Збираю поради від бувалих
Модератор: igor1965
-
- Повідомлень: 8
- З нами з: Пон січня 22, 2018 23:58
- Ім'я: Олексій
- Техніка: -
- Країна, місто: Київ
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Збираю поради від бувалих
Вітаю.
Хочу придбати автобудинок за кордоном відповідно глобальні питання, що виникають. Можливо хтось має такий досвід.
Отже думка така, придбати автобудинок і лишати його в Європі на стоянку, не завозити в Україну взагалі.
1. Хто знає в якій найближчій країні можна купити "по безвізу" на фізичну особу, українця? На жаль в інеті дуже важко знайти відповіді по причині заваленого гугла темами з ввезенням євротачок.
Якщо є реальний досвід, буду вдячний за спілкування.
Хочу придбати автобудинок за кордоном відповідно глобальні питання, що виникають. Можливо хтось має такий досвід.
Отже думка така, придбати автобудинок і лишати його в Європі на стоянку, не завозити в Україну взагалі.
1. Хто знає в якій найближчій країні можна купити "по безвізу" на фізичну особу, українця? На жаль в інеті дуже важко знайти відповіді по причині заваленого гугла темами з ввезенням євротачок.
Якщо є реальний досвід, буду вдячний за спілкування.
-
- Повідомлень: 43
- З нами з: Нед березня 18, 2018 23:32
- Ім'я: Александр
- Техніка: Audi a6 Avant 1.9Tdi. KIP 45
- Країна, місто: Киев
- Контактна інформація:
Re: Збираю поради від бувалих
Кемпер можно завезти нерастамаживая как и бляху по временному ввозу и оставить машину в Украине, единственное ее нужно будет каждый год обязательно выгонять , выгонять должен неризидент(иностранец), тоесть вы должны будуту посадить за руль иностранца, чтобы он выгнал и загнал обратно кемпер. Машина будет легально тут находится.
- Hobbyt
- Модератор
- Повідомлень: 6850
- З нами з: Пон січня 11, 2010 13:03
- Ім'я: Олег
- Техніка: LexusLX570,Avento390,LMC Liberty723
- Країна, місто: Украина, Кировоград
- Skype: lungul_oleg
- Подякували: 7 разів
- Контактна інформація:
Бредятина...)))SashaDr писав:Кемпер можно завезти нерастамаживая как и бляху по временному ввозу и оставить машину в Украине, единственное ее нужно будет каждый год обязательно выгонять , выгонять должен неризидент(иностранец), тоесть вы должны будуту посадить за руль иностранца, чтобы он выгнал и загнал обратно кемпер. Машина будет легально тут находится.
+38-О67-52О-О1-О4 .................+38-О63-52О-О1-О4 .
+38-О66-52О-О1-О4 ...........+38-О94-52О-О1-О4
+38-О66-52О-О1-О4 ...........+38-О94-52О-О1-О4
- Hobbyt
- Модератор
- Повідомлень: 6850
- З нами з: Пон січня 11, 2010 13:03
- Ім'я: Олег
- Техніка: LexusLX570,Avento390,LMC Liberty723
- Країна, місто: Украина, Кировоград
- Skype: lungul_oleg
- Подякували: 7 разів
- Контактна інформація:
Re: Збираю поради від бувалих
По качану...Кемпер стоит не малых денег за рубежем...правильно ?...Ты их платишь и не являешься владельцем...Так ?....Дальше объяснять...?
+38-О67-52О-О1-О4 .................+38-О63-52О-О1-О4 .
+38-О66-52О-О1-О4 ...........+38-О94-52О-О1-О4
+38-О66-52О-О1-О4 ...........+38-О94-52О-О1-О4
-
- Повідомлень: 43
- З нами з: Нед березня 18, 2018 23:32
- Ім'я: Александр
- Техніка: Audi a6 Avant 1.9Tdi. KIP 45
- Країна, місто: Киев
- Контактна інформація:
Re: Збираю поради від бувалих
Временный Вооз предполагает владение кемпером
Это транзит не предполагает владение.
Это транзит не предполагает владение.
