шукаю кемпер
- Країна, місто: Київ
- Skype: romanden
- Дякував (ла): 100 разів
- Подякували: 237 разів
- Контактна інформація:
Кемпер Fiat Ducato, 6-місний Mizare-150
за 3000 поки не гребе.
Як то дизеля не живучі? Дизеля тих років якраз ходять в людей без проблем, в них нема нічого чому ламатись. Більше мороки щоб все інше жило. Бо з запчастинами можуть бути проблеми.
Фіати перші ще нормально катаються по курортах, а це другий.
-
- Повідомлень: 802
- З нами з: Нед листопада 06, 2016 20:02
- Ім'я: Валерий
- Техніка: Фиат Дукато
- Країна, місто: Украина, Запорожье
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 42 рази
- Контактна інформація:
Кемпер Fiat Ducato, 6-місний Mizare-150
Как по мне, то здесь, надо еще проверить состояние пола и боков самого салона кемпера. Внизу в месте стыковки днища и боков могут быть проблемы, особенно в районе колесных арок. Вибрацию кузова, во время поездок, никто не отменял, а за такой срок, при поездках в сырую погоду попадание воды в различные щели очень даже возможно.
- Foxik
- Повідомлень: 1359
- З нами з: Вів липня 31, 2012 09:20
- Ім'я: Юрий
- Техніка: Кастенваген
- Країна, місто: Полтава
- Звідки: Полтава
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 4 рази
- Контактна інформація:
Кемпер Fiat Ducato, 6-місний Mizare-150
Токо я немного не понял.
Пенопласт поклеили на дырявый метал ,промазанный мастикой...
Пенопласт поклеили на дырявый метал ,промазанный мастикой...
- Egor
- Повідомлень: 1410
- З нами з: Нед квітня 20, 2014 23:22
- Ім'я: Игорь
- Техніка: VW Passat+TEC
- Країна, місто: Украина Киев
- Skype: egor_ov966
- Дякував (ла): 16 разів
- Подякували: 13 разів
- Контактна інформація:
Кемпер Fiat Ducato, 6-місний Mizare-150
Я так понял, стеклотканью на полиэфирку заклеили.
Относись к людям так, как хочешь, чтобы они относились к тебе.
050 448-45-66
050 448-45-66
-
- Повідомлень: 834
- З нами з: Чет квітня 20, 2017 17:52
- Ім'я: олег
- Техніка: паджеро вагон4+шато шиара 440
- Країна, місто: ивано-франковск
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 226 разів
- Контактна інформація:
Кемпер Fiat Ducato, 6-місний Mizare-150
Ничего так не долгосрочно как временное. Конечно дело хозяйское но, епоксидка и стекловолокно не лучший вариант для влаги , ультрафиолета и вибрации тем более поклееный снизу ,как по мне надо менять весь лист хотя бы на пластик ( нагрузки там никакой чтоб его продавить ). При такой конструкции будки кемпера ето вообще не проблема.
-
- Повідомлень: 1158
- З нами з: Чет вересня 08, 2016 13:52
- Ім'я: Роман
- Техніка: Renault Trafic, шукаю кемпер
- Країна, місто: Київ
- Skype: romanden
- Дякував (ла): 100 разів
- Подякували: 237 разів
- Контактна інформація:
Кемпер Fiat Ducato, 6-місний Mizare-150
Трішки про новорічну поїздку, дещо з досвіду роботи з одним цікавим СТО. Дехто знає що на новий рік ми повернулись додому поїздом а не на кемпері :)
Кілька рядків про безвідповідальність керівницва за косяки своїх працівників, і набір на роботу некомпетентних механіків.
СТО "Территория 4х4", Територія 4х4
Тюнінг центр "Территория 4х4", СТО Территорія 4х4
(050)462-57-77
+380504625777
переулок Куренівський 17
Як вони названі на гугл картах Tuning centre & OffroadMarket Territory 4x4
https://goo.gl/maps/ojp9EW3HivjfHwvQ9
В результаті роботи цього СТО я попав підтверджено через їх косяк на 1000 злотих + 100 євро на квитки і таксі тобто десь 330 євро.
Але враховуючи, що абсолютно все (крім заднього супорта) до чого вони дотикались прийшлось переробляти, то загальна сума попадалова це не лише 330 євро. Шкода не все можна підтвердити так однозначно як цей випадок, про який і опишу.
За "проведені роботи" СТО отримало від мене 7716 грн, і ще за попередню діагностику 500 грн.
Ну а тепер що як відбулось?
Було куплено авто (кемпер), і так як воно доволі високе, а тут підйомник дозволяє ним зайнятись, плюс все ж були спільні знайомі, машина була залишена на діагностику, ремонт, заміну ременя ГРМ саме тут.
