Моє бачення альтернативного живлення
Модератори: Valentin, igor1965
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Моє бачення альтернативного живлення
Своє автономне опалення. Ви на коні.
Загальне централізоване опалення? Тепла електрична підлога хоча би у спальні гарантовано врятує родину.
За всіма прогнозами, проблеми з енерго забезпеченням будуть до кінця березня. Це оптимістичні прогнози енергетиків. Повного блек ауту не буде, ну так обіцяють.
В Україні, та що. казати, за кордоном теж, є наявність дефіциту всього, що пов'язане з автономним живленням, або є з цінником як номер телефону
Як я бачу вихід. Купляти на Алі акум Ліфепо4, хоча б на 90 А, там же шукати інвертор з правильним синусом, потужність під свої потреби і трохи з запасом. Там же купляти простий блок живлення на 14,2В і 20 чи 30А. (Плата БМС на акумуляторі зробить свою роботу.) В догонку можна купити самий дешевий генератор на 700 чи 900 Вт.
З мінусів. Приблизно всі замовлення приїдуть десь по середині січня. З плюсів. Вони точно приїдуть і точно в рази дешевше ніж купити то зараз в Україні. І точно, з часом вони переїдуть в караван.
Не хочу топити за Алі чи Ліфепо4, але сусіди в ахує, що в мене генератор не тарахкотить, а котел працює, і в хаті світло, як на новий рік. Колись караван заточував під повну автономну, а зараз автономним став будинок. Відключать газ- заміною жиклери на плиті та на котлі і підключу балони з пропаном.
Х.. у. . й вони нас переможуть!!!!
Кидати посилання на Алі не буду, поставте додаток на телефон, він відразу з перекладачем. Знайти не важко будь що. І не слухайте всяких "монахів" ізуітського ордену, про всесвітню змову. Для них лише франтішек, той який за пуцькіна, авторитет. Їх завдання обвсрати все, що може вам допомогти.
Це не реклама і не копі райд. Текс мій, абсолютно автентичний, написаний з власного досвіду та з власних спостережень і моніторингу та аналітики сучасного стану та прогнозів "арестовича"
P. S. Як бачите, минула майже година між крайнім постом в темі про Ліфепо4 та створенням цієї теми. Світла ще не дали, але дома тепло, пальці не дубіють, телефон не сів, інет правда гівняний, але то провайдер тупить, а кучмастар не справляється. В мене зараз надсучасне швидкісне покриття 3G
Загальне централізоване опалення? Тепла електрична підлога хоча би у спальні гарантовано врятує родину.
За всіма прогнозами, проблеми з енерго забезпеченням будуть до кінця березня. Це оптимістичні прогнози енергетиків. Повного блек ауту не буде, ну так обіцяють.
В Україні, та що. казати, за кордоном теж, є наявність дефіциту всього, що пов'язане з автономним живленням, або є з цінником як номер телефону
Як я бачу вихід. Купляти на Алі акум Ліфепо4, хоча б на 90 А, там же шукати інвертор з правильним синусом, потужність під свої потреби і трохи з запасом. Там же купляти простий блок живлення на 14,2В і 20 чи 30А. (Плата БМС на акумуляторі зробить свою роботу.) В догонку можна купити самий дешевий генератор на 700 чи 900 Вт.
З мінусів. Приблизно всі замовлення приїдуть десь по середині січня. З плюсів. Вони точно приїдуть і точно в рази дешевше ніж купити то зараз в Україні. І точно, з часом вони переїдуть в караван.
Не хочу топити за Алі чи Ліфепо4, але сусіди в ахує, що в мене генератор не тарахкотить, а котел працює, і в хаті світло, як на новий рік. Колись караван заточував під повну автономну, а зараз автономним став будинок. Відключать газ- заміною жиклери на плиті та на котлі і підключу балони з пропаном.
Х.. у. . й вони нас переможуть!!!!