- Hobbyt
- Модератор
- Повідомлень: 6850
- З нами з: Пон січня 11, 2010 13:03
- Ім'я: Олег
- Техніка: LexusLX570,Avento390,LMC Liberty723
- Країна, місто: Украина, Кировоград
- Skype: lungul_oleg
- Подякували: 7 разів
- Контактна інформація:
Re: Збираю поради від бувалих
Та ладно...если он оформлен на тебя...то однозначно растаможка...
Если по доверке от фирмы или частного лица то временный ввоз...
Дальше расписать...или сам прочтешь в инете...? Особенно проштудируй такие термины как "резидент" и "не резидент"...
Если по доверке от фирмы или частного лица то временный ввоз...
Дальше расписать...или сам прочтешь в инете...? Особенно проштудируй такие термины как "резидент" и "не резидент"...
+38-О67-52О-О1-О4 .................+38-О63-52О-О1-О4 .
+38-О66-52О-О1-О4 ...........+38-О94-52О-О1-О4
+38-О66-52О-О1-О4 ...........+38-О94-52О-О1-О4
-
- Повідомлень: 43
- З нами з: Нед березня 18, 2018 23:32
- Ім'я: Александр
- Техніка: Audi a6 Avant 1.9Tdi. KIP 45
- Країна, місто: Киев
- Контактна інформація:
Re: Збираю поради від бувалих
Вот не надо меня учить , ок.
вы сами не понимаете что пишите, и плаваете "в теме" .
вы сами не понимаете что пишите, и плаваете "в теме" .
- Одессит
- Повідомлень: 2184
- З нами з: Нед січня 29, 2012 17:07
- Ім'я: Денис
- Техніка: MB ML430 W163+KIP GL Special 50TDB
- Країна, місто: Ukraine, Odesa
- Звідки: Одеса - Південна Пальміра
- Дякував (ла): 79 разів
- Подякували: 138 разів
- Контактна інформація:
Ввезти на ВВ может только НЕРЕЗИДЕНТ Украины. Олег правильно все расписал...SashaDr писав:Временный Вооз предполагает владение кемпером
Это транзит не предполагает владение.
По заканам Украины резидент не может купить авто на себя за границей, которое не снято с регистрации и ввезти его на 1 год, как Вы пишите...
Добавлено спустя 2 минуты 26 секунд:
Даже если на бляхах и ввозить будет иностранец, то машина де-юре не Ваша, а "дяди Войцеха" или польской/литовской или еще какой фирмы...
А платить немалые деньги и не быть собственником - надо быть, простите, лохом.
Особенно в наших реалиях
Добавлено спустя 47 секунд:
Не путайте дымящее БМВ за 2000 евро и автодом за +15000 ;)
KIP GreyLine Special 50 TDB 2002 (сейчас)
LMC Luxus 430K 1988 (в прошлом)
LMC Luxus 430K 1988 (в прошлом)
-
- Повідомлень: 43
- З нами з: Нед березня 18, 2018 23:32
- Ім'я: Александр
- Техніка: Audi a6 Avant 1.9Tdi. KIP 45
- Країна, місто: Киев
- Контактна інформація:
Re: Збираю поради від бувалих
Я это и написал что по временному ввозу ввозит нерезидент, но машину можно оформить как совладелец
Это по транзиту ввозится резидентом по доверенности и оформляется "на фирму"
Это по транзиту ввозится резидентом по доверенности и оформляется "на фирму"
-
- Повідомлень: 1158
- З нами з: Чет вересня 08, 2016 13:52
- Ім'я: Роман
- Техніка: Renault Trafic, шукаю кемпер
- Країна, місто: Київ
- Skype: romanden
- Дякував (ла): 100 разів
- Подякували: 237 разів
- Контактна інформація:
Re: Збираю поради від бувалих
Ввезти на рік може нерезидент (той хто став на консульський облік в іншій країні також є нерезидентом)
На 2 місяця (за рік) може той хто став на консульский облік тимчасовий
Завезти може і просто резидент України, але тоді лише на 5 днів (якщо не помиляюсь), ну або розмитнити треба.
На 2 місяця (за рік) може той хто став на консульский облік тимчасовий
Завезти може і просто резидент України, але тоді лише на 5 днів (якщо не помиляюсь), ну або розмитнити треба.