Авто - Фіат Дукато 1998 рік.
По діагностиці під заміну пішов передній правий підшипник, задній правий циліндр гальмівний.
Ну відповідно по плану - ремінь ГРМ, ремін навісного, масло і т.д., огляд підвіски.
Нічого особливого нічого надскладного.
Чудеса почались вже при виїзді з СТО. Як виявилось, не віддали різницю масла, яке залишалось, і масло..... все влили в двигун. Перевірка - так і є - залили більше максимума! Шок, злив, залив по новому.
Друге - при виїзді почав свистіти ремінь, не затягнули! Машину залишили після цих двох косяків їм, щоб ще раз перевірили все, бо в планах поїздка по європі. Десь біля 3000 км планувалось проїхати.
Ну що ж, перевірили, хоч і насторожило те що відбулось, все оплачено, машина виїхала і на новорічні свята поїхали кататись по Польщі і Словаччині.
Дуже не подобались гальма, грішили на притирання колодок спочатку але то все дрібниці.
Вже коли повертались додому 6 грудня на автобані, недалеко від Жешува на невеликій швидкості клинить праве переднє колесо, добре що автобан і нікого не було справа, зупинились. Що було б на вузькій дорозі, якби не було праворуч асфальту а було б узбіччя, не хочеться навіть думати.
Рух вперед - назад, розклинило, скрипить щось так що словами не передати. Була надія що щось з колодками. Через 3 км був поворот по карті і шиномонтаж, але ж в Польщі свято (6 січня, день Трьох Королів), сподівались що шиномонтаж працює.
Таки не працює. З допомою поляка, що живе поруч, який дав ключі, було знято колесо і таки діагноз - колодки ні до чого, щось всередині. Різдво зіпсовано, вперше в житті не попадаю до батьків на Різдво.
Іншого варіанту, крім як викликати евакуатор нема.
Телефонуємо, викликаємо, везуть нас в Жешув. Перші 300 злотих пішло.
Добре що є знайомі, в них ночуємо, щоб завтра провели діагностику.
Діагностика шокуюча, підшипник взагалі розсипаний, дивіться фото і що найцікавіше - взагалі нема масла. От просто ВЗАГАЛІ. Зібрано підшипник тупо без масла. Саме передній правий який от помінявся недавно.
Взагалі слідів масла нема.
Розбито всередині поворотний кулак, швидко знайти нереально, треба замовляти на аллегро б/в і невідомо 1-2 дні чи привезуть.
По часу бачу що встигаємо, бігом переглядаю квитки онлайн - лише є квитки 1 класу до Києва, купую останні 2 з трьох доступних (1500 грн) і купую квитки до Пшемисля з Жешува. Пакуємо речі і вперед. Встигли.
На СТО повернусь за тиждень, квитків нема, але купив таки вже перед виїздом.
Тобто 300 злотих евакуатор, поїздом додому вдвох. Квитки до Києва і потім за тиждень надаз орієнтовно 100 доларів вийшло.
За роботу плюс куплену запчастину було заплачено 750 злотих.
Нехай грубо все разом 330 євро пішло. І час.. І Різдво...
Їду забираю авто через тиждень, все ок і рулю додому. Добрався без пригод, всі запчастини було передано на СТо Територія 4х4 щоб подивились як вони гарно влаштували мені "заміну підшипника".
Але, враховуючи такі їх косяки при видачі і цю проблему, я везу машину на повторну діагностику до людини якій точно можна довіряти (але тяжко до нього попасти).
Результат шокує. На фото видно - передній лівий супорт тупо заклинений, колодки тупо не працювали передні ліві, передні праві майже ідеальні, також не працювали нормально. Звідти і гальма дивні.
Фото лівих колодок, які попалені, пройшли 3000 км після заміни
Попадаю ще на заміну колодок повторну. Як же блін можна було діагностувати проблему з заднім супортом і не побачити проблему в передніх? тобто ще можна було б сюди додати суму за діагностику і суму за нові колодки по хорошому. 550 грн колодки ще раз куплено і заміна 275 (по їх акту), ще 825 грн
Далі ще замінили задні підшипники, також було замінено шарові, прокладку в теплообміннику (нарешті перестало капати масло).
Попадалово 100% від робіт цієї СТО на цей момент становило
1. По фінансах 330 євро, 825 грн і думаю 500 грн діагностики також були зайві. тобто разом 350 євро попадалова чистого, і з їх вини.
2. потрачено зайвий день на дорогу
3. зіпсоване Різдво.
далі історія продовжилась, про це думаю ще описувати чи ні, бо тут я їх вину навряд чи доведу. Подумайте 100 разів перед тим як звертатись до них з серйозними роботами.