Кидати посилання на Алі не буду, поставте додаток на телефон, він відразу з перекладачем. Знайти не важко будь що. І не слухайте всяких "монахів" ізуітського ордену, про всесвітню змову. Для них лише франтішек, той який за пуцькіна, авторитет. Їх завдання обвсрати все, що може вам допомогти.
Це не реклама і не копі райд. Текс мій, абсолютно автентичний, написаний з власного досвіду та з власних спостережень і моніторингу та аналітики сучасного стану та прогнозів "арестовича"
P. S. Як бачите, минула майже година між крайнім постом в темі про Ліфепо4 та створенням цієї теми. Світла ще не дали, але дома тепло, пальці не дубіють, телефон не сів, інет правда гівняний, але то провайдер тупить, а кучмастар не справляється. В мене зараз надсучасне швидкісне покриття 3G
-
- Повідомлень: 57
- З нами з: П'ят листопада 25, 2022 14:14
- Ім'я: Сергей
- Техніка: Автодом на базе Mercedes
- Країна, місто: Luxembourg
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 52 рази
- Контактна інформація:
Моє бачення альтернативного живлення
я поставил себе обычный контроллер на 3 кВт бытовой для дома на 24 вольта, буду подключать к нему батареи на 7 кВтч (хотел на 14 но денег пока не могу на 14 выделить), плюс солнечные батареи во всю крышу, думаю на 1 кВтч
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Моє бачення альтернативного живлення
Випав перший сніг. Планів на подорож з караваном ближчим часом нема. Переніс до дому акуми (500А Ліфепо4) та інвертор 1.8 кВт (3.6 пік) з каравану. Домашній комплект з 80А Ліфепо4 акума та інвертора на 1 кВт ( 2 пік) переніс навпаки в караван. Все ж дома в цей неспокійний час потрібно мати більш надійну систему.
Приблизно рік тому, як відчував наближення блекаутів то зробив так само. Може в тому році виявиться що це були зайві рухи. Хоча з таким сусідом на диво надіятись марна справа
Приблизно рік тому, як відчував наближення блекаутів то зробив так само. Може в тому році виявиться що це були зайві рухи. Хоча з таким сусідом на диво надіятись марна справа
- Deffi
- Site Admin
- Повідомлень: 10507
- З нами з: Сер червня 03, 2009 11:59
- Ім'я: Евгений
- Техніка: M. Pajero 3.2 + TABBERT Regent 440
- Країна, місто: Украина Днепропетровск
- Skype: Deffi123
- zello: Deffi76
- Дякував (ла): 521 раз
- Подякували: 382 рази
- Контактна інформація:
Моє бачення альтернативного живлення
Пусть оно лучше стоит на поготове и не понадобится, чем не предусмотришь и будешь жалеть... С такими соседями любая перестраховка лишней не будет!
Ремонт караванов и автодомов любой сложности. Тюнинг, консультации.
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
Солнечные панели, Аккумуляторы, Контроллеры
066-929-86-86; 067-140-87-50
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Моє бачення альтернативного живлення
Звернув увагу на дивний алгоритм роботи комплекту, після того як переніс до дому. Може і раніше так було? Але лише зараз помітив. Зарядне таке, як у сусідній темі продає Дефі, про яке писав Романенко, про яке писав Ільїч... Зарядне дійсно хороше. Скажу відверто, там є один і єдиний з режимів, який моніторить напругу акума і самостійно продає заряд при падінні напруги. То режим для всіх кислотників. В мене включений саме він, бо безперервно включений інвертор, через релюху, щоб коли зникає напруга у мережі, я дізнався про це лише від звуку реле.
Так от, помітив, що на дисплеї відображається мінімум 13.8В на акумі, а максимум 14В. Тестером контрольний замір не робив, але тему для спостережень отримав. В каравані, ця сама система працювала в діапазоні 12.3-14.7В
Так от, помітив, що на дисплеї відображається мінімум 13.8В на акумі, а максимум 14В. Тестером контрольний замір не робив, але тему для спостережень отримав. В каравані, ця сама система працювала в діапазоні 12.3-14.7В
-
- Повідомлень: 103
- З нами з: Чет червня 11, 2009 15:41
- Ім'я: Андрей
- Техніка: Ford Sierra+Скиф
- Країна, місто: Украина, Харьков
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Моє бачення альтернативного живлення
А что тут удивительного? На свинце напряжение заряда может быть и выше 14.5 вольт, но после выключения зарядного оно плавно падает до 12.6 примерно.