- лікос
- Повідомлень: 49
- З нами з: Вів серпня 29, 2017 12:51
- Ім'я: Володя
- Техніка: Рено Master
- Країна, місто: Львів
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 3 рази
- Контактна інформація:
Re: Збираю поради від бувалих
Олексій. А який зміст тримати кемпер за кордоном. Все одно доведеться платити за зберігання ( за кордоном шари нема ) і напевно інші податки і витрати... А захочеться і тут помандрувати,невже Ви так часто будете бувати за кордоном. В мене колись була така думка як у Вас, але передумав... багато було проти, хоч у мене і в Польщі біля кордону є родичі (фермер ) і маю можливість бувати там задурно Але якщо таки надумаєте - можу посприяти теж.
-
- Повідомлень: 802
- З нами з: Нед листопада 06, 2016 20:02
- Ім'я: Валерий
- Техніка: Фиат Дукато
- Країна, місто: Украина, Запорожье
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 42 рази
- Контактна інформація:
Re: Збираю поради від бувалих
лікос Просмотрите все вопросы которые задает Алексей на форуме в разных темах, и подумайте, почему человека это интересует? Я всегда задаю себе вопрос, а что человек в данной ситуации хочет. Пока я себе на это ответить не могу.
-
- Повідомлень: 8
- З нами з: Пон січня 22, 2018 23:58
- Ім'я: Олексій
- Техніка: -
- Країна, місто: Київ
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Звичайно я знаю, що зберігання авто в європейських країнах коштує грошей, але воно адекватне.лікос писав:Олексій. А який зміст тримати кемпер за кордоном. Все одно доведеться платити за зберігання ( за кордоном шари нема ) і напевно інші податки і витрати... А захочеться і тут помандрувати,невже Ви так часто будете бувати за кордоном. В мене колись була така думка як у Вас, але передумав... багато було проти, хоч у мене і в Польщі біля кордону є родичі (фермер ) і маю можливість бувати там задурно Але якщо таки надумаєте - можу посприяти теж.
По Україні, будучи студентом мандрував на авто і точно знаю, що мандрувати по нашим дорогам бажання не маю ніякого. Надаю перевагу бекпекінгу.
Мандрувати за кордоном планую часто, тим паче я в сім'ї не один такий.
Дякую за коментар, я вже знайшов відповіді на всі свої питання, поспілкувався з людьми, що тримають тревелкари в болгарії, польщі.
Результат такий. Вартість оренда автобудинку, (переробленого) близько 40-60євро за добу в не сезон (для мене тосамий сезон). Подорожуючи 3-4 особи будинок буде вартувати 1000-1500євро в місяць, по 400-500 на людину. Простіше, його брати в оренду, ніж купувати б/в хлам за 4-6к євро, утримувати, ремонтувати.
Добавлено спустя 9 минут 21 секунду:
На цьому форумі у мене два питання. Ви можете знати, що хоче інша людина, формуючи точку зору маючи так багато інфо?Valeriy писав:лікос Просмотрите все вопросы которые задает Алексей на форуме в разных темах, и подумайте, почему человека это интересует? Я всегда задаю себе вопрос, а что человек в данной ситуации хочет. Пока я себе на это ответить не могу.
Можу відповісти, чого я хочу. За певний час сформувалось власне бачення та стиль мандрів різними країнами. Прийшов до висновку, що мене приваблює переміщення в малозамітному функціональному будиночку. Що це означає. Я хочу стативласником автобудинку, на базі типового бусика типу Транспортер, а-ля Вестфалія, а не помітного в трафіку кемпера, автобудинка, тощо. Поступово збираю різну інфу, для аналізу, вивчення.
Стосовно другого питання на форумі. Маю можливість використати привабливу ділянку землі, для будь яких цілей. Оскільки дуже люблю подорожі, хотів розглянути варіант кемпінгу, бо Україна то є велика пічалька в цій сфері. Інфу також зібрав.
-
- Повідомлень: 1158
- З нами з: Чет вересня 08, 2016 13:52
- Ім'я: Роман
- Техніка: Renault Trafic, шукаю кемпер
- Країна, місто: Київ
- Skype: romanden
- Дякував (ла): 100 разів
- Подякували: 237 разів
- Контактна інформація:
Re: Збираю поради від бувалих
Я можу сказати 100% що дорогу річ бажано мати оформленою на себе.
Річ у власність за кордоном купити свою не дуже просто. Мало того, якщо цю річ сюди завезе нерезидент - то цей же нерезидент повинен цю річ вивезти через рік
Чому кажу річ - бо може бути і авто і причіп і караван.