Я досі вдячний долі що це сталось на автобані а не на вузькій дорозі, і руки в мене тримали кермо а не їхав "на розслабоні".
Кілька рядків про безвідповідальність керівницва за косяки своїх працівників, і набір на роботу некомпетентних механіків.
СТО "Территория 4х4", Територія 4х4
Тюнінг центр "Территория 4х4", СТО Территорія 4х4
(050)462-57-77
+380504625777
переулок Куренівський 17
Як вони названі на гугл картах Tuning centre & OffroadMarket Territory 4x4
https://goo.gl/maps/ojp9EW3HivjfHwvQ9
В результаті роботи цього СТО я попав підтверджено через їх косяк на 1000 злотих + 100 євро на квитки і таксі тобто десь 330 євро.
Але враховуючи, що абсолютно все (крім заднього супорта) до чого вони дотикались прийшлось переробляти, то загальна сума попадалова це не лише 330 євро. Шкода не все можна підтвердити так однозначно як цей випадок, про який і опишу.
За "проведені роботи" СТО отримало від мене 7716 грн, і ще за попередню діагностику 500 грн.
Ну а тепер що як відбулось?
Було куплено авто (кемпер), і так як воно доволі високе, а тут підйомник дозволяє ним зайнятись, плюс все ж були спільні знайомі, машина була залишена на діагностику, ремонт, заміну ременя ГРМ саме тут.
Авто - Фіат Дукато 1998 рік.
По діагностиці під заміну пішов передній правий підшипник, задній правий циліндр гальмівний.
Ну відповідно по плану - ремінь ГРМ, ремін навісного, масло і т.д., огляд підвіски.
Нічого особливого нічого надскладного.
Чудеса почались вже при виїзді з СТО. Як виявилось, не віддали різницю масла, яке залишалось, і масло..... все влили в двигун. Перевірка - так і є - залили більше максимума! Шок, злив, залив по новому.
Друге - при виїзді почав свистіти ремінь, не затягнули! Машину залишили після цих двох косяків їм, щоб ще раз перевірили все, бо в планах поїздка по європі. Десь біля 3000 км планувалось проїхати.
Ну що ж, перевірили, хоч і насторожило те що відбулось, все оплачено, машина виїхала і на новорічні свята поїхали кататись по Польщі і Словаччині.
Дуже не подобались гальма, грішили на притирання колодок спочатку але то все дрібниці.
Вже коли повертались додому 6 грудня на автобані, недалеко від Жешува на невеликій швидкості клинить праве переднє колесо, добре що автобан і нікого не було справа, зупинились. Що було б на вузькій дорозі, якби не було праворуч асфальту а було б узбіччя, не хочеться навіть думати.
Рух вперед - назад, розклинило, скрипить щось так що словами не передати. Була надія що щось з колодками. Через 3 км був поворот по карті і шиномонтаж, але ж в Польщі свято (6 січня, день Трьох Королів), сподівались що шиномонтаж працює.
Таки не працює. З допомою поляка, що живе поруч, який дав ключі, було знято колесо і таки діагноз - колодки ні до чого, щось всередині. Різдво зіпсовано, вперше в житті не попадаю до батьків на Різдво.
Іншого варіанту, крім як викликати евакуатор нема.
Телефонуємо, викликаємо, везуть нас в Жешув. Перші 300 злотих пішло.
Добре що є знайомі, в них ночуємо, щоб завтра провели діагностику.
Діагностика шокуюча, підшипник взагалі розсипаний, дивіться фото і що найцікавіше - взагалі нема масла. От просто ВЗАГАЛІ. Зібрано підшипник тупо без масла. Саме передній правий який от помінявся недавно.
Взагалі слідів масла нема.
Розбито всередині поворотний кулак, швидко знайти нереально, треба замовляти на аллегро б/в і невідомо 1-2 дні чи привезуть.
По часу бачу що встигаємо, бігом переглядаю квитки онлайн - лише є квитки 1 класу до Києва, купую останні 2 з трьох доступних (1500 грн) і купую квитки до Пшемисля з Жешува. Пакуємо речі і вперед. Встигли.
На СТО повернусь за тиждень, квитків нема, але купив таки вже перед виїздом.
Тобто 300 злотих евакуатор, поїздом додому вдвох. Квитки до Києва і потім за тиждень надаз орієнтовно 100 доларів вийшло.
За роботу плюс куплену запчастину було заплачено 750 злотих.
Нехай грубо все разом 330 євро пішло. І час.. І Різдво...
Їду забираю авто через тиждень, все ок і рулю додому. Добрався без пригод, всі запчастини було передано на СТо Територія 4х4 щоб подивились як вони гарно влаштували мені "заміну підшипника".