Здесь максимальное напряжение на элементе 3.6 и выше быть не может, заряд отключит bms плата.И оно потом остается таким же, без разряда. На батарее из четырех элементов не может быть выше 14.4. А ниже может быть, может так настроена bms плата для безопасности, чтоб не перезарядить из-за неточности измерителя, температурной погрешности. Может, кстати и чуть ошибаться вольтметр зарядного, на десятую-две десятых вольта.
Здесь максимальное напряжение на элементе 3.6 и выше быть не может, заряд отключит bms плата.И оно потом остается таким же, без разряда. На батарее из четырех элементов не может быть выше 14.4. А ниже может быть, может так настроена bms плата для безопасности, чтоб не перезарядить из-за неточности измерителя, температурной погрешности. Может, кстати и чуть ошибаться вольтметр зарядного, на десятую-две десятых вольта.
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Моє бачення альтернативного живлення
Прикол в тому, що я не маю БМС, лише активні балансири. Але що дивно, в каравані напруга була в діапазоні 14.6-12.5В, як тільки переніс до дому 13.8-14.0. Ще з таким не стикався. Мультіметр показує так само. По вісьми банках розбіг максимум 0.02В.ANRI писав: ↑Чет грудня 07, 2023 01:31 А что тут удивительного? На свинце напряжение заряда может быть и выше 14.5 вольт, но после выключения зарядного оно плавно падает до 12.6 примерно.
Здесь максимальное напряжение на элементе 3.6 и выше быть не может, заряд отключит bms плата.И оно потом остается таким же, без разряда. На батарее из четырех элементов не может быть выше 14.4. А ниже может быть, может так настроена bms плата для безопасности, чтоб не перезарядить из-за неточности измерителя, температурной погрешности. Может, кстати и чуть ошибаться вольтметр зарядного, на десятую-две десятых вольта.
-
- Повідомлень: 103
- З нами з: Чет червня 11, 2009 15:41
- Ім'я: Андрей
- Техніка: Ford Sierra+Скиф
- Країна, місто: Украина, Харьков
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Моє бачення альтернативного живлення
Трудно сказать, может внешняя температура так влияет?
Считается, что ниже нуля литий заряжать такое-себе занятие. Разряжать можно и ниже.
Считается, что ниже нуля литий заряжать такое-себе занятие. Разряжать можно и ниже.
-
- Повідомлень: 522
- З нами з: Вів серпня 25, 2015 00:18
- Ім'я: Павло
- Техніка: Ауді Q7, KIP 50 DTB, Пежо 307 '1.6
- Країна, місто: Львов
- Дякував (ла): 224 рази
- Подякували: 135 разів
- Контактна інформація:
Моє бачення альтернативного живлення
ANRI, Температура точно не впливає. Караван експлуатувався як літом так і взимку. Зараз акуми на кухні, де доволі тепло. Минулого року доречі при таких самих маніпуляція нічого подібного не було.
Спробую перевірити ще одну неприємну здогадку. По черзі буду відключати два паралельних акума від системи. Попутно спробую перевірити ємність. Поставлю в нагрузку 12В світлодіодну лампу 40 Вт. По ідеї 3 доби має світити. Подивлюсь в чому причина на окремо взятих акумах. Реально таке перший раз.
Спробую перевірити ще одну неприємну здогадку. По черзі буду відключати два паралельних акума від системи. Попутно спробую перевірити ємність. Поставлю в нагрузку 12В світлодіодну лампу 40 Вт. По ідеї 3 доби має світити. Подивлюсь в чому причина на окремо взятих акумах. Реально таке перший раз.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 8 гостей