Тепер - у випадку автомобілів сенс є ризикнути деколи бо розмитнення коштує шалених грошей
у випадку ж каравана сенсу нема взагалі (я не буду міняти думку, я просто кажу свою).
У Випадку дешевого причепа розмитнення коштує біля 30% вартості. Якщо причіп недорогий - скажімо до 10 000 доларів - то думайте самі, фактурну вартість можна занизити (наскільки - залежить від продавця і можливостей брокера). Навіть якщо не занижувати то при вартості речі 10 000 є два шляхи
1. розмитнити і жити спокійно за 3000 доларів.
2. заплатити нерезиденту (не знаю сскільки, нехай 500 доларів) і якщо нерезидент пропаде десь - то ця річ довічно ваша, мало того, невиїзна з України взагалі. І через рік є шанс що піде вона лише на розборку.
я в такі лотереї не грався б бо при варіанті 2 є ще один варіант - законодавство змінити без проблем можна. І заборонять їздити чужими авто і чужими кемперами без власника, мало того ще впаяють штрафи. І отримаєте собі ярмо якесь.
Ризикувати чи ні - вирішує кожен сам собі. Але з нашою державою можна ризикувати лише вклавши в покупку "речі" лише ту суму яку можете собі дозволити викинути в смітник.
Річ у власність за кордоном купити свою не дуже просто. Мало того, якщо цю річ сюди завезе нерезидент - то цей же нерезидент повинен цю річ вивезти через рік
Чому кажу річ - бо може бути і авто і причіп і караван.
Тепер - у випадку автомобілів сенс є ризикнути деколи бо розмитнення коштує шалених грошей
у випадку ж каравана сенсу нема взагалі (я не буду міняти думку, я просто кажу свою).
У Випадку дешевого причепа розмитнення коштує біля 30% вартості. Якщо причіп недорогий - скажімо до 10 000 доларів - то думайте самі, фактурну вартість можна занизити (наскільки - залежить від продавця і можливостей брокера). Навіть якщо не занижувати то при вартості речі 10 000 є два шляхи
1. розмитнити і жити спокійно за 3000 доларів.
2. заплатити нерезиденту (не знаю сскільки, нехай 500 доларів) і якщо нерезидент пропаде десь - то ця річ довічно ваша, мало того, невиїзна з України взагалі. І через рік є шанс що піде вона лише на розборку.
я в такі лотереї не грався б бо при варіанті 2 є ще один варіант - законодавство змінити без проблем можна. І заборонять їздити чужими авто і чужими кемперами без власника, мало того ще впаяють штрафи. І отримаєте собі ярмо якесь.
Ризикувати чи ні - вирішує кожен сам собі. Але з нашою державою можна ризикувати лише вклавши в покупку "речі" лише ту суму яку можете собі дозволити викинути в смітник.
-
- Повідомлень: 8
- З нами з: Пон січня 22, 2018 23:58
- Ім'я: Олексій
- Техніка: -
- Країна, місто: Київ
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Дякую, але про ввезеня в Україну питання не стоїтьDRB писав:Я можу сказати 100% що дорогу річ бажано мати оформленою на себе.
Річ у власність за кордоном купити свою не дуже просто. Мало того, якщо цю річ сюди завезе нерезидент - то цей же нерезидент повинен цю річ вивезти через рік
Чому кажу річ - бо може бути і авто і причіп і караван.
Тепер - у випадку автомобілів сенс є ризикнути деколи бо розмитнення коштує шалених грошей
у випадку ж каравана сенсу нема взагалі (я не буду міняти думку, я просто кажу свою).
У Випадку дешевого причепа розмитнення коштує біля 30% вартості. Якщо причіп недорогий - скажімо до 10 000 доларів - то думайте самі, фактурну вартість можна занизити (наскільки - залежить від продавця і можливостей брокера). Навіть якщо не занижувати то при вартості речі 10 000 є два шляхи
1. розмитнити і жити спокійно за 3000 доларів.
2. заплатити нерезиденту (не знаю сскільки, нехай 500 доларів) і якщо нерезидент пропаде десь - то ця річ довічно ваша, мало того, невиїзна з України взагалі. І через рік є шанс що піде вона лише на розборку.
я в такі лотереї не грався б бо при варіанті 2 є ще один варіант - законодавство змінити без проблем можна. І заборонять їздити чужими авто і чужими кемперами без власника, мало того ще впаяють штрафи. І отримаєте собі ярмо якесь.
Ризикувати чи ні - вирішує кожен сам собі. Але з нашою державою можна ризикувати лише вклавши в покупку "речі" лише ту суму яку можете собі дозволити викинути в смітник.
-
- Повідомлень: 802
- З нами з: Нед листопада 06, 2016 20:02
- Ім'я: Валерий
- Техніка: Фиат Дукато
- Країна, місто: Украина, Запорожье
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 42 рази
- Контактна інформація:
Re: Збираю поради від бувалих
Kuzya_QD Я сталкивался, когда на подобные форумы, заходят особы из определенных структур, для вынюхивания ситуации. Ни для кого не секрет, что весь интернет спецслужбами анализируется. Поскольку часть этих людей, имеют определенные умственные проблемы и не все из них, в состоянии дать власти правильные рекомендации, для принятия верных решений, у нас в законодательстве много чудес. Как мы знаем мусор на входе, мусор на выходе.
Для примера, приведу вам введение акциза на старые авто в 2013 году Януковичем и отмена, а потом повторное введение акциза в 2014 году Яценюком. Пока этого не было, жители Украины, от Житомира и до западной границы Украины, зарабатывали свой хлеб загоняя недорогие б/у грузовые автомобили в Украину, здесь их переоборудовали в легковые, недорого продавали и всем было хорошо. После того, как Яценюк окончательно ввел акциз на переоборудование, население Украины от Житомира и до западной границы Украины ушло в леса за янтарем. Их автомобильный бизнес был разрушен.
Другая часть населения, та которая гоняла автомобили, переключилась на ввоз авто в Украину по евробляхам. На сегодня, а я в этом уверен, мы имеем сотни тысяч, а может и миллионы, этих автомобилей на своей территории. Раньше, большинство этих людей были зарегистрированы как ЧП и платили за свой бизнес в бюджет. При ввозе грузовых авто, шли небольшие платежи в бюджет, при переоборудовании, переоформлении этих авто на легковые, также что то поступало в бюджет. Сегодня, те кто добывает янтарь ничего не платят, те кто загоняет автомобили с евробляхами, также ничего не платят. Самое интересное, ведь люди, когда ввозят эти автомобили на территорию Украины нашего законодательства не нарушают. Есть Европейские конвенции и Украина их приняла, а теперь в угоду друзьям Президента и Васадзе власть пытается хитрить. Вот такой результат на сегодня. Эта ситуация получилась из за того, что какой то дурак дал изначально неправильные рекомендации власти.
Для примера, приведу вам введение акциза на старые авто в 2013 году Януковичем и отмена, а потом повторное введение акциза в 2014 году Яценюком. Пока этого не было, жители Украины, от Житомира и до западной границы Украины, зарабатывали свой хлеб загоняя недорогие б/у грузовые автомобили в Украину, здесь их переоборудовали в легковые, недорого продавали и всем было хорошо. После того, как Яценюк окончательно ввел акциз на переоборудование, население Украины от Житомира и до западной границы Украины ушло в леса за янтарем. Их автомобильный бизнес был разрушен.
Другая часть населения, та которая гоняла автомобили, переключилась на ввоз авто в Украину по евробляхам. На сегодня, а я в этом уверен, мы имеем сотни тысяч, а может и миллионы, этих автомобилей на своей территории. Раньше, большинство этих людей были зарегистрированы как ЧП и платили за свой бизнес в бюджет. При ввозе грузовых авто, шли небольшие платежи в бюджет, при переоборудовании, переоформлении этих авто на легковые, также что то поступало в бюджет. Сегодня, те кто добывает янтарь ничего не платят, те кто загоняет автомобили с евробляхами, также ничего не платят. Самое интересное, ведь люди, когда ввозят эти автомобили на территорию Украины нашего законодательства не нарушают. Есть Европейские конвенции и Украина их приняла, а теперь в угоду друзьям Президента и Васадзе власть пытается хитрить. Вот такой результат на сегодня. Эта ситуация получилась из за того, что какой то дурак дал изначально неправильные рекомендации власти.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 7 гостей