Але, враховуючи такі їх косяки при видачі і цю проблему, я везу машину на повторну діагностику до людини якій точно можна довіряти (але тяжко до нього попасти).
Результат шокує. На фото видно - передній лівий супорт тупо заклинений, колодки тупо не працювали передні ліві, передні праві майже ідеальні, також не працювали нормально. Звідти і гальма дивні.
Фото лівих колодок, які попалені, пройшли 3000 км після заміни
Попадаю ще на заміну колодок повторну. Як же блін можна було діагностувати проблему з заднім супортом і не побачити проблему в передніх? тобто ще можна було б сюди додати суму за діагностику і суму за нові колодки по хорошому. 550 грн колодки ще раз куплено і заміна 275 (по їх акту), ще 825 грн
Далі ще замінили задні підшипники, також було замінено шарові, прокладку в теплообміннику (нарешті перестало капати масло).
Попадалово 100% від робіт цієї СТО на цей момент становило
1. По фінансах 330 євро, 825 грн і думаю 500 грн діагностики також були зайві. тобто разом 350 євро попадалова чистого, і з їх вини.
2. потрачено зайвий день на дорогу
3. зіпсоване Різдво.
далі історія продовжилась, про це думаю ще описувати чи ні, бо тут я їх вину навряд чи доведу. Подумайте 100 разів перед тим як звертатись до них з серйозними роботами.
Я досі вдячний долі що це сталось на автобані а не на вузькій дорозі, і руки в мене тримали кермо а не їхав "на розслабоні".
-
- Повідомлень: 802
- З нами з: Нед листопада 06, 2016 20:02
- Ім'я: Валерий
- Техніка: Фиат Дукато
- Країна, місто: Украина, Запорожье
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 42 рази
- Контактна інформація:
Кемпер Fiat Ducato, 6-місний Mizare-150
Короче, в эту шарагу ездить нельзя. Все понятно и доходчиво.
- Олегович
- Повідомлень: 597
- З нами з: Чет квітня 08, 2010 20:44
- Ім'я: Павел
- Техніка: ЕРАЗ. Все свое вожу с собой!
- Країна, місто: Украина Донецк
- Skype: pavel080872
- zello: Oleqovih72
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 7 разів
- Контактна інформація:
Кемпер Fiat Ducato, 6-місний Mizare-150
...а какой возраст этих чудо-мастеров был или там практиканты с училища были???
Хорошо что без плачевных последствий обошлось.
Сам восемь лет КАМАЗы ремонтировал так ко мне водилы очень долго не возвращались все катали и катали, все было зделанно на верочку ,но что б вот так тупить....??
По знакомству????
Хорошо что без плачевных последствий обошлось.
Сам восемь лет КАМАЗы ремонтировал так ко мне водилы очень долго не возвращались все катали и катали, все было зделанно на верочку ,но что б вот так тупить....??
По знакомству????
Быстрый как Волга мощный как МАЗ чудо -машина армянский Ераз!
- AlexYan
- Повідомлень: 706
- З нами з: Чет жовтня 29, 2009 20:23
- Ім'я: Александр
- Техніка: Крокодил MPW4 + Buerstner Holiday
- Країна, місто: Ukraine, Kyiv
- Skype: lalexyanl
- Звідки: Украина, Киев
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Кемпер Fiat Ducato, 6-місний Mizare-150
Да, попал ты Ромчик. Благо все здоровы и целы. Про СТО не промолчу: здесь даже не человеческий фактор, а вопиющая халатность.
П.С. Всегда менял СТО, если что-то не устраивало, да и сам технику обслуживать и ремонтировать не чурался - потом это всегда помогало в дальней дороге.
Следить (наблюдать) за техникой стараюсь каждый день, это всегда помогает с уверенностью принять решение: что стало или перестало работать "не так". Чего и тебе желаю!
Не ломайся больше, будьте здоровы, быть Добру!
П.С. Всегда менял СТО, если что-то не устраивало, да и сам технику обслуживать и ремонтировать не чурался - потом это всегда помогало в дальней дороге.
Следить (наблюдать) за техникой стараюсь каждый день, это всегда помогает с уверенностью принять решение: что стало или перестало работать "не так". Чего и тебе желаю!
Не ломайся больше, будьте здоровы, быть Добру!
Чтоб мудро жизнь прожить, знать надобно немало,
Два правила запомни для начала:
Что лучше голодать, чем что попало есть,
И лучше будь один, чем вместе с кем попало.
Два правила запомни для начала:
Что лучше голодать, чем что попало есть,
И лучше будь один, чем вместе с кем попало.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей